Vodafone mobilszolgáltatások - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

1. És ezt a szolgáltató honnan tudhassa?
2. Az adatforgalmak összegabalyodtak, ez evidens. Ha bejelented, kivizsgálják, nyilván szép gesztus lett volna, ha valami kompenzációt is felkínálnak.
3. A hiba az hiba, amit be kell jelenteni. Mindenkinek lehetnek olyan ambíciói, hogy két oldalas fórumhozzászólást is írnak róla, de ettől nem lesz jobb.
4. Mint a leírásodból kiderült, pontosan időben kapcsolták ki. 101 Megánál, november 2-én. Az ügyfélszolgálatos 92 megás adata nyilván egy régebbi forgalominfo volt, de mint írtad, ezt ő is elmondta. A 247 mega a hiba oka, ez a kivizsgálandó, ez volt az egészben a rossz adat. Minden más úgy történt, ahogyan kellett: meghaladtad a 100 megát, ezért lekapcsoltak. A Connect Me pedig köztudottan nem arra van, hogy bitre pontosan abban számold az adatforgalmad.

Ugyanakkor egyetértek az előttem szólókkal: van más szolgáltató is, ahol talán olcsóbb, talán jobb, vagy pont fordítva. Ha kártyás vagy, akkor tényleg nem köt a vodához semmi.

üzenetek