Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


luciferc
(őstag)

Pedig ezek fontos kérdések, mert így lehet megérteni a működést.

De nézzük:
A samsung eladásai amíg nem csökkennek, addig a te merítésed a csalóka, ez tuti.

Az emag taplósága pont rohadt sok embert érint, míg a samsung granciális gondja meg arányában sokkal kevesebbet. Vagy azt állítod, hogy a termékek 5-10%-a meghibásodik? Akinek nem hibásodik meg, az miért ne venne legközelebb is azt?

egyik top3 gyártó olyan gané laptopokat prezentált céges környezetre, hogy hirtelen úgy beszakadt a céges megrendelés Magyarországon

Ez pont érdektelen. Céges. megint nem ugyanarról beszélünk.

Hát nem tudom, a többség nem cseréli a TV-jét, mosógépét, hűtőjét 5 évente. Milyen samsung cuccok vannak még? Telefon, írtam is. Kis füles meg ilyen drága szarok. Igazad van, ezek gyakrabban cserélődnek, jogos. SSD és társai? Simán viszik az 5-10 évet, miért cserélnéd le?

DE! Ha nincs is 8-10 éves cuccod, az nem azért van, mert mind elromlott, hanem mert újat akartál venni.

Az emberek túlnyomó többsége venne samsungot, innentől kezdve meg érdektelen, hogy te utálod, ilyen lesz a support. Ezt kellene megérteni.

[ Szerkesztve ]

üzenetek