üzenetek

hozzászólások


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

És a minősége is? :D [link]

Model Y fék - Brembo volt, Mando lett, és ilyen takaró szarokkal kínlódnak...

[ Szerkesztve ]


szaszyka
(senior tag)

Utolsó bekezdés azért "érdekes", ha nem kell akkora fék, felesleges is rárakni...


Plazmacucci
(félisten)
Blog

És azokkal a vásárlókkal mi van, akiket azzal etettek, hogy tavaly micsoda kedvezménnyel vették a szarjaikat?


thboxx
(aktív tag)

"Elon Must" :DDD


#31733248
(őstag)

Nem véletlenül esett a részvények ára ekkorát. Sokan most jöttek rá, hogy nem csak a Tesla képes EV-t gyártani, mint ahogy arra is, hogy ma már messze nem ott tart a kínai autóipar, ahol a legtöbben gondolják.


Hieronymus
(addikt)
Blog

A németeknél lett érdekes az ár.
Mivel 45 ezer euró alá esett a Model 3 ára, megkapja az e-autó támogatás.
Az eredeti 49.990 euró helyett 43.990 lett. További 6750 euró az állami és gyártói támogatás összege. 37.240 kell kifizetni az autóért.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Az szép.


Noukoum
(veterán)

Mi köze ennek a minőséghez?


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Mit kell ezen magyarázni? :)

Ott a link, olvasd el.

[ Szerkesztve ]


hemaka
(nagyúr)

Amúgy is a legalsó polcos brembo volt rajtuk, szóval nagyon szarabb nem igen lett.


Noukoum
(veterán)

A linkelt valamiben semmit nem írnak minőségről.


Füleske
(addikt)

Ez csak az Y Performance fékjein van. Ettől Performance. :)

#3 Plazmacucci: A Tesla mondjuk pont listaáron árult eddig is mindent. És ha megrendeled, nincs utólagos áremelés amíg meg nem érkezik az autó, most pedig a hírek szerint a már megrendelteket is olcsóbban odaadják.

#5 Econ: Azért a nagy nevű gyártók eddig nem állnak túl fényesen EV gyártásban (koreaiakat talán leszámítva), a kínaiak meg még inkább csak otthon árulnak.


doooo
(veterán)

"Azért a nagy nevű gyártók eddig nem állnak túl fényesen EV gyártásban"

Mármint milyen értelemben?


kchris78
(veterán)

Nezi valaki itt a piaci mozgasokat? Hogy a dollar elkezdett esni? Hogy 430 helyett 365-ba kerul egy dollar? Hogy .98 helyett 1.09 dollar egy eur? Igy nem veletlenul adjak oda olcsobban. Ennek tukreben nem kis nyeresegre tesz szert az Apple varhatoan egesz evben mig be nem arazza szeptemberben ujra a kutyuket, kerdes az arfolyam...


d@vee
(őstag)
Blog

Most ki a f@szt érdekel az apple tesla hírnél?
Menj a telefonos topicba szítani a tüzet :W

Helyes, essen is. Amúgysem a nagy minőségről híres a tesla, plusz azért van már más alternatíva is, ha valaki épkézláb EV-t akar.


adamklark
(senior tag)

Az így járt


Füleske
(addikt)

Össze legóznak valamit egy mindenes platformra, az addig is elérhető alkatrészekből (csak azt fejlesztenek rajta, amit nagyon muszáj), vesznek hozzá akkut külső gyártótól, és mintha a fogukat húznák, pont annyit adnak el belőle, hogy a CO2 kvóta meglegyen. Esetleg 8 féle néven árulják ugyanazt, más-más márkaként. (pl. Stellantis) Papíron a villanyautózás élharcosai, valójában épp csak annyira, amennyit az excel táblázat megkíván.


doooo
(veterán)

Hát nem tudom... épp a Stellantis, azon belül is a PSA (ami egyébként a legjobban szokott állni a kvóták teljesítésében, anélkül is, hogy nagyon belemenne a kibocsátási-kereskedelembe), ami alaposan átdolgozta az alapokat.
Az igaz, hogy ugyanazokra az alapokra több modell készül, több márkanév alatt, de az alapokon túl a vásárló számára elég sok különbség van ezek között. Egyrészt. Másrészt sokkal gazdaságosabb mindenki számára, és nem mellesleg pontosan megfelelnek erre az átmeneti időszakra, amiben most vagyunk. Amikor még nem lehet csak EV-ket gyártani (egy ilyen hatalmas cégcsoport esetén pláne), de ugyanarra az alapra lehet egy benzinest és/vagy egy hibridet is összerakni, külön pénz-, idő-, energia-, alapanyagpazarlás nélkül.
Bár mindegyik cégcsoport itt tartana már, ahol a Stellantis.


ben11
(őstag)
Blog

Na, végre eladhatom a g astrát.. :DDD


Braddock
(őstag)

Nincs utólagos áremelés, csak nem szállítják le az autót mert vesztenének rajta...
Igaz, magyar történet.

üzenetek