üzenetek

hozzászólások


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nekem pár hónapja kicsit fura érzésem van a Tesla kapcsán... Nem tudom ezzel a céggel mi a terve Musk-nak, mint ahogy a Twitter darabokra szaggatása után se tudom mi lesz vele... X oké...

Szóval inkább csak figyelgetem a történéseket, nagyon véleményt nehéz alkotni.

A Cybertruck olyan még mindig egy kicsit, mint valami vízió :D.

[ Szerkesztve ]


Emericus Max
(tag)

Az egész villanyautó biznisz olyan, mint valami vízió.
Majd egyszer lesz töltő mindenhol, meg majd egyszer megfizethető lesz...

Cybetruck olyan, mintha valami trollkodás lenne a többi gyártó felé. A dizájn nem tűnik élet képesnek, sem praktikusnak, a légellenállás valószínűleg bűnrossz.
A törhetetlen üvegről nem is beszélve. Erről Benny Hill űrhajója jut eszembe, amit úgy hívnak hogy 'Indestructible 2'. Amikor arról kérdezték, hogy mi lett az 'Indestructible 1'-el, akkor csak mosolyogva azt mondta, hogy az megsemmisült :))

Az amcsi tuningműhelyek meg tesznek majd bele V12 Hemi blokkot, amikor pimpelik...


Sirus86
(tag)
Blog

Volt Majus vegen egy team meetingunk, ahol USA-bol jott kollegakkal boroztunk /soroztunk. Mi, mind halando EU-s emberkek felvetettuk, hogy azert a Tesla autoknak azert kellene nemi minosegi ugras es szervizhalozat fejlesztes. Az eset vege az lett, hogy az amcsi kollega ezt rossz neven vette (Tesla 3 tulaj amugy es neha dizel aggregottral tolti a kocsijat, mikor aramszunet van XD) es majdnem verekedes lett belole.A problemaja az volt, hogy szerinte egy ilyen auto alkalmas egy pickup levaltasara. Az alatta levo kollegak meg helyeseltek. A bor tuti ugye hatassal volt rajuk, de azert ennyire ne mar kerem szepen Hacsek Ur! Amit a mondanivalom lenyege: Az agymosas ott annyira elert mindenhova, hogy a Tesla holmi szent tema a legtobb szamara. Felelmetes!


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Amikor látom, h gyorsul a Tesla Model S plaid, hát lábamba jön a bugi, érthetőben marhára kipróbálnám. Wow. Aki a közútra engedte az se volt 100-as. :DD
Egész nap a többi autóst szívhatnám vele. Olvastam egyszer egy könyvet, igen olvastam :) régebben az igaz amiben egy Karl nevű autó versenymotorral és ócska lerobbant kasznival idézem "úgy nézet ki mint egy varrógép lealázta a sportkocsikat" ha valaki tudja a könyv címet ne tartsa magában.

[ Szerkesztve ]


Plazmacucci
(félisten)
Blog

Mi a szar az ott a thubnail-en?


Squirrel
(őstag)

Nem kell plaid, már a Model 3 Performancem gyorsulását is megkönnyezte mindenki. Nagyon durva, nem ïgy gyorsul, mint a benzinrs autók, hogy egyre gyorsabb, hanem akkorát ránt, hogy a gyomrod ott marad 20 méterrel hátrébb. Pedig ez csak 3.1 sec 100-ra. Hegyi utakon (is) állati jó vele menni :)) el sem merem képzelni a roadster eredeti 1.9 sec-os sprintjét.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

sajnos megeszi a gumikat ez az eszement tempó

[ Szerkesztve ]


Squirrel
(őstag)

Ami a minőséget illeti, nyilván nem egy s osztályos merci. Viszont 3 év után semmi nem rezeg, csörög, nyikorog benne. Nagyon zavarnak az ilyen dolgok, hallásom erre érzékeny. Van egy X6-osunk hosszabb utakra, abban példálul szalonból elhozott kora óta zörög, rezonál bal oldalon hátul valami. Senki nem tudja, mi. És illesztési hézag, pontatlanságból is több van rajta, mint a teslan. Ami pedig a szervizet illeti, mikor meghalt benne az egyik oldalsó kamera, a tesla applikációjában jelentettem, 10 perc múlva visszaírtak, hogy látják a hibát az autó software-én, sajna csere, jöhetnek-e 2 nap múlva (szombaton) 10-kor cserélni. 9:55-kor hívtak, hogy álljak ki a garazsból, mert itt vannak. Csóka mondta, hibák 95%-a így javítható. Ehhez képest BMW-vel sok jó tapasztalatom szervízzel még nem volt. Inkább rossz, annyira, hogy bmw-t a szervízháttér miatt többet nem vennék.

pusszycat: sajnos meg. Azért néha nem tudom megállni, hogy ne hajtsam meg. Nem száguldozásra kell gondolni, hanem pont a hegyi utaknál gyorsítás-lassítás-kanyarodásra :))

[ Szerkesztve ]


Rowon
(veterán)
Blog

Pont ma láttam egyet műanyag felnivel. Csodálkozok, hogy ezért a fosért ennyi pénzt kérnek.


Rowon
(veterán)
Blog

Jaja, mint a CNG. 5 éven belül teljes Mo le lesz fedve CNG kutakkal, mert mennyire környezetvédő, áúá... dehogy lett, rájöttek drága a kutakat kiépíteni aztán lett vagy 10 az egész országban.


Noukoum
(veterán)

Kár érte, holnap úgyis csődbe mennek.

Ja meg kipukkad a villanylufi is hamarosan, a norvégok rájönnek 2026-tól hogy mekkora baromság ez az egész. Így a 100%-os tisztán elektromos eladásukat visszacserélik 100%-ig egészséges hegyi levegőt kibocsátó dízelre. Hülye aki mást mond, nem ért hozzá bezzeg én.


Kinder
(senior tag)
Blog

Te úgy egyébként miről beszélsz? Az a műanyag felni az aero-felni, ami kb az összes villanyautón rajta van. ( meg még a szuperdízel autókon is, hogy esetleg tudják hozni a gyári kamu fogyasztást ).
Meg milyen fosért? Amikor egy 2008-as Peugeot 16,2 millió + extrák?! Na AZ fos.


Kinder
(senior tag)
Blog

Jártál te már kis hazánkon kívül?
Mindenhol van töltő.
Persze, hemi blokk.... okos vagy :D Úgy várják az amcsik a cybertruckot, mint a messiást, mert a ford/rivian nem tud elég elektromos pick up-ot gyártani.
Ordas nagy kincs nekik az e-pick up, sokkal jobb nekik a terepen/melóra, mint a benyás.


doooo
(veterán)

Már miért lenne "AZ" fos?
Mivel mondtál most jobbat, mint a kolléga fentebb? Azon túl, hogy amúgy elég random árat írtál ide (van több motor, több felszereltség; az alap nem annyi, amennyit írtál).


Rowon
(veterán)
Blog

"Az a műanyag felni az aero-felni"

Jah, hát ezt most jól megmagyaráztad. :)

"Meg milyen fosért? Amikor egy 2008-as Peugeot 16,2 millió + extrák?! Na AZ fos."

Az olyan, hogy én eladok neked egy egyszobás vályogházat 20 millióért egy mindentől távol lévő zsákfaluban. Pont ugyanaz a deal, ez nem a Peugeot hibája.

De magyarázd meg kérlek, hogy 27 millióért miért érné meg nekem ezt a fost újonnan megvennem? Mit fogok vele nyerni? 4 millióért már nagyon jó kombi dízeleket lehet kapni használtan. A maradék 23 millió az micsoda? Ezzel kampányolnak az elektromos autó mellett, hogy megtérül a tankolás ára? Miben térül meg, hiszen évekkel előre kifizetted az autó árával.

Emlékszem erre a Dacia Springre, na azt adták újonnan 4 millióért, de úgy, hogy már minden támogatás rajta volt. 4 millióért egy olyan fost... Elképesztő, hogy hogy megy az átb*szás az autópiacon. És egy ilyen elemes matchboxot össze sem lehet hasonlítani egy dízel kombival, ami bármire is használható.

A Volvokról meg ne is beszéljünk... Na azok autók, ezek a távol-nyugati elemes talicskák meg fosok.

[ Szerkesztve ]


ben11
(őstag)
Blog

Én - mint aki távolról szemléli ezt az egész elektromos autós hypot a majd 20 éves g astrájából - mondom hogy a megtérülés messze nem csak a tankoláson, de a szervízelésen is bőven ott van. Hatalmas a különbség a kettő között és persze az elektromos javára.

A magam részéről nagyon várom az újgenerációs akkukat, amiket rebesgetnek. Ha megoldják a gyorsabb töltést, a nagyobb energiasűrűséget és ezek mellett a jelentős természetkárosítás mellett bányászható elemek leváltását, akkor fog ez nagyon érdekes lenni. Persze emellett az árak csökkenése is szuper lenne, de már ideje lenne bilibe nyúlnom..


Rowon
(veterán)
Blog

Nekem szintén egy 16 éves kombi G Astrám van, 1.7-es dízelmotorral. Mi a szervizelési költség, ami olyan sok? Vezérlést cseréltetsz benne 60-70 ezer km-enként, az kb. 100 ezer forint. Évente olajcsere az kb. 25-30 ezer forint. A futómű elemei és a gumik az mindkét típusnál elhasználódik, azokat mindkettőnél cserélni kell idővel. Én nem látom megtérülésnek az elektromos autó megvásárlását. Na meg ilyen ár mellett? Legjobban amortizálódó jószág az autó, én nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy ennyi pénzem álljon egy értékében relatíve gyorsan romló tárgyban.

A másik, amin ki vagyok akadva, ez a gyorstöltés. Ezzel reklámoznak autókat, hogy 20 perc alatt egy akkora akkupakkot 80%-ra feltöltenek.... hát kíváncsi vagyok, hogy mennyi időn belül szállnak el az ilyen akkuk, amiket mindig gyorstöltenek.

Ja és a változatosság kedvéért nem brit tudósok, hanem japán tudósok: [link] Ez sem mindegy.

Meg nem is értem, miért az autókon lovagol mindenki, hogy környezetszennyezés? Amikor mindenki Aliexpresszről, Ebayről, meg hasonló szarokról rendelget? Azok a hatalmas konténerszállító hajókkal mi a helyzet, amikben házméretű dízelmotorok vannak? Vagy a repülőgépes postával Kínából? A mindent behálózó légiforgalommal? Nem ezzel kéne foglalkozni?


forumpista
(tag)

Azert egy ujabb autonal mashogy alakulnak a szervizkoltsegek, foleg ha nem a legfaekebb autorol beszelunk (mert egy G astra a maga koraban sem volt a legpengebb auto).

Egy modern euro 5 vagy 6os dizelnel ha vmi megpeceredik ott repkednek am a sulyos szazezrek. Es ez meg a kopo-fogyo dolgokranis igaz, pl. gondolom egy G astranak nem kell kivenni a motort vezerlescserehez.
Na sok modern autonal meg igen, mert mashogy nem hozzaferheto.
az alkatresz arakrol nem is beszelve


Rowon
(veterán)
Blog

Na értelek, így már más. Megoldás, hogy olyan autót veszel, aminél a motort nem kell kivenni vezérlés cseréhez. :) De akinek van elszórni való pénze, az nyugodtan vegyen hitelre Teslát, bármit lehet, főleg saját felelősségre, aztán dédelgesse magát abban a tévhitben, hogy milyen jót tesz a környezetnek, főleg ezzel a sok takony akkumulátorgyárral, meg a 27 milliós, környezetszennyezően legyártott matchbox-szal.

[ Szerkesztve ]


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Én is tudnék venni egy Teslat ha adnak hitelt 200 évre. :DDD

üzenetek