Sok soikert a játékhoz.
Gondolom tudjátok hogy most minden amatőr játékfejlesztő palánta kapásból RPG-t akar csinálni? És az tudjátok hogy ebben a kategóriában van a legtöbb munka? És hogy ez egy anyagilag kockázatos terület, ugyanis a játékosok (mármint mi) nem biztos hogy úgy fogadjuk a játékot ahogy azt ti gondoljátok. (A játékosok izlése mindig változik)
Tudtátok, hogy minden kezdő játékdesigner azt hiszi munkájáról/5leteiről hogy az a világon legjobb, legeredetibb, amolyan kihagyhatatlan dolog, amiből majd mindenkinek kell egy darab?
Sajnos sokan esnek abba a hibába, avagy annyira elszállnak maguktól (naivak/fanatikusok) hogy észre sem veszik mennyi munkát/időt/pénzt öltek bele egy olyas vmibe ami senkinek/keveseknek kell (avagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket/sikereket).
Ez megfigyelhető sok helyen. Olyan szakmákban ahol az emberek kreativ folyamat eredményeként megalkotott eladni kivánt terméket akarnak értékesiteni.
Ilyen szakma a Film/zene ipar ..... játékfejlesztő szakma......és a többiek.
Szal, csak kritikus szemmel szabad nézni a saját alkotást, az elfogultságot kerüljük.
Dark Basic-ot nem ajánlom, helyette vannak olcsóbb és jobb enginek, is
http://www.devmaster.net/engines/
Sok sikert, és hajrá.
Játékfejlesztés - Szoftverfejlesztés fórum
hozzászólások
GBX
(aktív tag)