Vodafone mobilszolgáltatások - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Nord6:
Akkor leírom a mi (Pannonos) sztorinkat.
Az ügyfél leadta nálunk javíttatásra készülékét, melyet a (nem az üzletben dolgozó szállító) kollégám elvitt egy bemutatóterembe, szervizeltetni. Kolléga elment szabadságra, elfelejtettük, h. a készülék el lett küldve, majd két hónap után (!!!) az ügyfél kérésére kerestük meg/hoztuk vissza a telefont.
Nem gonoszságból tettük, hanem mert mi is emberek vagyunk és tévedhetünk...

''... de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz. ...'' - Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...


ABDUL22:
Erről sajnos nem tudok nyilatkozni. Egyrészt üzleti titok, másrészt (és az elsőből fakadóan) én is csak két-három nappal a bevezetés előtt ismerem meg az új árlistát...

[Szerkesztve]

üzenetek