Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


PuffyDog
(junior tag)

Sziasztok!
Ide küldtek jogász topikból.

Én, mint magánszemély feljelentést tehetek egy cég ellen? Ha igen milyen indok állná meg a helyét?
A Samsungról lenne szó. Esetleg békéltető testület, fogyasztóvédelmi hatóság el tudna érni valamit? Ezek ingyenes 'segítségek'?
Röviden, tömören. 2022 közepén vettem egy TV-t. 1.1 millió Ft volt a listaára, de promóciós kereteken belül 450e Ft volt a számla vége. Április eleje óta a TV folyamatosan elsötétül, lefagy. Teljesen véletlenszerűen. Valamikor heti 5-6 alkalommal, valamikor 2 héten keresztül semmi gond. Bejelentettem a Samsung felé, küldik a szervizt. 3 hónapba tellett, míg a szervíz ideért. Megállapították, hogy alaplap és kijelző hibával rendelkezik a készülék. Szerettünk volna javítás helyett pénzvisszafizetést kérni, a hibás készüléket pedig szállítsák el. Az Oktogon a Samsung hivatalos szervize, Google vélemények alapján gányolnak, 100/90 értékelés rossz. Nekem nem kell a takec munka. A Samsung elutasította ezt. Szerintük a pénz visszafizetés nem opció, csak a javítás. A csere sem, mondjuk egy idei vagy tavalyi készülékre, mert szerintük az többletköltséggel járna. Szerintem nem vagyok köteles elfogadni a javítást, főleg a bejelentés óta eltelt 3 hónap után és egy kókány szerviz esetleges hibázása miatt. Bár nem értem. Alaplap + Kijelző az nagyjából a TV. Túl sok más dolog nincs benne. Konkrétan 360-380e Ft ebayről ez a két alkatrész.
Mit tudok tenni?

üzenetek