üzenetek

hozzászólások


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nekem pár hónapja kicsit fura érzésem van a Tesla kapcsán... Nem tudom ezzel a céggel mi a terve Musk-nak, mint ahogy a Twitter darabokra szaggatása után se tudom mi lesz vele... X oké...

Szóval inkább csak figyelgetem a történéseket, nagyon véleményt nehéz alkotni.

A Cybertruck olyan még mindig egy kicsit, mint valami vízió :D.

[ Szerkesztve ]


Emericus Max
(tag)

Az egész villanyautó biznisz olyan, mint valami vízió.
Majd egyszer lesz töltő mindenhol, meg majd egyszer megfizethető lesz...

Cybetruck olyan, mintha valami trollkodás lenne a többi gyártó felé. A dizájn nem tűnik élet képesnek, sem praktikusnak, a légellenállás valószínűleg bűnrossz.
A törhetetlen üvegről nem is beszélve. Erről Benny Hill űrhajója jut eszembe, amit úgy hívnak hogy 'Indestructible 2'. Amikor arról kérdezték, hogy mi lett az 'Indestructible 1'-el, akkor csak mosolyogva azt mondta, hogy az megsemmisült :))

Az amcsi tuningműhelyek meg tesznek majd bele V12 Hemi blokkot, amikor pimpelik...


Sirus86
(tag)

Volt Majus vegen egy team meetingunk, ahol USA-bol jott kollegakkal boroztunk /soroztunk. Mi, mind halando EU-s emberkek felvetettuk, hogy azert a Tesla autoknak azert kellene nemi minosegi ugras es szervizhalozat fejlesztes. Az eset vege az lett, hogy az amcsi kollega ezt rossz neven vette (Tesla 3 tulaj amugy es neha dizel aggregottral tolti a kocsijat, mikor aramszunet van XD) es majdnem verekedes lett belole.A problemaja az volt, hogy szerinte egy ilyen auto alkalmas egy pickup levaltasara. Az alatta levo kollegak meg helyeseltek. A bor tuti ugye hatassal volt rajuk, de azert ennyire ne mar kerem szepen Hacsek Ur! Amit a mondanivalom lenyege: Az agymosas ott annyira elert mindenhova, hogy a Tesla holmi szent tema a legtobb szamara. Felelmetes!


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Amikor látom, h gyorsul a Tesla Model S plaid, hát lábamba jön a bugi, érthetőben marhára kipróbálnám. Wow. Aki a közútra engedte az se volt 100-as. :DD
Egész nap a többi autóst szívhatnám vele. Olvastam egyszer egy könyvet, igen olvastam :) régebben az igaz amiben egy Karl nevű autó versenymotorral és ócska lerobbant kasznival idézem "úgy nézet ki mint egy varrógép lealázta a sportkocsikat" ha valaki tudja a könyv címet ne tartsa magában.

[ Szerkesztve ]


Plazmacucci
(félisten)
Blog

Mi a szar az ott a thubnail-en?


Squirrel
(őstag)

Nem kell plaid, már a Model 3 Performancem gyorsulását is megkönnyezte mindenki. Nagyon durva, nem ïgy gyorsul, mint a benzinrs autók, hogy egyre gyorsabb, hanem akkorát ránt, hogy a gyomrod ott marad 20 méterrel hátrébb. Pedig ez csak 3.1 sec 100-ra. Hegyi utakon (is) állati jó vele menni :)) el sem merem képzelni a roadster eredeti 1.9 sec-os sprintjét.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

sajnos megeszi a gumikat ez az eszement tempó

[ Szerkesztve ]


Squirrel
(őstag)

Ami a minőséget illeti, nyilván nem egy s osztályos merci. Viszont 3 év után semmi nem rezeg, csörög, nyikorog benne. Nagyon zavarnak az ilyen dolgok, hallásom erre érzékeny. Van egy X6-osunk hosszabb utakra, abban példálul szalonból elhozott kora óta zörög, rezonál bal oldalon hátul valami. Senki nem tudja, mi. És illesztési hézag, pontatlanságból is több van rajta, mint a teslan. Ami pedig a szervizet illeti, mikor meghalt benne az egyik oldalsó kamera, a tesla applikációjában jelentettem, 10 perc múlva visszaírtak, hogy látják a hibát az autó software-én, sajna csere, jöhetnek-e 2 nap múlva (szombaton) 10-kor cserélni. 9:55-kor hívtak, hogy álljak ki a garazsból, mert itt vannak. Csóka mondta, hibák 95%-a így javítható. Ehhez képest BMW-vel sok jó tapasztalatom szervízzel még nem volt. Inkább rossz, annyira, hogy bmw-t a szervízháttér miatt többet nem vennék.

pusszycat: sajnos meg. Azért néha nem tudom megállni, hogy ne hajtsam meg. Nem száguldozásra kell gondolni, hanem pont a hegyi utaknál gyorsítás-lassítás-kanyarodásra :))

[ Szerkesztve ]


Rowon
(veterán)
Blog

Pont ma láttam egyet műanyag felnivel. Csodálkozok, hogy ezért a fosért ennyi pénzt kérnek.


Rowon
(veterán)
Blog

Jaja, mint a CNG. 5 éven belül teljes Mo le lesz fedve CNG kutakkal, mert mennyire környezetvédő, áúá... dehogy lett, rájöttek drága a kutakat kiépíteni aztán lett vagy 10 az egész országban.


Noukoum
(veterán)

Kár érte, holnap úgyis csődbe mennek.

Ja meg kipukkad a villanylufi is hamarosan, a norvégok rájönnek 2026-tól hogy mekkora baromság ez az egész. Így a 100%-os tisztán elektromos eladásukat visszacserélik 100%-ig egészséges hegyi levegőt kibocsátó dízelre. Hülye aki mást mond, nem ért hozzá bezzeg én.


Kinder
(senior tag)
Blog

Te úgy egyébként miről beszélsz? Az a műanyag felni az aero-felni, ami kb az összes villanyautón rajta van. ( meg még a szuperdízel autókon is, hogy esetleg tudják hozni a gyári kamu fogyasztást ).
Meg milyen fosért? Amikor egy 2008-as Peugeot 16,2 millió + extrák?! Na AZ fos.


Kinder
(senior tag)
Blog

Jártál te már kis hazánkon kívül?
Mindenhol van töltő.
Persze, hemi blokk.... okos vagy :D Úgy várják az amcsik a cybertruckot, mint a messiást, mert a ford/rivian nem tud elég elektromos pick up-ot gyártani.
Ordas nagy kincs nekik az e-pick up, sokkal jobb nekik a terepen/melóra, mint a benyás.


doooo
(veterán)

Már miért lenne "AZ" fos?
Mivel mondtál most jobbat, mint a kolléga fentebb? Azon túl, hogy amúgy elég random árat írtál ide (van több motor, több felszereltség; az alap nem annyi, amennyit írtál).


Rowon
(veterán)
Blog

"Az a műanyag felni az aero-felni"

Jah, hát ezt most jól megmagyaráztad. :)

"Meg milyen fosért? Amikor egy 2008-as Peugeot 16,2 millió + extrák?! Na AZ fos."

Az olyan, hogy én eladok neked egy egyszobás vályogházat 20 millióért egy mindentől távol lévő zsákfaluban. Pont ugyanaz a deal, ez nem a Peugeot hibája.

De magyarázd meg kérlek, hogy 27 millióért miért érné meg nekem ezt a fost újonnan megvennem? Mit fogok vele nyerni? 4 millióért már nagyon jó kombi dízeleket lehet kapni használtan. A maradék 23 millió az micsoda? Ezzel kampányolnak az elektromos autó mellett, hogy megtérül a tankolás ára? Miben térül meg, hiszen évekkel előre kifizetted az autó árával.

Emlékszem erre a Dacia Springre, na azt adták újonnan 4 millióért, de úgy, hogy már minden támogatás rajta volt. 4 millióért egy olyan fost... Elképesztő, hogy hogy megy az átb*szás az autópiacon. És egy ilyen elemes matchboxot össze sem lehet hasonlítani egy dízel kombival, ami bármire is használható.

A Volvokról meg ne is beszéljünk... Na azok autók, ezek a távol-nyugati elemes talicskák meg fosok.

[ Szerkesztve ]


ben11
(őstag)
Blog

Én - mint aki távolról szemléli ezt az egész elektromos autós hypot a majd 20 éves g astrájából - mondom hogy a megtérülés messze nem csak a tankoláson, de a szervízelésen is bőven ott van. Hatalmas a különbség a kettő között és persze az elektromos javára.

A magam részéről nagyon várom az újgenerációs akkukat, amiket rebesgetnek. Ha megoldják a gyorsabb töltést, a nagyobb energiasűrűséget és ezek mellett a jelentős természetkárosítás mellett bányászható elemek leváltását, akkor fog ez nagyon érdekes lenni. Persze emellett az árak csökkenése is szuper lenne, de már ideje lenne bilibe nyúlnom..


Rowon
(veterán)
Blog

Nekem szintén egy 16 éves kombi G Astrám van, 1.7-es dízelmotorral. Mi a szervizelési költség, ami olyan sok? Vezérlést cseréltetsz benne 60-70 ezer km-enként, az kb. 100 ezer forint. Évente olajcsere az kb. 25-30 ezer forint. A futómű elemei és a gumik az mindkét típusnál elhasználódik, azokat mindkettőnél cserélni kell idővel. Én nem látom megtérülésnek az elektromos autó megvásárlását. Na meg ilyen ár mellett? Legjobban amortizálódó jószág az autó, én nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy ennyi pénzem álljon egy értékében relatíve gyorsan romló tárgyban.

A másik, amin ki vagyok akadva, ez a gyorstöltés. Ezzel reklámoznak autókat, hogy 20 perc alatt egy akkora akkupakkot 80%-ra feltöltenek.... hát kíváncsi vagyok, hogy mennyi időn belül szállnak el az ilyen akkuk, amiket mindig gyorstöltenek.

Ja és a változatosság kedvéért nem brit tudósok, hanem japán tudósok: [link] Ez sem mindegy.

Meg nem is értem, miért az autókon lovagol mindenki, hogy környezetszennyezés? Amikor mindenki Aliexpresszről, Ebayről, meg hasonló szarokról rendelget? Azok a hatalmas konténerszállító hajókkal mi a helyzet, amikben házméretű dízelmotorok vannak? Vagy a repülőgépes postával Kínából? A mindent behálózó légiforgalommal? Nem ezzel kéne foglalkozni?


forumpista
(tag)

Azert egy ujabb autonal mashogy alakulnak a szervizkoltsegek, foleg ha nem a legfaekebb autorol beszelunk (mert egy G astra a maga koraban sem volt a legpengebb auto).

Egy modern euro 5 vagy 6os dizelnel ha vmi megpeceredik ott repkednek am a sulyos szazezrek. Es ez meg a kopo-fogyo dolgokranis igaz, pl. gondolom egy G astranak nem kell kivenni a motort vezerlescserehez.
Na sok modern autonal meg igen, mert mashogy nem hozzaferheto.
az alkatresz arakrol nem is beszelve


Rowon
(veterán)
Blog

Na értelek, így már más. Megoldás, hogy olyan autót veszel, aminél a motort nem kell kivenni vezérlés cseréhez. :) De akinek van elszórni való pénze, az nyugodtan vegyen hitelre Teslát, bármit lehet, főleg saját felelősségre, aztán dédelgesse magát abban a tévhitben, hogy milyen jót tesz a környezetnek, főleg ezzel a sok takony akkumulátorgyárral, meg a 27 milliós, környezetszennyezően legyártott matchbox-szal.

[ Szerkesztve ]


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Én is tudnék venni egy Teslat ha adnak hitelt 200 évre. :DDD


Emericus Max
(tag)

És te jártál?
Évente 35 üzleti utam volt külföldre az utóbbi 10 évben, beleértve EU kb. összes országát, USA, Dél-Amerika, Ázsia stb.
Amcsik kb. semennyire nem várják a cyber-truck-ot. De miért is várnák, a legtöbbjüknek már van min. 2 pick-up otthon. Töltő meg amcsiban sincs túl sok. Nyugat-Európában több van, de messze nem elég. Amcsi cégnek dolgozom, rendszeresen járok ki. Soha egyetlen amcsi kollégám nem mondta, hogy venne elektromos autót... Benya olcsó, meg van mindenhol.
Szóval nem tudom honnan veszed, amiket írsz, de valószínűleg nem a valóságból, vagy maximum USA-nak olyan részén járhattál, ami vmi full gazdag környék lehet.
De nem baj, otthonülő szakértő is kell. Ebben az országban sok van.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Neki Teslája van ha nem tudnád.


#52931072
(senior tag)

Az is valami? 23 éves suzuki, olajcsere 10ezer, vezérműszíj csere 15, ( csináld magad kit) motort vettem bele 65ért a vaterán, futárral küldték, egy hétvégén kicseréltem. Mondtam a páromnak, nézd csak, most már olyan, mint egy tízéves. :DDD
Ma már nem gyártanak sem olcsó, sem tartós járművet. A koncepció, hogy akinek nincs 15 milkája villanyautóra, az gazdagék szerint járjon gyalog ( mert annak valszeg normális bringára sem bukja) szarjanak sünt a teszla hátsó üllésén!


LurkerSheik
(senior tag)

Így tovább :K


Foglalt név
(addikt)

A M3P egész jól megy 120-ig. Utána már csak utazol benne. A Plaid még 200-ról is büntet, szerintem ez a meggyőző benne, nem is a 0-100.


Rowon
(veterán)
Blog

"Mondtam a páromnak, nézd csak, most már olyan, mint egy tízéves. :DDD"

:DDD :DDD :DDD :DDD Na, szerintem ezzel többet tettél a környezetvédelemért, mint egy Teslával.


Noukoum
(veterán)

Szegény fideszes magyarnak nem adnak árstoppos új autót, állítsuk meg prüsszelt.


LurkerSheik
(senior tag)

Ja a használt cuccok amiket veszel bele is csak úgy megterem.
Valaki azt is megvette újonnan.

Teslában meg nem kell olajat és szíjat cserélni.
újkènt az se volt olcsó egy kisszuziba.

Kicsit szegény az aki egy Tesla-t egy Szuszkával hasonlít.


Noukoum
(veterán)

Meg mennyire jó még több (tíz)ezer liter üzemanyagot elhasználni a használt suzukiba, annyira környezetbarát az elektromos autóhoz képest hogy csak na.


Rowon
(veterán)
Blog

Nem a két modellt hasonlítja össze, hanem a fenntartási költségeket, lentebb már leírtam, hogy azt is kifizeted előre, sőt. A Teslán nem kell gumit centíroztatni, futóművet állíttatni, kopó alkatrészeket cserélni? Abba csak be kell ülni és 5 év alatt szétfingatni? Nemá...

Ha a villanyautókat nem kell szervizelni, akkor miért élnek ebből már egyre többen??? [link]


Sirus86
(tag)

Es pofogi azt majd pl. Visonta ki, amit nem helyben egetsz el, vagy az atom hulladek. Nehez dio ez.


Noukoum
(veterán)

Amivel együtt is ezerszer jobb mint a belsőégésű. Egyáltalán nem nehéz dió ez, csak az emberek tájékozatlanok meg buták.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nehéz ezzel általános igazságot kimondani.

A villanyautóknak sem úgy terem az áram...

Egyelőre en meg nem talalkoztam olyan összehasonlítással, ahol nem csak azt nézik mi jön vagy nem jön ki a kipufogón...

Hanem azt is nézik, hogy a szükséges energia előállítása mekkora környezeti terhelés.

Ha a villanyautók töltése 1/1 megújuló energiaforrasból jönne, akkor oke, de ilyen sem lesz.

Szóval nem mondanám, hogy az emberek buták, de egy új jármű környezeti terhelése sem csekêly.

Nem lebutázni kell egymást. Az az egyszerűbb.

Hanem fontos lenne a teljeskörű információk beszerzése, de ez az autógyártóknak sem érdeke.

Kapásból kihagytunk tisztább üzemeket, LPG, dízel+LPG ( amit persze nálunk kapásból tiltanak, Ausztráliában pedig komolyabban gondolják), ahol annyira el lehet tolni az arányokat, hogy a gázolaj csak begyújtasnyi mennyiség.

Szerintem a hidrogénben is van potenciál.

Természetesen nem azt állítom, hogy ezek jobbak, de pl. egy LPG üzemű autó kifejezetten tiszta üzemű.

De vannak érdekes írások ezzel kapcsolatban. [link]

De teszem offba.

Ha van a témával kapcsolatban linked, hogy miért ezeregyszer jobb az elektromos, természetesen jöhet, én butának érzem így magam, viszont nagyon szívesen edukálódok, ha neked van ilyen tudás a birtokodban.

[ Szerkesztve ]


Foglalt név
(addikt)

Azok buták, akik elhiszik, hogy ez egyszerű. Ennyit megengedek magamnak.
Az energiát előállítod valahol, szállítod, tárolod. Minden lépésnek van környezeti terhelése, vesztesége.
Én is hiányolok egy rendes összevetést, ami nem populista, "a zöldség 3 titka" szinten van.
Annyira persze nem egyszerű a dolog, mert sok "megújuló"-ról nehéz képet alkotni, hogyan skálázódik. Ami működik sufni szinten, lehet mégnagyobb kalamajkát okoz, ha azzal fedezed a teljes energiaigényt.
Aztán jön még a geopolitika és kiderül, hogy Kína, ahogy leigázta Európát, dobja az klímakérdést és az összes dodzsemes bohócot csinált magából.

[ Szerkesztve ]


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Engem kicsit aggaszt, h egy balesetben mekkorát robban egy elektromos egy benzinessel szemben, ugy értem melyik a biztonságosabb, melyik a gyúlékonyabb? :U


Rowon
(veterán)
Blog

Akit érdekel, az nézze meg Winkler Róbert videóját: [link] Szerintem abszolút hiteles megoldásokat kínál, nem csak az autózásra, hanem globálisan mindenre, amivel ténylegesen lehetne tenni a környezetvédelemért, és kifejezetten tetszik az a véleménye is, hogy az egész e-autózás részben arról szól, hogy van egy "karizmatikus hazudozó", aki a befektetőket szépen megvezeti.


LurkerSheik
(senior tag)

Tökre lesz@rom a zöld maszlagot.
az e autó a jövőnek szól.
Áramot idővel jól fogunk tudni tárolni, felhsználni (napelem) stb.
Kőolaj alapú energiával robbanómotorral ezt nem tudod kiváltani.
bioüzemanyag előállítása mégrosszabb.
Napokban láttam akkugyár roadmapet évekre előre, hogy milyen akkuk vannak tervben és bíztató az energiasűrűség növekedés.

Utóbbi években kezdtem érezni, mikor megyek egy fos Ducato, transit vagy szutyok euro 3-as Passat5 stb mögött, hogy nem lehet megmaradni mögötte úgy okádják a füstöt.
Egyszeri user pedig teliberakja a dpd, fap, katalizátor stb állapotát.

Nem érdekelnek a konzervatívok a témában, haladás párti vagyok.
Tesla pedig az e-autó iPhoneja a mögöttes hype miatt is.
Vesszen a belső égés és jöjjön az e autó!


Rowon
(veterán)
Blog

"Áramot idővel jól fogunk tudni tárolni"

Ok. Meddig kell még várni? 10-20-30 év? Több? Most kellene valami megoldás.

"Napokban láttam akkugyár roadmapet évekre előre, hogy milyen akkuk vannak tervben és bíztató az energiasűrűség növekedés."

Szeretném látni az árcéduláját egy ilyen telepnek és, hogy ki fogja megvenni? Attól, hogy a felső 10 ezer ilyen akkukat vesz magának, attól még a tömegnek a csóróbb technika fog jutni, amivel szétszennyeznek mindent. Egyszerűen nem térül meg sehol az e-autózás.

"Nem érdekelnek a konzervatívok a témában, haladás párti vagyok."

Akkor illene racionálisan is gondolkodni.

[ Szerkesztve ]


LurkerSheik
(senior tag)

Folyamatosan kapod.
Évről évre nő az e autók hatótávja.
és akkor az energia felhasználásuk ~15kwh/100km csökkentése pedig a másik oldal.

Az új technika sose a csórók játékszere jóreggelt.
az új iphone és galaxy S sem, csak elérhetőbb egy havi fizuból mint egy autó.

Mérnök vagyok, elég racionális köszike. :P
Racionalitás mellett pedig az EV mellett foglalok állást. ;)


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Mennyire vagy biztos abban, hogy ez a felhype-olt irányvonal a jövő?

Ki fog gondoskodni az elhasznált akkukról?

Mennyire lesz például jó az, ha az országba ennyi akkugyár települ, egészségügyi hatások?

És még csak a jéghegy csúcsát kapargatom, ami mellett Te a haladáspártiság miatt simán eltekintesz...

"Évről évre nő az e autók hatótávja." - Oké, de csak azért, mert a nagy és nehéz akkut viszi magával a user, miközben ki sem használja...

Mert úgy vásárol a user, hogy minél többet tudjunk, és lehet az életben nem használja ki a hatótávot...

A belsőégésűnél is persze megfigyelhető ez a jelenség, de ott is van azért egy skálázódás, hogy az általad "csóróknak" nézett emberek kisebb a teljesítményű autót vettek.

Mondjuk nehéz lesz a továbbiakban értelmes alapokra helyezni a "vitát". Hisz vannak a csórók :D meg vagy Te.

Mondjuk én is mérnök vagyok ,de egészen máshogy látom a jövőt... Ami biztos kemikáliákkal teli, mint a múlt, a jelen, és a jövő is.

[ Szerkesztve ]


LurkerSheik
(senior tag)

Az elhasznált motorolajat mióta kezelik megfelelően veszélyes hulladékként, el tudod mesélni nekünk mi történik vele jelenleg pls? :)

Mondjuk nehéz lesz a továbbiakban értelmes alapokra helyezni a "vitát". Hisz vannak a csórók :D meg vagy Te.

Nem te, a gazdagok. felesleges és gyerekes személyeskedésbe felém vinned a témát.
javíts ki ha nem így működik az ipar és írd le hogyan működik. :)

ui.: a magyar akkugyárak politikai téma és nem tartozik ehez a topichoz. Miért akarod elvinni a fókuszt a technológiáról?

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Ebben személyeskedés nincs.

PErsze, ezért mondom, hogy nem lehet értelmezhető adatokat felmutatni.

A villanyautóból is jön le olaj, és a kopó-fogyó is ott van, sőt a villanyautók gumifogyása is jelentős.

De mondom, ennek teljesen úgy lenne értelme, ha egy korrekt összehasonlítást tenne le valaki az asztalra, hasonló autók kapcsán.

Akkor pontosabb képet kapnánk, addig csak vagdalkozás az egész pro és kontra. :D


LurkerSheik
(senior tag)

Ebben személyeskedés nincs.
Tényleg? :F

EV akku hulladékkal van fenntartásod, sokaknak.
Megértem.
Robbanómotoros autó hulladékával miért nincs?
Megszokás?!

Rengeteg összehasonlítás van.
green ncap pl, karotta tc híradóban is sokat foglalkozik vele.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Mit is írtam?

De mondom, ennek teljesen úgy lenne értelme, ha egy korrekt összehasonlítást tenne le valaki az asztalra, hasonló autók kapcsán.

Akkor pontosabb képet kapnánk, addig csak vagdalkozás az egész pro és kontra. :D


Foglalt név
(addikt)

Mekkora a hatótájva a Teslának az 55Ah akksimmal :F


K82
(őstag)

"melyik a gyúlékonyabb?" - a BMW. :DDD

Balesetnél ha belső égésű motornál nem sérül a tank vagy az üzemanyagvezeték nem nagyon fog kigyulladni, ugyanez igaz a villanyautóra is: amíg nem sérül az akkupakk kicsi az esélye annak h kiégjen. Ha viszont már ég, sokkal nehezebb eloltani a hevesebb reakció miatt, ráadásul visszagyulladni is képes. Volt rá példa h eloltották a villanyautó tüzét, trélerre rakták aztán a telepen órákkal később ismét kigyulladt.
Robbanni csak nagyon extrém esetben fog egy autó és akkor is inkább a benzines. A benzin párolog, a benzingőz sokkal gyúlékonyabb míg a gázolajat nem tudod egy rövidzárlatban keletkező szikrával meggyújtani.

[ Szerkesztve ]


LurkerSheik
(senior tag)

Előbb írtam példákat.
Áttekinted vagy írsz ellenérveket, példákat, mit vársz?
az értelmes vita így tényleg nagyon nehéz veled ha writeonly üzemmódban vagy már elnézést és inkább fárasztó a partnernek.

Továbbá, engem mint átlagjóskát mit érdekel, hogy zöldebb vagy sem valójában az EV.
a közvetlen hatása, hogy otthon is tölthető egy modernebb házban, lokálisan nem szennyez az orrom alá, ingyen parkol(t) elég nyomós érv.
Az autó vásárlók nagyrésze nem a greenpeace miatt vesznek EV-t, holott egy jó marketing és jó ügy lehet mögötte a föld megmentése ha igaz (lenne).
De szívesen várok jelentkezőt arra aki, csakis a zöldség miatt vett és nem érdekli a többi előnye/hátránya.

[ Szerkesztve ]


LurkerSheik
(senior tag)

hány kiló macskaalmot tudok elhozni model s-el a passat8-al összevetve? :F


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Jó csak ilyeneket hallok fél fülel a tv-ből mert nézni nem nézem, h felrobbant a roller, meg töltés közben az e-autó. ja főleg töltés közben pukkanak el.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Írtam már fentebb is. :)

Tartsd ki az álláspontod mellett. Magyarországon a modernebb ház kérdésköre már elavulttá teszi a vitát sajnos.

Igazad van. Ez nem a csórók játékszere.

"holott egy jó marketing és jó ügy lehet mögötte a föld megmentése ha igaz (lenne)."

Köszönöm ,ezzel mindent is leírtál a témában, amit gondolok. :R

[ Szerkesztve ]

üzenetek