Vodafone mobilszolgáltatások - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Nord6
(csendes tag)

Igen, tudom, hogy néha az SE-nél várhatóak ilyen problémák, különösen vodás szoftverrel. Ami a dühítő a történetben, az a garanciális hercehurca. És az, hogy egy nyamvadt használati utasítás miatt hozzányúlás nélkül visszaküldték, de azért ültek rajta 13 napot a szervízben.


Sanya
(nagyúr)
Blog

minden panaszos csal?


bolondember
(MODERÁTOR)
Blog

tudom, eső után köpönyeg, de ha BÁRMI gond van a teefonnal, MINDIG a márkaszervízbe vidd be... SOSE a vásárlás helyére (kivéve, ha márkabolt...)


Nord6
(csendes tag)

Ez még 72 órán belül volt, és ilyenkor még a vásárlás helyére kell vinni, hogy kicseréljék. Az más kérdés, hogy nekem csere helyett szétszopatták az agyam.

Márkaszervízben ingyen javítják vodás garanciával?

[Szerkesztve]


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Természetesen igen, és ami nem utolsó szempont, a 2-3 hét helyett 2-3 nap alatt javítják meg!!!


Nord6
(csendes tag)

És ezt ők (mármint a voda) miért nem terjeszti? Hiszen neki is jó lenne, tehermentesitené a szervizeit, és az ügyfelek is elégedettebbek lennének.
Vagy a márkaszervíz kifizetteti velük a javítást?


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Azért olyan hosszú a javíttatás, ha bemutatóterembe viszed, mert ők is a szervizbe adják be, csak nem rohangálnak egyesével javíttatni, hanem összegyűjtenek pár darabot.
Az már az eladó hibája, h. ezt nem mondja az ügyfélnek -én mindig elmondom, ha ilyen eset van...
Azt, h. ki kivel mit fizettet ki, nem tudom, de val.sz.leg jól gondolod...

[Szerkesztve]


Sanyi_666
(csendes tag)

Én csak azt tom mondani h senki ne vegyen klön VodaSIM-et.Ellopták a régi mobilomat, erre vettem egy használtat ami vodafüggő volt.Megvettem bele a kártyát, és 6-7 hónap múlva jön az SMS h hamarosan lejár.Mondom jólvan, az alap SIM-es pénz nem tart egy évig, de nem baj, interneten feltöltöttem.Ez kb. egy hónapja volt, és ma reggel kaptam az üzenetet h egyenlegem lejárt.Nem tudja vki mi a bajuk?De csak ellenérvet tok a Vodafone ellen.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Dehogy. Csak ez itt Magyarország, mindenki ott trükközik, ahol tud. Többek között a szolgáltatók is... :(


Nimrod
(addikt)
Blog

Amikor nekem behalt a Sagem, akkor Vodánál az üszi-s közölte, hogy két lehetőség van, vagy kimászok az SE/Sagem szervízbe (egy helyen van a kettő) és valszeg aznap megcsinálják, vagy átküldik ők, de akkor egy hét. Annyi is volt.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Melyik fajta SIM-et vetted?
Csak mert az 1000 Ft-osat a Vodánál szokásos 90 nap helyett 30 naponta kell tölteni, különben lejár (kis címletről beszélünk).


Nimrod
(addikt)
Blog

Legyünk korrektek. Vodánál 60 + 30 nap.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Ami lényeges, az 1000 Ft-os típusnál ez 30+30... :D


Sanyi_666
(csendes tag)

2500 Ft-ért vettem, de az a szar h az első feltöltés után is sz@rozik.ez mindig igy lesz?


teló
(tag)

Nekem a Vodánál a kártyás csomagban pont az nem tetszik, hogy csak rövid ideig van a készenléti idő. Szerintem sokkal jobb lenne nekik is, meg nekünk is az egy éves időtartam. Mindenki annyit tölt a kártyájára, amennyit beszél. Ezt a rövid készenléti időt olyan kényszer feltöltés-beszélgetésnek tartom.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Legyünk extra korrektek: 90+60 nap. Az 1000 pénzes pedig 30+60 nap.


teló
(tag)

Sajnos az ilyen 72 órán belüli meghibásodásoknál erőszakosnak kell lenni a csere melletti ragaszkodásban, nem szabad engedni a javításnak függetlenül attól, hogy mi okozza a hibát.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

:D


Nimrod
(addikt)
Blog

Én azért most karácsonykor többet vártam a Vodától. Tavaly sokkal jobb akcióik voltak ilyenkor. Bár most inkább a Simply programjukat nyomják érthető okokból, de én szomjazom a technikára, úgyhogy a középkategóriába is tessék vérfissítést tenni. ;]


Jarod1
(addikt)
Blog

Hali, nekem is volt ilyenfalyta problémám, feltöltöttem a a karimat 7500 al és ezután lett 8556 Ft, internetet megrendeltem és jött az egyenleg hogy az ön egyenlege null FT.
(mellesleg mindig számmal írjta ki az egyenleget) Ügyfélszolgálatot hívtam.... volna ha el tudtam volna érni..... a türelmem 11 perc várakozás után elfogyott. este 10 körül sikerült csak valakivel beszélnem de ott is csak annyit mondott hogy kivizsgálják 30 napon belül.
(mellesleg a következő üzi SMS már 2345 Ft-ot írd szóval 3000 Ft megint hiányzott)
Na mindegy, a 30 eltelt nap után A PALMOMRA lementett SMSket elküldtem emailban az ügyfélszolgálatnak, és rá 1 napra jött is 3 sms, hogy hibáztak és elnézést kértek és hogy 3120 Ft-ot jóváírtak a számlámom de nem 1x hanem 3x!!!! ja és még 2 napra rá jött még 1 :R :DD Utána hetenként kaptam a vodafon-tól a bocsánatkérő levelet :B

üzenetek