Futárcégek - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


Lauda
(félisten)
Blog

Nemrég tapasztaltam mekkora hulladék cég lett (vagy volt is mindig) a dpd. Várom a csomagot, erre jön az email, hogy sikertelen kézbesítés. Hívom a dpd-t, megadják a futár számát. Felhívom, azt mondja keresett telefonon, mivel azon nem ért el, nem hozta oda a csomagot. Ha utána megyek a városban át tudom venni, vagy másnap hozza újra. Azért álljunk meg egy picit. A csomagot címre viszi, a telefon csak értesítés céljára van, illetve ha nincs a címen az illető fel tudja hívni, hogy mizu. De hogy oda sem jön..... Hívom ismét a dpd-t, szerintük ez így rendben van. Ha a futár nem éri el telefonon a címzettet, oda sem megy a címre. :U A gls ilyet sosem csinált. Ha nem értek el telefonon (ennek több oka is lehet, hogy éppen mikor hív nem tudja az ember felvenni, ha mással beszél), akkor szóltak kollégák, hogy csomag jött, vagy ha nem fizetős, átvették nekem. De ilyen nyomorékok, hogy oda sem megy a címre....

Persze mondanám, hogy többet nem vásárolok olyan helyről, akinek a dpd szállít, de ezt nem mindig lehet kikerülni. Legfeljebb csomagpontra kérem a szállítást.

üzenetek