Mazda topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Villa7
(tag)

külcsnélküli nyitással mi a baj? Nekem sose volt vele probléma


tobias88888
(őstag)

Pontosabban a zárással van gond. Mazda3revolution fórum tele van olyanokkal akik panaszkodnak hogy nem megbízhatóan zár, néha nyitva marad.


Villa7
(tag)

4. évi nálam van az 2015-os 6-os, soha nem fordult elő hogy nem zárt le.


WasabiTrsr
(csendes tag)

Koszonom mindenkinek a valaszokat, es a katalogust es felszeretlseg leirasokat is.

Jo hallani egyszer egy kocsival, hogy nincs nagy problema 150k km utan. :)
Valto olajat a 14 eves focusban is kicsereltettem, hatha jobban birja, ugyhogy akkor itt is fogom ha ez lesz a kivalasztott. :)

Meg egy kerdes, felszereltseggel kapcsolatban, hogy van ilyen "Takumi" meg hasonlo szintek, errol esetleg van infotok? Probaltam a katalogust kigooglezni, de nem talaltam.

Persze a a hirdetesben felszereltseg nem sokat szamit, de a focus eseteben is a kereskedok probaltak lepasszolni a fapados verziokat mint "ghia" meg hasonlok.


anonymus89
(addikt)

Én azt hittem jobban fogyaszt a 2.0 ha már pályáról van szó, az 1.5 6.4L-ből kijön 140-nél és 160-170km között eszik 7.5l-t. (legjobb fogyasztás 5.8l)

1x kipróbáltam egy 2.0-s takumi felszereltséget nagy különbséget városban nem vettem észre, nyomtatékban sem.

WasabiTrsr: 2015.04 havi és 1.5-ös motorral szerelt az enyém eddig gyertyákat, olajat, hátsó fékbetéte kapott és semmi mást. Akkuból Yuasa-t szoktak ajánlani illetve Exide-ot, ahogy írják is annyival nem tud többet, amennyivel drágább. Élmény vezetni, kényelmes és meglepően nagy a csomagtere is.

[ Szerkesztve ]


nyepi
(tag)

Egy teszter kell hozzá. Megterheli az akksit (mondjuk 100A-el, melyik mennyivel) és méri, hogy mennyire esett le a feszültség.


eldoble
(aktív tag)

Azóta semmi hiba, hibátlanul működik az akksi, de tény, hogy 5 éves, lehet cseélnem kellene.
Egyszerű ebben az akksi csere, kell valami elektromos trükköt, beállítást csinálni, vagy csak régi ki, új be?


Ádám16
(addikt)

Sziasztok!

Mx5 NCFL vásárlás van tervben nyáron. Abban tudtok segíteni, hogy milyen tipushibak vannak az autónál? Illetve szerintetek egy NCFL a kínálat tetejéről inkább (5-6m), vagy 7 körül egy alap ND? Eléggé bizonytalan vagyok.


kat10
(tag)

Szia,

Ez a verziószám van: Os 56.00,100 EU N.
Gondolom ez az alap verzió.
Leírást tudsz adni, hogy hogyan lehet frissíteni?
Előre is köszi.


tobias88888
(őstag)

Nem egy bonyolult dolog, de 1 órába beletelik. ASH-tól lehet kérni megfelelő fájlt és az első hozzászólásban ott van a leírás (90%-a kb csak figyelmeztetés) is a frissítésről meg hogy mit kell venni az Android Auto / Carplay-hez.

[ Szerkesztve ]


focvis
(veterán)

Szia!
1-2 hete egy másik topikban már írtam Neked, hogy inkább ND-t vennék picivel az NC ára felett. (Egyik kedves fórumtársunk árul a hahun egy kevés kilométeres fehér 1.5 Attractiont 6,2-ért.) Nekem az ND az első MX (volt rövid ideig egy Abarth 124-em), szerintem k.jó. :) Ha tehetem, nincs hó vagy sózott utak, nem kell csomagtartó, ezzel megyek mindenhová. (Persze biztos nagy flash az NC is. :K )

Alap ND. Az is megfelelően felszerelt. Nincs benne Bose, nagy kaland, a Bose is elég ergya pedig csak rádiót hallgatok a bot fülemmel (ez revo top). Led fényszóró benne. Android Auto-t 20-30 ezer Ft-ból megoldod, plusz elsőre fél nap meló. Modern autó, klasszikus erényekkel. A 2.0-val országúton 5-5,5 literből elkavarok, ha 7, akkor igen határozottan toltam neki és már nagyon hisztizik a feleségem. Budapesten pianóban 8, "normálisan" 10. Az 1.5 ennél kevesebből elvan. Ilyeneket tudtommal nem tud az NC.


m3tr0
(senior tag)

Jó az ND, űrautó az NC-hez képest.
De ha azt mondjuk,hogy az NC alkatrész árak drágák,akkor az ND árai kurva drágák. :D
Az NC-nél nekem egyedül a beázás volt típushiba,másról nem is nagyon tudok.
ND-nél a váltókra volt/van panasz,de amik érintettek azokban garanciában cserélnek is váltót. (ha jól tudom)

Bármelyiket veszed,cascot kössél! (ND-be valami 400 ezer egy első fényszóró,egyik ismerősnek cserélni kellett mert megrepedt)

Amúgy van egy eladó NC-m,de sajnos nem FL. :D

[ Szerkesztve ]


agoka07
(senior tag)
Blog

Sziasztok!
Adott egy 2016-os Mazda 6, 2.2D(150 le) motorral. Néha alacsonyabb fordulatnál kb. 1500-2000 fordulat között enyhébb terhelésnél, gyorsításnál kerregő, morrogó, amolyan tipikus dízel hangot hallani a motorból. Eddig nem hallottam még nagyon csendes volt. Természetes egy vagy utalhat valamiféle meghibásodásra?


snorbi82
(senior tag)

Én ezt akkor szoktam hallani mikor DPF "égetés" van.
Persze mástól is lehet. Km mennyi benne?


nyepi
(tag)

Ezt így nehéz lesz megmondani, de jó eséllyel az injektorok kopognak be. Szerintem ne foglalkozz vele, amíg nem dob rá hibát.


mmdms
(addikt)

Ezekbe a mazdakba meg ford dizelmotor van?


Uher
(aktív tag)

Sosem volt (diesel) ford motor bennuk


agoka07
(senior tag)
Blog

258.xxx km van jelenleg benne, pár hónapja kezdtem inkább rövidebb utakra használni, úgyhogy lehet a DPF. Sőt már gondolkodtam is a tisztításán/kiégetésén, mert talán teljesítmény csökkenést is tapasztalok.


Villa7
(tag)

ha rövid távon használod tisztítás után is, felesleges 1 hónap múlva ugyan olyan lesz.


TheMartin03
(tag)

Szerintem csak szimplán sok a méter az injektorokban, és nem tökéletes a porlasztási képük, emiatt kissé bekopog. A telt DPF nem hiszem hogy kiadna ilyen hangot, maximum ha állandóan regenerálna. De ezt sem feltétlen gondolom, mert ahhoz a hidegen beindított motortól kell legalább 5km, mire úgy bemelegszik, hogy elkezdje. Már kaptál volna egy hiba visszajelző lámpát és/vagy átkapcsolt volna a túlságosan telített DPF miatt egy nagyon lefolytott üzemmódba.

Én a 2012-es 2.2D Mazdámat 240-250 ezer km-el használom elsődlegesen városban, és ha akar, városban is tud regenerálni. Viszonylag jók a regenerációs képességei/elvárásai az autónak. Ha minden jó rajta, és nem teljesen kukák a porlasztók, akkor simán elevickél.
Az enyém 350-380km-t tud regeneráció nélkül menni.

[ Szerkesztve ]

üzenetek