Vodafone mobilszolgáltatások - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Nord6
(csendes tag)

A Vodafone-t a felhasználók felé (elsősorban) a boltok, szervizek, márkaképviseletek testesítik meg, tehát ha azok szívatnak, akkor a voda szívat. Azt még talán elfogadom, hogy azért, mert a viszonteladó átvert, nem hibáztathatom közvetlenül a Vodafont, de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz.

Egyébként régebben a T-nél is volt garanciális problémám telefonnal. Bevittem, kedvesek voltak, és egy hét múlva hibátlanul visszakaptam a készüléket.

[Szerkesztve]


Nimrod
(addikt)
Blog

Ez teljesen egyénfüggő, hogy veled hogy viselkednek. Nálunk is van tajparaszt és sokszor szenvedünk az alvállalkozók miatt is, nem beszélve a hivatalos forgalmazókról, bár kicsit talán kezd javulni a helyzet.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Nord6:
Akkor leírom a mi (Pannonos) sztorinkat.
Az ügyfél leadta nálunk javíttatásra készülékét, melyet a (nem az üzletben dolgozó szállító) kollégám elvitt egy bemutatóterembe, szervizeltetni. Kolléga elment szabadságra, elfelejtettük, h. a készülék el lett küldve, majd két hónap után (!!!) az ügyfél kérésére kerestük meg/hoztuk vissza a telefont.
Nem gonoszságból tettük, hanem mert mi is emberek vagyunk és tévedhetünk...

''... de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz. ...'' - Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...


ABDUL22:
Erről sajnos nem tudok nyilatkozni. Egyrészt üzleti titok, másrészt (és az elsőből fakadóan) én is csak két-három nappal a bevezetés előtt ismerem meg az új árlistát...

[Szerkesztve]


Nord6
(csendes tag)

Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...

1. Bár ez nem tudom mennyire kötelességük, de azért nem ártott volna közölniük velem, hogy márkaszervízbe is nyugodtan bevihetem (én ezt akkor még nem tudtam, azt hittem oda nem érvényes a vodás garancia), és akkor jóval gyorsabban meglesz, főleg, hogy mondtam, hogy a lehető leghamarabb kellene.
2. Ott is jó alaposan átnézték a doboz tartalmát, és mindent rendben találtak. Amikor pedig már utólag kérdeztem, hogy miért nem szóltak akkor, hogy nincs benne minden, azt mondta a szervizes, hogy nekem azt tudnom kellett volna.
3. Kérdezte, hogy miért nem vittem be a füzetet amikor kiküldték az értesítést a hiányról. Megmondtam, hogy azért, mert nem kaptam ilyen értesítést. Utánanézett a rendszerben, majd rámvigyorgott és közölte, hogy ''hoppá, tényleg nem''.
4. Amikor végül kicserélték, erről elfelejtettek értesíteni, csak azért mentem be, mert már türelmetlen voltam 23 nap után.
(Tehát három értesítésből egyet küldtek el ténylegesen)

[Szerkesztve]


teló
(tag)

Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.

[Szerkesztve]


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

1. Ezt én is csak azért mondom el, mert utálom a szervízügyeket intézni -nem szeretem a plusz papírmunkát. Ők val.sz.leg nem ilyenek. Sőt, hozzáteszem, ez neked is jó lehet, hisz' ha már ott vagy, nem kell elcaplatnod a szervízbe. Tehát, ez egy ügyfélbarátnak is nevezhető dolog.
2. A dobozokban kb. 219876432189 olyan dolog van, amit össze lehet keverni a magyarnyelvűvel (emlékeim szerint ez hiányzott, de nem is ez e lényeg), a szervízfelvevő is csak ember...
3. Az elmaradt értesítésről azért nem tudott, mert gyanítom, nem az ő dolga volt azt kiküldeni, és az esetek 99,99%-ában ki is küldik, csak pont te nem kaptad meg.
4. Erre pedig a köv. [link] rád vonatkozó része.
Ennyi. Ezeket azért írom le, mert a szervízközvetítés sokemberes munka, és ritka az ilyen fokú hibaszázalék (de előfordulhat, mint azt példád is mutatja)...


Nord6
(csendes tag)

Nekem (és szerintem a legtöbb ügyfélnek) megér némi plusz mászkálást, hogy ne két hét, hanem két-három nap alatt kaphassa vissza a telefont. Ráadásul, a Westendben van SE márkaképviselet is (vagy onnan is ugyanúgy továbbküldözgetik, és annyit kell várni?), tehát nem kellett volna túl messzire mennem.
Ha két helyen nem vették észre a hiányt, akkor igazán elsikolhattak felette a szervízben is.
Én mégegyszer elmondom, nem konkértan a szervizesekre haragszom (Akik a szervizproblémás ügyfelekkel foglalkoznak a boltban, azok szervizesek egyáltalán, vagy csak épp ahhoz a pulthoz ültetett eladók?), leszámítva talán a viszonteladót, aki nélkül nem lett volna ez az egész, hanem magára a rendszerre.
Talán kicsit morbid, és teljesen más nagyságrendű példa, de ha valakinek meghal egy hozzátartozója rutinműtét közben, akkor hiába mondogatják neki azt, hogy ez a beavatkozás az esetek 99,99%-ában sikerülni szokott, csak neki nem volt szerencséje, attól még ugyanúgy haragudni fog a kórházra, és az orvosra, és valószínűleg be is pereli őket.


ragazzo
(őstag)

A legtöb helyen csak pulthoz ültetett eladók vannak.Mindegy hogy márkaüzlet vagy viszontealadó.Őket csak arra képzik ki, hogy átvegye a telefont, meg kiadja a cserét.Konkrét szervíz nincs a voda boltokban.Mint ami van a Pannonnál vagy a T-mobile-nél.Egyébként egy utálatos dolog a szervíz, csak fogyaszótvédelmis jelentgetések meg hülye emberek paraszt módra való ugatásaival van tele.Azért írom, mert sok évvel ezelőtt mi is szervizeltünk.


teló
(tag)

Ha Sony Ericsson gari problémád van a hivatalos szervíz
linkje:[link]

Itt nagyon rendesek.Ez szerepel a garancia jegyen is.

[Szerkesztve]


Nord6
(csendes tag)

Azért nem is foglalkoztam ilyesmivel, mert 72 órás cserének indult, ezért a vásárlás helyére vittem vissza onnan pedig közvetlenül az egy szintel fentebb lévő voda márkaképviseletre küldtek. Felvittem, ott átvették, és kész. Sehol nem említették az SE márkaszervízt, én pedig nem álltam le papírokat böngészgetni. Gondoltam, ha oda küldtek, akkor biztos oda kell menni.

Nem baj, legalább annyi haszna volt ennek az egésznek, hogy ezt megtanultam.

[Szerkesztve]


ragazzo
(őstag)

Egy másik fórumon valaki felvetette, hogy mi lenne ha a voda megvenné a Panit.Kíváncsi lennék a többiek véleményére.Mert szerintem ez pénzügyileg nem elképzelhetetlen,de akkor csak két szereplős lenne a mobilpiac.Nem lenne akkor a verseny, és a voda jelentősebb szolgáltató lenne mint a magenta szolgáltató.


ragazzo
(őstag)

Most vettem észre, hogy ugrottam egyet.Ennek örülök.


teló
(tag)

Én személy szerint nagyon nem örülnék neki, ha ez az eset megesne.
Szerintem a Pannon a legnormálisabb szolgáltató a három közül. Igaz van Voda kártyám is, de a számlázásaik valami borzasztóak. A hibáikat aztán nehezen tudják helyre hozni és borzasztó hosszas az ügyintézésük. A telefonok átmahinálásáról ne is beszéljek. Tegnap pont egy volt voda telcsibe szerettem volna beállítani a Pannon wapot, de nem sikerült, és nem az én szaktudásommal volt a baj.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Kell neked vodás telefont venni pannonos kártyához... ;]


teló
(tag)

A telefon nem az enyém, egyik ismerősé, megkért állítsam már be neki. Mivel nekem van vodás telcsim is, meg pannonos is, mondom ez nem gond. Csak a gond akkor jelentkezett, amikor ez nem sikerült. Bár gyanítom, hogy a Pannon korlátozta le a dolgot, mert egyszer felengedte, de soha többet nem.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Mi volt a gond? Mi a teló típusa?


teló
(tag)

Ez az amit nem tudok, mert ha egyszer felengedték a Pannon wapra, akkor többször miért nem? A telója Motorola V525-ös, ami soha nem volt a Pannon listáján.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Ugyan nem V525-ös beállítás, de sz.tem hasonlónak kell lennie annak is: [link].


teló
(tag)

Köszönöm a linket, majd legközelebb megpróbáljuk.
Csak azt nem értem, ha a beállítással lenne a probléma miért engedte fel egyszer?

Amúgy néztem én is a beállításokat, mondván könnyebb sms-be lekérni, de mivel ők soha nem forhalmazták, ezért nem is található a palettájuknál.


ALI_G
(veterán)
Blog

Hi!

Hogy van ez most a vodafon-nal? AZ MMS már nem méretre fizetjük? Mert ezt látom a voda oldalán, de ez meg baromság úgy ahogy van.
Más: én voda90-es előfizuban vagyok, még van 1 évem. Ha most váltok 200-as csomagra, akkor újrakezdik a 2 évet számolni, vagy tovább ketyegek lefele?

p.s.: csak nekem nem egyértelmű ez a fos voda honlap? Mintha szándákosan úgy tervezték volna, hogy értelmes ember ne találjon meg rajta semmit. pf..

[Szerkesztve]

üzenetek