Futárcégek - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


adalbert1
(veterán)
Blog

A Sprinter futárszolgálat valószínűleg kikézbesítette valakinek a csomagot, amit várunk.

Először rossz volt a címzés, majd sikerült elérni, hogy a jó címre kézbesítsék - viszont a rendszerben egy olyan futár telefonszáma szerepelt, akit miután felhívtunk azt mondta, hogy nem is járt aznap a környéken - viszont kézbesítettként van megjelölve a csomag.

Ezt be is panaszoltuk náluk, erre azt írta a back office-uk, hogy ezt valaki átvette, és csatoltak is egy screenshotot egy olvashatatlan szignóval.
Emellett még azt mondták, hogy nekik felelősségük csak a feladó felé van, és ha nem mi vettük át, akkor elveszettként fogják kezelni (ezt nem tudtam értelmezni, ilyenkor ki téríti meg a minket ért kárt? Ők az eladónak, az eladó pedig nekünk?)

Szóval jelenleg még lesz pár kör e-mailezés velük (akik ezt intézik, azoknak az ügyfélszolgálat szerint nincs telefonszámuk, csak e-mailben lehet velük kommunikálni, hát lol :) ) , reméljük, hogy vagy a csomag kerül elő, vagy az árát kapjuk vissza (akár tőlük, akár a feladótól).

Amit nem értek, hogy ha ismert volt a telefonszámunk, akkor abban az esetben, mikor állítólag kikézbesítették, miért nem tudtak felhívni minket? Illetve nem tudják, hogy melyik futár vitte ki és milyen címre?

üzenetek