Foxpost - Társadalom, közélet fórum

üzenetek

hozzászólások


interstate76
(addikt)

Hogyne lenne rá megoldás? Tegnap 10 órára 2-szer ürítették ki azt az automatát, amit egyébként 11 körül szoktak először! A kiszállítás tarthat tovább, ha telített a célautomata, de legalább nekünk, ügyfeleknek nem kellett volna 3-szor körberohangálni a várost üres automatát keresve, ha ezt már hétfőtől megtették volna. Semmi másra nem lett volna szükség, mint arra, hogy ésszel kössenek szerződést, kikötve, hogy minden, a kapacitásaikat érintő akcióról előzetes tájékoztatást kérnek.

Az egyebekről, amiket írtam

[- először hibás automatához irányítottak,
- utána telítetthez,
- közben az ügyfélszolgálat nem tudta, mikor ürítik az automatákat, holott be volt ütemezve 10-re, ahogy azt egy futáruktól véletlen megtudtam (az ügyfélszolgálattal és a futárral való beszélgetés között minimális idő telt el, szóval biztosan nem időközben történt az ütemezés)
- korábban pedig 3 hetes csúszással kaptam meg egy csomagot, mindenféle elnézéskérés/kompenzáció nélkül,
- és amit eddig nem is említettem, szintén egy korábbi eset: kártyával fizettem az egyik automatájuknál, elsőre sikertelennek jelölte a tranzakciót, másodszorra sikeresnek, de kétszer történt meg a terhelés. A jóváírásra 30 napot (!!!) kell várni náluk, és még nekem kellett újra hívnom őket, mert a 35. napon sem volt a számlámon a kérdéses összeg (amit egyébként teljesen véletlenül vettem észre). Nem tudták megmondani, mi okozta a bakit, és megint nem ajánlottak még egy nyamvadt ingyen szállítást sem kárpótlásképpen]

nem is beszélve.

Ismerek pár, nem teljesen ügyfélközpontú céget, belülről is, de a Foxpost szerintem abszolút a legalja kategória.

[ Szerkesztve ]

üzenetek