Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


Tikakukac
(titán)

A fő gond az, hogy te is abba a hibába esel, hogy "szervizben vagy csak rossz cuccokat látsz", pedig megint kiemelem, itt az értékesítés is megvan, tehát látom a kettőből mi csattan le és ki. Hogy épp szerinted meg mi a reprezentatív az meg a legkevésbé sem érdekel, ha nem jobb a merítésed, mint az enyém akkor ezt still megnyertem :K

Megkérdezhetsz 100 embert nyugodtan arról, hogy miként állt xy bolt és márka a placcon 2010-ben és mondjuk ma. Majd utána arról, hogy mi kell ahhoz, hogy a jelenleg épp szakadékba rohanó emagnak mennyi melót kell majd abba rakni, hogy a piacteres baromságával és a support totális felszámolásával visszahozza a vásárlókat. Ez nagyot fog menni például, lehet nem most, csak adj neki időt, saját cégcsoporton belül láttam már elbukni egy bolthálózatot, mert sz@rtak magasra az emberekre.

Voltam olyan meetingen, ahol qrva nagy para volt, mert az egyik top3 gyártó olyan gané laptopokat prezentált céges környezetre, hogy hirtelen úgy beszakadt a céges megrendelés Magyarországon, hogy a nagy-nagy-nagy Lenovo vezérek vették kézbe a sztorit és olyan árat mondtak be a kövi flottára, olyan feltételekkel, hogy belekönnyeztek.

A 8-10 év mondjuk cuki, erősen keresem az ilyen korú cuccokat elektronikában ami működik, nagyjából 0-nál tartok. Kivétel a horror áras ultra prémium, munkára szánt cuccaim. De mondjuk ott meg 10 év meg 20 év garim is van.

Na szóval látsz dolgokat, elég rosszul, de nem ezen fogunk összeveszni. Akinek kevés az elmúlt időszak példatára arról, hogy miért nem kacérkodunk a témával, az nyomja nyugodtan. Mikor már látszik a dolog régen késő lesz. Újfent, ez tapasztalat :K

üzenetek