üzenetek

hozzászólások


DS39
(nagyúr)

lehet én olvastam a cikket figyelmetlenül, de a legalsó képen a szürke Lotus copy Tesla az pontosan melyik típus?


nikilauda
(senior tag)

Roadster


yuing
(őstag)

Az új külső nagyon el lett találva, pont annyit nyúltak hozzá, hogy egy jóval modernebb autó benyomását kelti.
Szuperül néz ki.


DS39
(nagyúr)

Köszi.


sittes79
(addikt)

gombokat nem lehet kérni? :DDD


sfefe
(őstag)

Ez hátulról Renault. :)


worxland
(addikt)

De, lehet venni S3XY gombokat. Most néztem, lesz nemsokára tekerőgomb is.
[link]


paatrick
(senior tag)

Kívülről már végre néz ki valahogy, még azt is rámondanám hogy tetszik. Viszont a belülről még mindig vérgagyi.

[ Szerkesztve ]


mjani1172
(addikt)

Szerintem jobb lett, hasznos változások történtek.


Füleske
(addikt)

Mi rajta a vérgagyi?


The Stig
(lelkes újonc)

Kivül szép-szép,de azért még mindig NEM kéne a garázsomba. ;] (belül kifejezetten csúf)


doooo
(veterán)

Minden. Teljesen félkész, és legfőképp ócska beltérnek néz ki.
Nyilván sokaknak tetszik így is (vagy inkább csak elfogadják, mert minden más tetszik az autón), de még több embernek érthető módon nem tetszik.
A minimalizmus egy dolog. A béna minimalizmus egy másik. Ez kétségtelenül utóbbi.


paatrick
(senior tag)

Az hogy mindent egy tableten kell csinálni. A kormányról már ne is beszéljek, fele ennyibe kerülő autókba igényesebbet raknak. HUD amúgy van ezekben a belépő modell Teslákban alapból vagy azért is pénzt kérnek?

A képeken szereplő fekete-szürke beltér összességében meg olyan mint valami leggagyibb játékautó belseje. Aki ezt a gagyi fekete belteret választja annak se szépérzéke se stílusa nincs. Tesla legalább tehetett volna annyit hogy feldobja pár részlettel ezt a sivárságot.

[ Szerkesztve ]


Sundesz
(őstag)
Blog

Nincs HUD, ami érthetetlen is. Hogy mi a gagyi az nézőpont kérdése, a többi gyártó felragasztott mini tabletjei sem sokkal jobbak, megspékelve mondjuk zongoralakkal. Én is jobban szeretem a klasszikusabb műszerfalat.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Sokkal szebblett , de ez a kormány index nem tetszik .


GoldhandRent
(őstag)
Blog

végre egy autógyártó, ami megvalósítja a GTA V-ből a neki szánt modellt :C
(nekem ez a GTA-s változat már akkor jobban tetszett, mint az eredeti model 3 amiről mintázták)


doooo
(veterán)

Mondjuk ennek a hátsó fele egy az egyben Aston Martin Vantage. Az eleje meg egy igazi mix több más autó alapján (a rácsok mondjuk "Jaguárosak").


Füleske
(addikt)

Hogy minek néz ki első látásra, az egy dolog. Nyilván egy átlag autóhoz képest nem megszokott látvány. De ez tudatosan ilyen.


Füleske
(addikt)

Minden tudatosan ilyen.
Ha három tablet van plusz HUD, az jobb? Ha a kormányon háromszor ennyi gomb van, az jobb?
A színek/formák egyéni ízlés kérdése (én is láttam már, ami jobban tetszett, kívül-belül), ahogy pl. nekem a fizikai gombok is jobban tetszenek. Ettől még összességében számomra egyszerűnek/praktikusnak tűnik a koncepció. Nincs zongoralakk, nincs váltó, nincs bekapcsológomb, nincs ezer kapcsoló, nincs három képernyő. A bajuszkapcsolók hiányát nem tudom, hogy mennyire tudnám megszokni, de nem ódzkodom semmi újtól, amíg nem próbáltam.


mad823
(őstag)

Nem értitek a lényeget. Egy hagyományos autóhoz próbáljátok hasonlítani, pedig ez az egész már az önvezetésre és hangvezérlésre van alapozva. Ezért vannak ennyire a háttérbe szorítva a kezelőszervek.


Rick4
(félisten)

A cikkíró helyében átfuttatnám a szöveget valami ellenőrző programon, legalább a vesszők kerüljenek a helyükre, a forgalmazási hibákkal sajnos egy program nem fogja javítani!!!


parandroid
(nagyúr)
Blog

Annyira szép, ahogy a saját hozzászólásodra is igaz, amit leírtál!. :DDD
Vagy direkt chatgpt-vel írattad ezt is, szemléltetésként? ;]

p


Rick4
(félisten)

Egyrészt én nem egy cikket, hanem egy hozzászólást írtam, ráadásul már a hibából is látszik, hogy nem elírás, hanem a telefon belejavított, ráadásul én nem ebből élek, (legalábbis nem próbálok meg ebből élni), nem alacsonyítom vele egy portál színvonalát, ráadásul én a cikkíróval ellentétben utlóag egy bizonyos idő után már nem tudom javítani, és ráadásul ez a hiba semmiféle összefüggésben sincs azzal, hogy a cikk milyen színvonalon lett megírva!
Ja, és amúgy teljesen jogos, figyelhettem volna! ;)


Sys85
(veterán)

Mondjuk inkább Model S lesz az.Amikor a GTA V kijött a Model 3 még sehol sem volt.


Aljasvip
(senior tag)

Hát tényleg nem értjük...
És mikor jön ez az önvezetés? A szokásos "jövőre" vagy mostmár 2030-at ígérnek?

A menetirány váltás tabletről igazi élmény lehet egy parkolásnál, és sok sikert egy körforgalomból kifelé indexelni.
Még szerencse, hogy a 20 milliós autóhoz kapható vezeték nélküli, utólag felszerelhető gomb. Ez az igazi "hab a tortán" a gagyi beltérben, meg amikor majd lepotyognak a melegben :DDD


mad823
(őstag)

A rükverc egy swipe, pont ugyanúgy egy mozdulat, mint bármelyik fokozat előválasztóval. Az index 2016 óta a kormányon van minden Ferrarin, mégis valószínűleg többet indexelnek, mint a BMW-sek. Meg szerintem az előadásokon sem látszik, hogy használhatatlan lenne. Nem tudtok elszakadni a konvencióktól, és objektíven gondolkodni.


paatrick
(senior tag)

Ha "tudatosan" ilyen akkor még rosszabb a helyzet. A Tesla újrafeltalálta a Kit kormányt, azt mondta "váó jó lesz ez". Aztán mikor az összes autós újságíró azt mondta hogy ez baromira balesetveszélyes akkor a Tesla azt mondta hogy jajó akkor lehet kérni kerek kormánnyal is. Akkor mégis hogy volt letesztelve az a világmegváltó kormány??? Sehogy. Ugyanez a helyzet a kormányon lévő indexszel. Menőn néz ki? Igen. Hasznos? Nem. Ki lett tesztelve hogy hétköznapi használatban jó-e? Nem.
Az hogy valaki itt írja hogy a Ferrariba is így van, hát ok, nézzük meg mire használnak egy Ferrarit meg egy Teslát. Melyiknél "fontosabb" az index használata, akkor amikor a városban cirkálsz, gyereket viszel vagy ha 300-zal szaggatsz a nyílegyenes autópályán.


Mr President
(senior tag)

Nekem összeségében bejön az új model 3. Viszont az index szerintem is baromi rosszul lett megoldva. Írtak a Ferrarit páran hogy ott is a kormányon van. Igen és ott sikerült ergonomikusan megoldani azt le lehetett volna másolni abban a formában szétválasztva jobb és bal oldalra.


LurkerSheik
(senior tag)

Jól néz ki szerintem és szoftveresen is a legjobbak közt van a Tesla :)
de egy Model X nálam ami kéne :))


Shadowbull
(addikt)

"Ha három tablet van plusz HUD, az jobb? Ha a kormányon háromszor ennyi gomb van, az jobb?"

Persze, sokkal.


Shadowbull
(addikt)

"edig ez az egész már az önvezetésre és hangvezérlésre van alapozva"

LOL. A soha meg nem erkezo onvezetesre?


Hadeska22
(aktív tag)

Nem tagadom, megnéztem pár youtube videót, mert nem hittem el, hogy nincs minimális műszerfal sem csak az a tablet. Szeretem a minimalista belsőt egy kocsiban, de ez szvsz már túl minimalista. Ugye az ember amikor vezet akkor leginkább szemmagassában elérhető dolgokat látja rendesen, nem zavaró az, hogy annak a tabletnek csak a bal felső csücskében látni az aktuális sebességet, stb? Biztos hozzá lehet szokni, de akinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, mennyire ergonómikus, használható ez hosszútávon?

Pl. mostani autónkban pont emiatt lett beszerezve ez mivel egyáltalán nem állt szemre a beépített érintőkijelző. Maga a tablet szerintem is jó sok mindenre csak szimplán nem vagyok meggyőzve arról, hogy műszerfalra sincs szükség :D


mad823
(őstag)

Nézd, hardveresen már minden adott hozzá, szoftver oldalon nyilván van még bőven megoldandó feladat. De ettől még gyártói szemmel teljesen logikus, hogy ilyen hardvert (vagyis autót) adnak ki hozzá.


Sundesz
(őstag)
Blog

2017 óta így van az első Model 3-tól kezdve. A középső óracsoport vagy kijelző hiánya szerintem is kissé fájó pont, illetve hogy nincs HUD.


Hadeska22
(aktív tag)

Huh, valóban. Kicsit olyan érzésem van mint "Tell me you have never seen a Tesla Model 3 interor without telling me you have never seen a Tesla Model 3 interior " :DDD
Nem én vagyok a célcsoport, ha valakinek ez megfelel, akkor okés :).

Ezt a koncepciót HUD-dal simán el tudnám képzelni, kicsit kihagyott ziccernek érzem.


Sys85
(veterán)

Viszont a kiegészítőket gyártóknak ez hatalmas öröm. :DDD
Kismillió cuccot lehet kapni a Model 3-hoz amivel pótolni lehet a hiányosságokat.Kijelző a kormány mögé,középső kijelzőhöz állítható szögű rögzítés,stb-stb.
Az már más téma,hogy ez plusz költség a tulajoknak és hogy a legtöbbnek alapból benne kéne lennie,vagy legalább opcionális extraként listázhatná a Tesla.


Shadowbull
(addikt)

A lónak a pöcörőjét adott hozzá minden.

Komolyan, még van ma is, 2023 végén olyan ember a Földön, aki ezt elhiszi? Mert ha még 2016ban lennénk, amikor Musk először hazudozott erről, akkor azt mondanám hogy oké, végül is vannak hiszékenyek.


Squirrel
(őstag)

Teljesen jó olvasni ezeket a hozzászólásokat. Használ itt valaki Teslát egyáltalán? A sok fikázás közül egyedül a HUD kihagyásával értek egyet, hogy egy óriási kihagyott ziccer. Minden más megszokható. Igen az is, hogy minden infó a középső tableten jelenik meg. Furcsa egy ideig, aztán a többi autóban ülve lesz furcsa, hogy előtted van.

[ Szerkesztve ]


Füleske
(addikt)

Ha van 8-10 szemed, meg ugyanennyi kezed, akkor biztos jobb.


Füleske
(addikt)

Mivel a level 3 - at is sikerült egyes gyártóknak egyes helyeken lepapírozni, így biztos vagyok benne, hogy a level 4 és 5 is menni fog. Autónként pár milliós extraként eladva igazán jó üzlet. Ha valami gond lesz, majd ráfogják az apró betűs, csillagos megjegyzésekre. Pl. nem jó szögben sütött a nap az amúgy is vizes aszfaltra.


Shadowbull
(addikt)

Butaság. A dedikált fizikai gomb ergonomiailag és közlekedésbiztonság szempontjából is sokkal jobb megoldás, az érintőképernyő meg a lehető legszarabb.

Nyilván a fontos, gyakran használt funkciókat kell fizikai gombra/kapcsolóra/tekerőre tenni, a többi meg mehet a képernyőre a menübe.


Shadowbull
(addikt)

Az nem csak lepapírozás, az egy olyan rendszer. A Teslának persze ez sem jött még össze, és nem is fog, csak a hitegetés fog menni, amíg világ a világ.

"valami gond lesz, majd ráfogják az apró betűs, csillagos megjegyzésekre."

Az a Tesla szokása.


mad823
(őstag)

Mennyit növekedett az elmúlt években a balesetek száma, ami kijelzőnyomkodásból ered? Gyanítom, hogy semennyit, különben tudnánk róla.
De ezért mondom: hangvezérlés.


Sundesz
(őstag)
Blog

Magyarul is megy a hangvezérlés?


Füleske
(addikt)

"az érintőképernyő meg a lehető legszarabb"
És ha ebből több van? Plusz nézd a HUD - ot, meg az előtted levő képernyőt is. Közben tekergesd meg nyomogasd a gombokat a műszerfalon. Néha nem ártana, ha az ablakon is ki tudnál közben nézni.

"Az nem csak lepapírozás, az egy olyan rendszer."
Milyen rendszer? Tud jó időben, nappal, felfestett autópályán, 60 km/h - ig "önvezetni" a lepapírozott helyeken? 2-3 millióért viccnek jó. Ez ne is jöjjön össze a Teslának, csak önmagát égetné le.


Aljasvip
(senior tag)

Tartósan használni nem, de volt szerencsém vezetni.
Olyan érzés, mint amikor bicikli címen adnak neked egy rollert, és a lelkes rajongó közönség téged néz idiótának, mert szerinted ez nem egy bicikli.

Csak 2 éve van jogsim, így azt se mondatod, hogy berögződött volna nálam egy "az autó" standard.

Tablet: Hozzá lehet szokni a sebesség kijelzéshez? Biztosan. Ettől még jó? Nem. Egy HUD tényleg elkelne, de az sajnos nem fér bele ennyi milliós árba - ez a vicc.
Ugyanez az index. Egy nem alap kormányállásnál sok sikert megtalálni a gombot.
(mondjuk itt, ahol élek, amúgy sem szokás sem kanyarban, sem pedig körforgalomban indexelni, úgyhogy mondhatni előre felkészít a Tesla-s jövőre)

Nem a technológiai újításokat firtatom, mert mérnökként mondom, hogy eszméletlen dolgokat hoztak be, amire a jelenlegi konzervatív autóipar a kiépítettsége miatt nem lenne képes. Brute force módszerrel megoldották a vehicle computer témát is, powernet safety, OTA, stb...
A Tesla itt van velünk, mint divat termék, és emiatt maradni is fog. Nagyon erős áthallás van az Apple okostelefon piacos belépőjével, és a mostani újításaikkal, amit akkor is átnyomnak ha senki nem kérte.


Shadowbull
(addikt)

"eszméletlen dolgokat hoztak be, amire a jelenlegi konzervatív autóipar a kiépítettsége miatt nem lenne képes"

Hülyeség.


Shadowbull
(addikt)

Miért van az az érzésem, hogy te soha nem használtál ilyen autót? Mert a tökéletes fogalmatlanság jön le a szövegedből.

Mondjuk nem meglepő, a teslafanok mind ilyenek. Azért teslafanok.


Polarstar
(nagyúr)

Én villanykocsiban az osztrákoknál gyártott Fisker modelleket szeretném látni végre itthon.

üzenetek