Játékfejlesztés - Szoftverfejlesztés fórum

üzenetek

hozzászólások


Witchmaster
(csendes tag)

Hali!
Ide írjanak, akik játékot fejlesztenek akár professzionálisan, akár hobbi szinten.
Kezdeném én. A Black Dragon Games hobbifejlesztő csapat vezetője vagyok. 2005-ben alakultunk és most fejlesztjük első játékunkat, egy fantasy szerepjátékot. Dark Basic-kel dolgozunk, a project még nagyon gyerekcipőben jár, a programvázat alkotom, amíg a többiek a médiákkal (3d modellek, tetúrák,stb.) foglalkoznak. Négyne vagyunk és várjuk 3d modellezők jelentkezését, de zeneírót, textúrázót, és programozót is keresünk.
A csapat honlapja a Bővebben: link címen található, a játék website-ja(itt van a fórum is egyelőre) pedig a Bővebben: link-n.


kisfurko
(senior tag)

Ha nem csak a szórakozás a cél, akkor tanuljatok meg C-ül vagy C++-ul, némi assembly sem árt meg. Szükség lesz még alapos 3D grafika elméletre, no meg alapos DirectX v. OpenGL ismeretre. Ezt a Dark Basic-et meg hanyagoljátok, ha megvannak az első sikerélmények :))


ReJim
(őstag)
Blog

2d textura szekesztő miből áll??


Szőrös 
(veterán)

csak halkan megjegyezném , hogy egy jó játék ismérve nem csak attól függ, hogy techikailag hogy van összetákolva hanem a hangulat is igen sokat számít. főleg fantasynál. tehát olyan embereket sem árt kereseni akik kialakítják a világot, törénetet, szereplőket azaz életet lehelnek az egészbe.


yksz
(aktív tag)

Az elso játékuk ember!:YEkkor még csak a sikerélmény számít, hogy már megvan az 1., johet a tobbi...
A darkbasicet én is hanyagolnám;)


Miracle
(senior tag)

A darkbasicet én is hanyagolnám
nem csak a dark-ot:P
szerk: amugy most en is jatekon dolgozok, igaz ez ilyen kotelezo egyetemi cucc, es maga az elkeszitendo jatek elegge ... khm... primitiv, de ha keszlesz akkor ideteszem majd :)

[Szerkesztve]


Flashback
(addikt)
Blog

Dark basic tényleg felejtős. Eddig még egy normális 3D enginet sem láttam ami egy gef 2-n futott volna. De próba cseresznye.


yksz
(aktív tag)

Milyen az a primitív? Miben írod? Én is írtam már egyet rá kell klikellni egy gombra és kapsz egy kis jutalmat;)Most nincs meg, de ha megtalálom felteszem


ReJim
(őstag)
Blog

a bátyám is írt játékot! talán emlékeztek még a zork 1- 2 -re! :)
egy szöveges játék, grafika nélkül!
a bátyám ezt másolta lene, cask ő .batba írta meg! :))
az is elég primitív volt, de jópofa! :)


Miracle
(senior tag)

itt van az ajanlattetel, ami magaban foglal 1-2 szot a megvalositasrol meg benne van a vegfelhasznaloi dokumentacio is: Bővebben: link

[Szerkesztve]


yerico
(senior tag)

Mi az a .bat?????? Batchfile????


yerico
(senior tag)

Egyszer C-64-re írtam egy játékot Basicben. Szöveges stratégia :) Sokáig tartott, de élveztem. Azóta persze nem tennék még egyszer ilyet.


ReJim
(őstag)
Blog

igan batch, késön nem jár az ember agya :B


norbiphu
(senior tag)
Blog

jó ötlet, igaz csak átszaladtam a szövegen.
mikor lesz kész?


Miracle
(senior tag)

jo otlet? hat elso atfutasra lehet, de valojaban nagyon unalmas jatek lesz, de mind1, vegulis a cel nem a jo jatek letrehozasa sajnos :(
amugy elvileg meg van az elkeszitesre 2 honapunk, de 2 het mulva le kell adni a rendszertervet, es lehet, h ha lesz idom utana leimplementalom az egeszet. szoval min2het max 2 honap. ha keszlesz felteszem majd ide.


GBX
(aktív tag)

Sok soikert a játékhoz.
Gondolom tudjátok hogy most minden amatőr játékfejlesztő palánta kapásból RPG-t akar csinálni? És az tudjátok hogy ebben a kategóriában van a legtöbb munka? És hogy ez egy anyagilag kockázatos terület, ugyanis a játékosok (mármint mi) nem biztos hogy úgy fogadjuk a játékot ahogy azt ti gondoljátok. (A játékosok izlése mindig változik)
Tudtátok, hogy minden kezdő játékdesigner azt hiszi munkájáról/5leteiről hogy az a világon legjobb, legeredetibb, amolyan kihagyhatatlan dolog, amiből majd mindenkinek kell egy darab?
Sajnos sokan esnek abba a hibába, avagy annyira elszállnak maguktól (naivak/fanatikusok) hogy észre sem veszik mennyi munkát/időt/pénzt öltek bele egy olyas vmibe ami senkinek/keveseknek kell (avagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket/sikereket).

Ez megfigyelhető sok helyen. Olyan szakmákban ahol az emberek kreativ folyamat eredményeként megalkotott eladni kivánt terméket akarnak értékesiteni.
Ilyen szakma a Film/zene ipar ..... játékfejlesztő szakma......és a többiek.

Szal, csak kritikus szemmel szabad nézni a saját alkotást, az elfogultságot kerüljük.
Dark Basic-ot nem ajánlom, helyette vannak olcsóbb és jobb enginek, is
http://www.devmaster.net/engines/
Sok sikert, és hajrá.


Aaalbi
(tag)

Hali

Egész nap ezt csináljátok vagy csak munkaidő után?
Aúgy sok sikert És időt.:)

És szerintem c-t kellene használni.

[Szerkesztve]


ReJim
(őstag)
Blog

vagy suli után, mellet...
nem bizti, hogy mindenki dolgozik! :P ;)


Witchmaster
(csendes tag)

Egyelőre jó nekem a DB. Gondolkodom, hogy a következőt majd c++-ban fejlesztjük, de ezt az elsőt mindenképp Darkban fogjuk csinálni. Egyébként tisztában vagyok vele, hgoy az RPG a legnehezebb, meg oké, hogy könnyen el lehet szúrni, de bízok abban, hogy menni fog. Egyébként a fantasy témában azért otthon vagyok. A játékrendszert úgy próbáljuk megcsinálni, hogy kiküszöböljünk néhány tipikus RPG-s hibát. Ez a játék nem Dio2-s vagy sacredes stílusú hack&slash lesz(igaz mind a kettő jó játék), hanem megpróbálunk minél jobban közelíteni egy igazi szerepjátékhoz(M.A.G.U.S., DnD, stb.).


Vki(x)
(csendes tag)

Jónnapot!
Én is játékot fejlesztek! Objektumorientált menü, total grafikus, persze TP 7.0-ban.
Már jó pár éve foglalkozok vele, még csak 13 éves vagyok. Engem mondanak a ˝csodálatos elmének˝... Segítségkéne! Hozzám hasonló korú megszállotta(ka)t keresek, ki(k) tudnának segíteni, mer a játék majd' egy éve fejlesztődik, és még szinte sehol se tartok! Somogy megye, Hetes
Uranium235@freemail.hu
0630/5597793

üzenetek