Vodafone mobilszolgáltatások - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Incognito
(senior tag)

Én meg nem tudok telefonálni, mert jövő év 2. án lejár a SIM kártyám és egyből a feltöltőbe kapcsolnak. Van rajta 500 Ft. ,de nem tudok telefonálni. Kettévágtam a SIM kártyát. A ku..@ @....kkal szórakozzanak, ne velem... :((


Nimrod
(addikt)
Blog

Más az egyenleg és más a kártya rendelkezésre állási ideje.


Nimrod
(addikt)
Blog

Nekem a VodaMail aktiválásakor kelt lába kb. 500 Ft-omnak. Hívom ügyfélszolgálat, mert egy héten belül sem aktiválták a mailt, de 500-at levontak. Üszis vakarja a fejét, nézi a szolgáltatásaim, mail sehol, mellesleg nem is lehet 500 Ft, mert az csak 200 Ft, szóval 300 Ft úgy eltűnt valamire. Sebaj, két perccel később jött az sms, mail aktiválva. :))


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ehhez csak gratulálni tudok. :F


pz0009
(csendes tag)

A Voda rendszere több,mint érdekes.

1.: Barátnőm átváltott Duóra,mert én T-s voltam,és hirdették a jóváírást a más hálózatból fogadott hívások után,tudjátok,900 Ft félóránként.Az első hónap nagyon király volt,kapott is 2700 Ft.-ot.Na,király,gondoltam,de a következő hónapban nem jött semmi.Pedig biztos,hogy megvolt a félóra.Gondoltam,majd legközelebb.Hát nem.Mondtam barátnőmnek,menjen be,reklamáljon,de ő nem az a tipus,meg ideje sem nagyon van ilyen ''hülyeségekre''.Aztán elolvastam az apróbetűs részt,ahol az volt írva,hogy ennek a jóváírásnak a számlázása a V saját kis dolga,reklamációval nem lehet élni ezzel kapcsolatban.Fa..a.

2.: Untam a T lehúzását,szerintem a legdrágább,gondoltam,veszek egy Vitamax kártyát,
és amikor olcsóbb,arról telefonálok.Feltöltöttem 12500-al,minek szarakodni,kaptam 15000-et,minden jó volt.Megrenedeltem a wapot is.Egy hónap alatt kétszer küldtek olyan sms-t,hogy átléptem az 1 megás korlátot,ilyenkor vonnak még le lóvét a kártyámról,és erről sms-t kéne kapnom külön.Sms nem jött,pénz ment,az 1. hónapban 2x375 + 2x kb. 500 Ft-ot vontak le csak wapra.(elvileg a max. 1500 Ft-ot vonhatnának,ha tudnának számlázni).15000 Ft három hónap alatt úgy pörgött le az egyenlegemről,hogy közben a T-nél kb. havi 4000-rel fizettem kevesebbet.Szerintem ''ellopták'' a pénzemet.

Kérdésem:Kártyásoknál van valami olyan,mint előfizetéseseknél a részletes számlakimutatás?

Úgy döntöttem,jobb az előfizetés,ott legalább látom,hogy mi,mennyi,miért.De csak T vagy Pannon.

Ui:Nekem a T-nél >4 év alatt 2-szer számláztak rosszul,max. 2000 Ft értékben,de három telefonhívással megoldottam,és nem kellett várni egyszer sem.

Üdv,és bocs,ha sokat pötyögtem.


[Szerkesztve]

[Szerkesztve]


Nimrod
(addikt)
Blog

Eddig nekem úgy tűnik, hogy még a Pannon számláz a legkorrektebben. Persze ott is vannak érdekes esetek, van is róla valamerre egy topic. :o

Tulajdonképpen azzal, hogy előre feltöltöd a kártyád pénzzel, azzal kidobsz egy valag pénzt az ablakon. Én most 7-et tettem rá, így 8-at kaptam, nosza live, mail, hívódallam, napi sms értesítő bekapcs, cirka 2 ropi kártyámról huss. Arról nem is beszélve, hogy a napi értesítő egy érdekes jószág, mert fizetős (és nem is olcsó!), de sokszor elfelejt jönni az sms... :O

[Szerkesztve]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Lehet reklamálni, törvény adta jogod, hogy akár számlás, akár kártyás ügyfél vagy, panasz esetén ingyenesen kérhető a hívásrészletező. Elvileg mindhárom szolgáltatónál.


Nimrod
(addikt)
Blog

De csak úgy, hogy a hívásoknál az utolsó számjegyek nem látszanak (ahhoz külön egy doksit kell aláírnod). Vagy valami hasonló, gondolom én. :U


Sanyi_666
(csendes tag)

A Vodafone tipikusan nőknek való.A Vodás kártyát kirakom a HÉV sinre aztán bekaphatják.Veszek T-mobileosat, bátyámnak soha nem volt problémálya vele pedig már vagy 6 éve megvan neki, csak évente egyszer feltölti aztán néha hivja a haverjat.Én minden felesleges hülyeségekre nem kiadónak a T-mobile-t ajánlom.


CameraMan
(csendes tag)

Én is évek óta használom a vodafone-os telómat, gond nélkül, GPRS-t is, a megjelenésétől fogva. Egyszer sem volt gondom vele, semmilyen (persze a kezdeti technikai nehézségeken túl). Nekem is T610 van, a számlálóját szépen lenullázom minden számlaforduláskor, és nem Connect Me-vel csatlakozom, mert az egy rakat @@r. Gépes számlálót hiába is használsz, mert ugyebár a vodás rendszer tömörít, és ahogy tapasztaltam, ez meghülyíti a számlálókat (bár a DUmeter fenn van). Az is érthető, hogy csak a neveden lévő készülékkel/számmal kapcsolatban fogadnak el reklamációt, bár a meghatalmazást nem elfogadni hülyeség. Ja, és nem vagyok nő... ;]


ragazzo
(őstag)

Hajrá! Biztosan jobb lesz.


Coyote2000
(őstag)

Feltetelezem, hogy azota mar rajottel az igazsagra, ha nem, akkor leirom, hogy az en tapasztalataim szerint mi a tema:

75 MB: 6 nappal kesobb valoszinuleg atlepted a 100 MB-os hatart. VCM valoban nem hiteles, mint ahogy egyik ehhez hasonlo kliens-oldali counter sem (meg a telefonok hivasido-szamlaloja sincs szinkronban a rendszer altal szamitott idovel). VCM teveszthet a FELTOLTOTT adatmennyisegben, illetve hibasan szamolhatja egyes fajlok, csomagok meretet (ez mas programokkal is elofordul, a telefonok meg foleg szoktak ilyet csinalni, meg kepeknel, hangoknal is - kuldott/fogadott adatokkal miert ne tennek?)

101 MB: valos ertek, ennyivel lepted tul, 101-nel letilt az automata.

92 MB: az ugyfelszolgalatosok sajat rendszere nem realtime frissul, ez holtbiztos. Valoszinuleg naponta a nighjob alkalmaval, de leginkabb hetente, hetvegeken. Emiatt az a csekely kb. 9 MB kulonbseg konnyen lemaradhatott.

248 MB: mivel 101-nel letilt a rendszer, egyertelmuen teves infot kaptal, ami valoban elofurdulhat frissites alkalmaval. A ''V'' viszont jol tenne, ha ezt megjavitana, hiszen a frissites kozben megjeleno teves adatok normalisak, viszont az, hogy ezek ki is mennek a felhasznalokhoz, az mar eleg gaz!

Osszessegeben annyit mondanek, hogy nekem is van egy felesleges vodas kartyam, a tobbi topikban felsorolt szamos ok miatt (bunko, laikus boltosok es taho ugyfelszolgalat, szamos atveres (meg aprobetuben sem jelzett kibaszasok), az allitolag nemletezo (pedig nagyon is letezo) tererohiany). Vodafone suxx :P


teló
(tag)

A részletes számlázásnál nyilatkozni kell arról, hogy az általad hívott számok tulajdonosai hozzájárulnak a számuk részedre történő kiadásához. Na már most ez elég fura dolog, mert akit az ember felhív, valószínü, hogy ismeri, de ez a törvényi előírás a számukra, csak ez után adják ki a teljes telefonszámot.


teló
(tag)

Sajnos a Voda valóban nem áll a számlázás magaslatán.


ragazzo
(őstag)

Érdekes dolgokat írsz.Én ilyennel nem találkoztam, pedig elég sok formanyomtatványt kitöltöttem az évek során. Ott csak arról kell nyilatkozni, hogy teljes részletezőt kérsz, vagy csak simát.Meg kiválaszthatod, hogy egy hónapra kell, vagy éppen folyamatosan.Ennyi


teló
(tag)

Na akkor miért van két féle? Valami miatt csak van olyan, ami nem irja le a teljes számot nem? Lehet ma már nem foglalkoznak a törvényi előírásokkal szóban.


Nimrod
(addikt)
Blog

Pontosan. Ha nincs ilyen nyilatkozat, akkor csak az utolsó számok kicsillagozásával lehet ilyen küldeni.


Nord6
(csendes tag)

Fejlemények:

23 nap után meguntam a várakozást, így most, hogy volt egy szabad délutánom, bementem a boltba. Mint kiderült, már 6 napja megérkezett a telefonom, csak ''véletlenül'' elfelejtettek értesíteni.

Kicserélték a készüléket, az új egyenlőre jól működik (igaz, még alig egy órája tesztelem).
Írtam mind a központi boltban, mind a viszonteladónál egy szép kis levelet a panaszkönyvbe, kíváncsian várom mit válaszolnak.

Végülis, alig 39 nap várakozás után meglett a telefonom. Azóta már láttam a Cora katalógusban függetlenül 42000Ft-ért(amikor vettem, még 60 volt a legolcsóbb), és újra árulja a T-Mobile is 30000-ért (A vodánál most már 40, én még 35-ért vettem). Pedig mielőtt megvettem a vodánál, direkt bementem egy T boltba, megkérdezni, hogy van-e (a netes listán nem szerepelt), azt mondták nincs. Kérdeztem, hogy nem is lesz? Azt mondták biztos, hogy már nem lesz. Kérdeztem, hogy másik boltba se? Azt mondták, a T-Mobilnál, már biztos nem. Ehhez képest most mégis van.

Tehát továbbra is azt tanácsolom mindenkinek, hogy akármilyen telefont is vesz, azt semmiképp ne a vodafonnál tegye.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Akkor mégegyszer, immáron 1283761278346189471. alkalommal leírom: az, h. a telefonod 39 nap várakozás után lett meg, NEM a Vodafone hibája, hanem a viszonteladóé/szervízé... U.ez meglehetett volna akkor is, ha a T-nél/PGSM-nél veszed meg a telcsid.
Azt, h. beírtál a panaszkönyvbe, jól tetted, majd kapsz egy (bocsánatkérő) levelet a cégtől, nekik meg a körmükre néznek.
Az pedig, h. a készülék visszakerült a kínálatba, és ezt nem tudták a viszonteladók, szintén felesleges leírnod. Pl. a PGSM-nél a 6101 most fog visszakerülni harmadjára a kínálatba, és minket (partnereket) nem értesítettek, pár nappal ezelőttig...

Ennyi....


ABDUL22
(csendes tag)

Hali!

Esetleg leirod,hogy miket fognak tervezni forgalmazni?

üzenetek