Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


FunPro
(senior tag)

Igazad lett! Csodák-csodájára tényleg a megrendelt hardverrel rendelkező telefon érkezett. Egyedül a szín nem stimmel, de jelen helyzetben ez legyen a legkevesebb gond. A csomaggal kapcsolatban az mpl tölti fel lassan a csomagkövetési adatokat, végül mégiscsak üzleti csomagként jött.

Leellenőriztem amit letudtam, ránézésre egy makulátlan új telefon. Egyedül ami furcsa, hogy a telefonon levő matrica (IMEI szám) elég ferdén lett felragasztva. Tudjuk be annak, hogy emberek ragasztják, nem gép.

A garanciát úgy veszem, hogy nincs rajta. Még ha az emberünk le is tudná gariztatni, ilyen menedzsmenttel szerintem minimum egy hónapig tartana az ügyintézés, addig pedig úgy sem lehet el az ember telefon nélkül. Feltéve, ha egyáltalán reagálnának a megkeresésre.

Nagyon pofátlan egy ember lehet a "cégvezető", és úgy tűnik én még jól jártam, hogy kaptam egy telefont elállás helyett. Más még idáig sem jut. Kerüljétek a mobilife-ot!

üzenetek