LOL!!
hozzászólások
Motorkerékpárok ezt a funkciót elég régóta tudják.
beef
(őstag)
Azért az kizárt, mert egy Bosch vagy Shimano 6xxAh-s akkupakk sem kerül 250 ezerbe.
Az "évente"-ben azért nem vagyok biztos
beef
(őstag)
Én német árakat néztem, ott belefér még magyar áfával is.
g@bo
(nagyúr)
Itt élünk, èn is szívesen nézegetem az Apple USA árakat.
a többség nem rendelget, variàl. ( aki 300 ezres kókàny bringát vesz…)
beef
(őstag)
Azért még az EU-ban élünk, szóval nyugodtan lehet onnan rendelni, főleg, ha nem 10% különbségről beszélünk. Ezt a kínai bringát sem itthonról rendeli aki megveszi.
Bár igazából mindegy mennyi egy Bosch akkupakk, mert ezekbe úgy sem az kerül.
Z_A_P
(addikt)
Ja csak ehhez se sisak se index se biztosítás se jogsi stb marhaságok nem kellenek
beef
(őstag)
Ez igazából a jogszabályozásunk szégyene, de kétséged sem legyen, ha ezzel okozol bármilyen balesetet vagy csak igazoltatnak, smk-ként fogják értékelni, mivel nem felel meg a kerékpár definíciójának.
Legnagyobb zenék szóltak előző melóhelyen. Kuky band
[link]
Z_A_P
(addikt)
vagy csak igazoltatnak, smk-ként fogják értékelni
Hogy?
Raul a rendőr és kiprobalja?
beef
(őstag)
Ha rá lesznek állítva, akkor igen. A motorosokat is rá szokták tenni teljesítménymérőre, hogy smk vagy nem.
Ezért kellene már egy normális (ésszerű, nem szívatós) szabályozás, mert ahhoz lehetne igazodni. Most csak szürkezónában tudod használni.
[ Szerkesztve ]
Watchdog
(aktív tag)
Rollerrel se jobb a helyzet:
Ittasan rollerezett, bírságként az autóvezetéstől is eltiltottak egy szombathelyi férfit
Alchemist
(addikt)
De, igazából kellene minden, ami a segédmotoroshoz szükséges.
Első oldalon vastagon kiemelve: mobilarenaV3
zazenke
(őstag)
de legalább nem borzalmas lehúzás mint az a kategória amit említettél. egy autó árát elkérik és az még mindig csak egy sz@ros bicaj(nincs autóm kerékpáros vagyok)
[ Szerkesztve ]
Ahogyan autó-autó között, úgy azért a tesztben lévő, és pl egy 1M körüli bringánál is vannak különbségek.
Pedig a drágább autó is csak egy autó.
Miért lehúzás? A minőségéret fizetni kell. Egy Merci se annyiba kerül mint egy Suzuki.
Nem mondom hogy olcsó egy jó bringa de meg van az oka miért nem annyiba kerül egy normális pedelec mint a tesztben szereplő darab.
zazenke
(őstag)
arra gondoltam hogy ugyanúgy àzol fàzol rajta. nem utaztok vele 5 en több 100 kilometert nem viszel vele több 100 kilót haza. csak egy huszonkilós aludarab pici elektronikával. baromi olcsón előállítva. több 100 százalékos haszonkulccsal eladva. mondhatnàm azt is nincs benne anyag
Segal
(veterán)
Ennyi erovel 300-ert is vehetsz kocsit...
Ja hogy az kozel sem lesz olyan minosegu mint a tizen millios uj? De elvisz 5 embert...
[ Szerkesztve ]
Byk01
(senior tag)
Attól még nem lesz lehúzás, ha drágább alkatrészeket használnak hozzá. Ennyi erővel az is lehúzás, hogy a tízpróba sportáruházban lehet kapni 2 millióért is országúti biciklit (még motor sincs benne, neked kell tekerni), meg 200 ezerért is. Mindkettőn ugyanúgy ázol fázol egyedül, a kétmilliósra még csak egy nyamvadt csomagtartót se tudsz feltenni. Ja, hogy 50x több fejlesztési időt tettek bele, mint a 200 ezresbe, meg csúcskategóriás anyagokat használtak hozzá? Az nem számít, akkor is lehúzás.
Nagyon rossz irányból közelíted meg.
Ezzel nem családi nyaralásra mész, hogy 5 embert el kelljen vigyen.
Persze hisz nem erre való. Te autós vagy ugye aki nem bringázik?
TheVeryGuest
(senior tag)
A "Tisztelt kerékpárosok! Köszönjük megértésüket!" tábla az mire vonatkozik?
bszunyoghy
(csendes tag)
Tisztelt Bog
A cikkben leírtakkal nagyrésziben egyetértek és az értékelést is rendbe tartom, de lenne egy két észrevételem is.
1.Ez a "MTB" váz geometria nagyon nincs rendbe azzal amit a bevezetőben utalt az A-ból B-be járáshoz ez egy kényelmetlen és kicsike váz -ami egyébként ideális lenne (ha sokkal jobb minőségű volna)hegyre felfele kapatni.Városi ingázásra vannak ennél jobb megoldások.
2. Minden kormány magassága állítható. Ennek is. Lefele a jelen állásba. Ha egyébként jó a vázméret (és a geometria)akkor ezzel sok gond nincs.
Az alkatrészek minősége pocsék. ( váltó, villa, fékek, gumi) Ez a "minőség" elektromos hajtás nélkül kb 150EU tájba megáll ehhez adódik a motor és az akkumulátor ára.(itt fejlesztésről kár beszélni).
Csak így tovább szívesen olvasnék több ilyen jellegű tesztet.
Tisztelettel
zazenke
(őstag)
soha nem volt autóm csak kerékpárom van egy hagyományos treking gepida és egy hub motoros ztech zt89c