Foxpost - Társadalom, közélet fórum

üzenetek

hozzászólások


interstate76
(addikt)

Tegnap azt mondták, hogy 22-én, hasonló terheltség mellett 3/4 2-kor sikerült üríteniük egy automatát, próbáljam meg 2 körül. Odamentem, nem volt hely. Ma reggel kiderült, hogy fél 4-re ért oda az emberük. No comment. Nem az a durva, hogy meg vannak csúszva (az is vicc, legalábbis ilyen mértékben), hanem hogy az ügyfélszolgálat nem tudja, hogy egy normál esetben 10 és 11 között ürített automatához adott napon fél 2-kor vagy fél 4-kor ér-e oda az emberük.

És a korona a sztorin: még tegnap estefelé elküldtek egy olyan automatához, amiben az ügyfélszolgálatos több üres rekeszt is látott. Gyanús volt, de elmentem. Ott derült ki, hogy elromlott az érintőfelület, így azért voltak benne üres rekeszek, mert nem lehetett használni.

Ma elirányítottak egy másikhoz. 10 perc alatt ott voltam, de akkora üres rekesz természetesen nem volt, amekkora kellett volna, csak a legkisebb, XS méret. Az volt a mákom, hogy egy hölgy épp elvitt egy csomagot, így be tudtam rakni a sajátjaim egyikét. Nem sokkal később jött az emberük, aki csak üzleti partnertől származó csomagokat vehetett át, és ahány rekeszt kiürített, annyit tele is pakolt. Mondta, hogy 10-kor jön valaki üríteni az automatát, így negyed 11-re visszamentem és végre el tudtam indítani a 2. csomagomat is - nem értem, hogy utóbbi infó miért nem állt az ügyfélszolgálatos rendelkezésére tegnap este, vagy legkésőbb ma reggel.

Annyit fűznék hozzá az eddigiekhez, hogy HA igaz az, amit a Vinteddel kapcsolatban mondanak, akkor is bakizott a Foxpost, ugyanis az ilyen együttműködési megállapodásokban ki szokás kötni azt, hogy előre kell jelezni, ha extrém mértékű igénybevétel várható, és akkor már hétfőn munkába tudták volna állítani azokat, akiket ma kiküldtek az automatákhoz. Az, hogy utólag másra mutogatnak, illetve hogy nem működő illetve telített automatákhoz küldenek, az sztem szánalmas.


dunc
(nagyúr)
Blog

Olvasom ezeket a kommenteket, és arra jutottam, hogy a foxpost egy szánalomszínt szar..... :Y


razorka777
(veterán)
Blog

Ezt azért nem mondanám.rengeteg csomagot adok fel, és kapok, sosem volt gond.
Ez ami most történik szerencsére ritka, úgyhogy én továbbra is ezt fogom használni. :)

Most is van egy csomagom, nem tudom mikor fogom tudni feladni.


dunc
(nagyúr)
Blog

Pécs, eddig én se szívtam még, kivéve a nem működő érintő felület stb.


interstate76
(addikt)

Szerintem (nem véletlen húztam alá, szubjektív vélemény következik) minden cégről/webshopról/stb-ről akkor derül ki, milyen igazából, amikor kisebb vagy nagyobb gond van. Mki döntse el a fenti sztorim alapján, hogy a Foxpost jól kezeli-e az előállt extrém helyzetet.

Régebben sokan dícsértek mindenféle kínai webshopot, hogy minden megrendelésük simán megjött és hallelúja. Akkor is azt mondtam, hogy reklamációkezeléskor/gariztatáskor derül ki, tényleg azok-e. Van olyan hely, ahonnan szívesebben rendelek, mint itthonról (pl. a Geekbuyingtól nemrég kaptam egy fullos hátsó kereket a beépített motorral együtt !!!!! a rolleremre, mindezt azért, mert 8 hónap használat után megdöglött a hátsó gumi), meg olyan is van, ahol 10 levélváltás kell egy nyamvadt 2 dolláros partial refundhoz. Előbbinél sok éve vagyok rendszeres vásárló, utóbbi meg helyezze fel magának a 2 USD-t és keressen magának másik balekot, akinek van kedve/ideje szórakozni vele.

A hazai cégek megítélésekor is ugyanez a mérce: nem fogok elájulni tőle, ha egy logisztikai cég kiviszi a csomagokat. Attól ájulok el, ha úgy kezeli a nehéz szitukat, hogy az ügyfélszolgálat nem küld kétszer egymás után rossz helyre, illetve ha nem egy másik cégre mutogat, hanem elismeri a hibát és igyekszik kompenzálni. A Foxpost ezek alapján nálam nullásra vizsgázott.

Ja, és még valami: volt már náluk elcserélt csomagom is. Telefonon jeleztem, másnap jött a futár (eddig semmi gond, hiba mindenhol előfordul, csak hozzuk helyre). Az én csomagomat nem hozta ki, de tőlem 2-t akart elvinni! Azt mondta, őt 2 csomagért küldték. És az enyém hol van, kérdeztem - természetesen fogalma sem volt róla, de még 2-szer megkérdezte, hogy biztos nincs-e nálam még 1 visszaküldendő csomag... 3 héttel később kaptam kézhez a sajátomat, mindenféle kupon vagy egyéb kompenzáció nélkül.

[ Szerkesztve ]


razorka777
(veterán)
Blog

Nagy nehezen a hetedik automatába fel tudtam adni a csomagom, egy eldugott utcában lévő bubbles-ban. :)

[ Szerkesztve ]


Fecogame
(veterán)
Blog

Nekem is csak azért sikerült, mert pont előtte vette ki feleségem a saját csomagját :DDD


LuckyL
(őstag)

erre az automatás gondra ha belegondolsz nincsen megoldás
ha napi 5x ürítenék az automatákat, akkor se lesz több hely, mert meg kell várni amíg a megérkezett csomagokat átveszik
ilyen túlterhelésre nem lehet és üzletileg nem is érdemes tervezni
ugyanaz a kategória mint szilveszterkor a taxizás
hiába van kint az összes dolgozni, akkor se lesz elég
ebből következik hogy megéri taxisnak menni más szakmából?
aligha..
lehetne telepíteni 2x annyi automatát, de amikor nem szervez a vinted üzletileg veszteséges promociot, akkor üresen állnának, és veszteséget termelnének

a vinted hibája hogy nem szerződött pl a gls-el is, akkor máris dupla kapacitás lett volna

[ Szerkesztve ]


szkaroly
(senior tag)

Nekem nem az a bajom hogy várni kell a csomagra, ez van, de akkor ne írjanak már email-be ilyeneket hogy:

"már raktárunkban van, hamarosan megkapod a(z) Békéscsaba ... FOXPOST csomagautomatába." Szerda este óta. Tegnap a csomagkövetés oldalon végig kint volt a 04-25-ös érkezési dátum. Persze azóta is a raktárban van Pesten. Ha jövő hét kedden megkapom, mákom van. De csütörtök, péntek a valószínűbb. Miért nem lehet ezt írni:

Te M*rha!

Elcs*szt*k, nem tudjuk mikor kapod meg a csomagodat, légy türelemmel!

FP


LuckyL
(őstag)

én csak azt akarom mondani, hogyha valakire haragudni akarsz, haragudj a vintedre
ez most abszolut nem a fox hibája szvsz
az üzenet gondolom normál helyzetre vonatkozik, ezen tényleg javíthatnának iylen esetben


szkaroly
(senior tag)

Nem haragszom én emiatt csak tisztes tájékoztatást kérnék, de Magyarországon a h#lyítés ugye nemzeti sport. Másrészt a Fox és vinted között biztos van valamilyen szerződés, tehát azért nem ártott volna előre felkészülni.


interstate76
(addikt)

Hogyne lenne rá megoldás? Tegnap 10 órára 2-szer ürítették ki azt az automatát, amit egyébként 11 körül szoktak először! A kiszállítás tarthat tovább, ha telített a célautomata, de legalább nekünk, ügyfeleknek nem kellett volna 3-szor körberohangálni a várost üres automatát keresve, ha ezt már hétfőtől megtették volna. Semmi másra nem lett volna szükség, mint arra, hogy ésszel kössenek szerződést, kikötve, hogy minden, a kapacitásaikat érintő akcióról előzetes tájékoztatást kérnek.

Az egyebekről, amiket írtam

[- először hibás automatához irányítottak,
- utána telítetthez,
- közben az ügyfélszolgálat nem tudta, mikor ürítik az automatákat, holott be volt ütemezve 10-re, ahogy azt egy futáruktól véletlen megtudtam (az ügyfélszolgálattal és a futárral való beszélgetés között minimális idő telt el, szóval biztosan nem időközben történt az ütemezés)
- korábban pedig 3 hetes csúszással kaptam meg egy csomagot, mindenféle elnézéskérés/kompenzáció nélkül,
- és amit eddig nem is említettem, szintén egy korábbi eset: kártyával fizettem az egyik automatájuknál, elsőre sikertelennek jelölte a tranzakciót, másodszorra sikeresnek, de kétszer történt meg a terhelés. A jóváírásra 30 napot (!!!) kell várni náluk, és még nekem kellett újra hívnom őket, mert a 35. napon sem volt a számlámon a kérdéses összeg (amit egyébként teljesen véletlenül vettem észre). Nem tudták megmondani, mi okozta a bakit, és megint nem ajánlottak még egy nyamvadt ingyen szállítást sem kárpótlásképpen]

nem is beszélve.

Ismerek pár, nem teljesen ügyfélközpontú céget, belülről is, de a Foxpost szerintem abszolút a legalja kategória.

[ Szerkesztve ]


razorka777
(veterán)
Blog

Úgy tűnik nálunk helyreállt a rend, újra gond nélkül lehet feladni.
Megnéztünk ma több automatát, mindenhol volt szabad hely. :)


Fecogame
(veterán)
Blog

Itt is, ma 7 csomagot küldtünk el :)


rasotamas
(veterán)

Sziasztok!

Tegnap adtak fel nekem csomagot. 12:39-kor már kivette az automatából a futár. Azóta nincs bejegyzés.
Létezik, hogy még nem ért be a központba? Abban reménykedtem ma meg is kapom.


razorka777
(veterán)
Blog

Ma semmiképpen nem kapod meg, nekem is most került be a raktárba amit tegnap vettek ki az automatából.
Holnap esélyesebb, hogy megkapod, ugyanis holnap is melóznak a foxos srácok. :)

[ Szerkesztve ]


siketm20
(újonc)

Sziasztok!

Az elmúlt néhány héten arra lettem figyelmes, hogy Budapest belvárosában található populárisabb diszkontáruház-láncok számos üzletében hatalmas tömeg torlódik fel nap, mint nap. Ez mind lefárasztja az embereket, mind türelmetlenebbé teszi őket. Egy ilyen helyre gyakorlatilag nem éri meg bemenni babakocsival, nagy részük pedig nem támogatja az állatbarát vásárlást, ezért terveztem meg a Pick-up boxot. Vállalkozásom célja, hogy egy olyan alternatív vásárlási lehetőséget nyújtsak, ami ezt a mindennapos torlódást enyhíti, illetve a feljebb említett fogyasztói csoportok vásárlását is könnyebé teszi.

A box lényege, hogy a megvásárolni kívánt terméket a nap 24 órájában át lehessen venni, sorban állás nélkül bármelyik üzlet oldalában. Fontos kiemelni, hogy ez nem a hétvégi nagy bevásárlást akarja helyettesíteni, hanem a napi „beugrom egy tejért gyorsan” típusú vásárlásokat tenné könnyebbé. Hasonló elven működne, mint a már nagy sikert aratott Foxpost, Alzabox, Packeta automatái, annyi különbséggel, hogy ez rendelkezne hűtött rekeszekkel. Az itt keletkező esetleges sorban állásokat az egy napon belüli vásárlások korlátozásával lehet kiküszöbölni. Egy adott boxnál leghamarabb 6 óra elteltével lehet újból fizetni. A 0-24-es szolgáltatásból adódóan, akik későn fejezik be munkájukat/éjszakai műszakban dolgoznak, vagy szórakoznak a városban remek lehetőséget nyújt, hogy mindennapi háztartási termékeket, élelmiszereket vásároljanak a bolt szokásos, hétköznapi árain.

A doboz autómata több fajta, méretű rekeszből áll, a vásárlás mennyiségétől, méretétől és a benne található termék típusától függ, hogy a vásárló milyen és mekkora rekeszből veheti át a kívánt árut. X számú rekesszel rendelkezne, a forgalomtól függően lehetne bővíteni/csökkenteni a számukat. A tárolóládák egy bizonyos része hűtőrendszerrel rendelkezne, a romlandó termékeket tartalmazó rendelések megfelelő tárolása érdekében.
A rendszer egy applikáció segítségével működik, mint egy webshopban, ahol összerakjuk a megvásárolni kívánt termékeket, majd a fizetés során kiválasztjuk a számunkra kedvező automata lokációját, illetve a kívánt időintervallumot, amikor át tudjuk venni a rendelésünket.
Figyelembe kell venni, hogy a foglalt idősáv a lejáratot követően törlésre kerül, mert az árucikkeket minőségbiztosítási okokból nem tudja tovább tárolni, tehát későbbi átvétel nem lehetséges. A rendelés leadását követően sms-ben, az applikációban, illetve e-mail- en keresztül is megkaphatjuk az átvételhez szükséges egyedi kódot. Hasonló elven lehet átvenni a megrendelt termékeket, mint pl. egy Foxpost automatánál. Az illető a vásárlása átvételének megfelelő intervallumában megérkezik az automatához, ahol csupán annyi a feladata, hogy a korábban megküldött egyedi kódot beírja az automata oldalán található érintőképernyős tablet megfelelő mezőjébe. Amennyiben helyesen írta be és nincsen további kötelezettsége, a számára megfelelő automata ajtó kinyílik és átveheti rendelését. Többféle fizetési lehetőség is biztosított a rendszerben. Az applikációban előre fizetéssel lehet fizetni, illetve a helyszínen utánvétes fizetés során készpénzes, illetve bankkártyás fizetés is lehetséges.

Összességében szerintem egy hasznos ötlet, nyilván ehhez szerződést kéne kötni egy áruházzal/ el kellene adni nekik az ötletet, mert ehhez magának az áruháznak is fel kéne építenie egy új részleget, hogy az automata rekeszeit folyamatosan, zökkenőmentesen tudják üzemeltetni.

Mit gondoltok?


LuckyL
(őstag)

nem hiszem hogy megérné, de ezt akkor lehetne pontosan megmondani, ha lenne kalkuláció egy iylen gép helyigényére/bekerülési költségére/rezsijére plusz a rendszerfejlesztés és üzemeltetésre is kellene költségbecslés
plusz aki töltögeti és tisztítja, annak a bére hogyan fog megjelenni a termékárban, nem fog-e ezzel pont a diszkont árelőny elveszni?

[ Szerkesztve ]


Wolfskin
(őstag)

Sajnos a Foxpostnak nincs ügyfélszolgálata, illetve vicces módon a GYIK-ot nevezik annak, de a honlapja amúgy is full káosz, ezért itt kérdem meg, hátha tudja valaki. Ha utánvéttel veszek valamit, ami átverés, mondjuk tégla van a csomagban, akkor le lehet tiltani a kifizetést egy rendőrségi feljelentéssel? Ugye 3-4 nap, mire a feladó magkapja a pénzt, az alatt lehet intézkedni, Sajnos a rendőrség pár tízezres tételekkel nem foglalkozik, ezért virágzik a Marketpalce átverés biznisz.


LuckyL
(őstag)

hülyeség, hogy ne foglalkozna ezzel a rendőrség, igenis intézkednek
foxpostnak szerintem van ügyfélszolgálata, még tavaly hívtam is őket valamiylen ügyben

üzenetek