Foxpost - Társadalom, közélet fórum

üzenetek

hozzászólások


interstate76
(addikt)

Szerintem (nem véletlen húztam alá, szubjektív vélemény következik) minden cégről/webshopról/stb-ről akkor derül ki, milyen igazából, amikor kisebb vagy nagyobb gond van. Mki döntse el a fenti sztorim alapján, hogy a Foxpost jól kezeli-e az előállt extrém helyzetet.

Régebben sokan dícsértek mindenféle kínai webshopot, hogy minden megrendelésük simán megjött és hallelúja. Akkor is azt mondtam, hogy reklamációkezeléskor/gariztatáskor derül ki, tényleg azok-e. Van olyan hely, ahonnan szívesebben rendelek, mint itthonról (pl. a Geekbuyingtól nemrég kaptam egy fullos hátsó kereket a beépített motorral együtt !!!!! a rolleremre, mindezt azért, mert 8 hónap használat után megdöglött a hátsó gumi), meg olyan is van, ahol 10 levélváltás kell egy nyamvadt 2 dolláros partial refundhoz. Előbbinél sok éve vagyok rendszeres vásárló, utóbbi meg helyezze fel magának a 2 USD-t és keressen magának másik balekot, akinek van kedve/ideje szórakozni vele.

A hazai cégek megítélésekor is ugyanez a mérce: nem fogok elájulni tőle, ha egy logisztikai cég kiviszi a csomagokat. Attól ájulok el, ha úgy kezeli a nehéz szitukat, hogy az ügyfélszolgálat nem küld kétszer egymás után rossz helyre, illetve ha nem egy másik cégre mutogat, hanem elismeri a hibát és igyekszik kompenzálni. A Foxpost ezek alapján nálam nullásra vizsgázott.

Ja, és még valami: volt már náluk elcserélt csomagom is. Telefonon jeleztem, másnap jött a futár (eddig semmi gond, hiba mindenhol előfordul, csak hozzuk helyre). Az én csomagomat nem hozta ki, de tőlem 2-t akart elvinni! Azt mondta, őt 2 csomagért küldték. És az enyém hol van, kérdeztem - természetesen fogalma sem volt róla, de még 2-szer megkérdezte, hogy biztos nincs-e nálam még 1 visszaküldendő csomag... 3 héttel később kaptam kézhez a sajátomat, mindenféle kupon vagy egyéb kompenzáció nélkül.

[ Szerkesztve ]

üzenetek