Konzolokról KULTURÁLT módon - Konzol játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


negyven2
(veterán)

Szerintem nem, és szerintem szerinted sem :D...

De a megfelelő SoT-os felületek-en (meg az ezzel foglakozó felületeken), már megy a vita és kárörvendés, hogy ez megint egy " jó nagy L" az MS-nek! Az fps drop meg mint írtam, a hálózati része és minden hozzá köthető dolog miatt van (több platform, különböző build, több játékos, és több olyan játékmód, ami PS5-ön, majd csak az ottani megjelenés után lesz elérhető.

De amúgy itt nem a tákolt kód a lényeg, hanem tényleg az, hogy frissebb a build, eleve egy új platformra írták át, tehát jópár dolgot nem csak átvittek, hanem újraírták. Illetve szerintem a Rare-ék, amikor megcsinálták az X|S kiadást, akkor beállították ezt a grafikai beállításokat, és szerintem az elmúlt 3-4 évben nem is nyúltak hozzá (hiszen minek).

Amúgy mint írtam is, a tesztelt PS5-ös béta változat az részben egy sokkal újabb, Xbox-on jelenleg csak Insider-ben elérhető build-re épül.

Moby: ebbe már nem akartam ennyire belemenni, de nagyrészt itt lehet a megoldás egyik kulcsa. Azért csak az egyik, mert ettől még azért a multiplatform címek többsége (talán 60-70%) azért mégis csak jobban teljesít Series X alatt, mint PS5-ön. Csak ugye annak nagyobb a hírértéke, hogy a papíron gyengébb gép, jobban futtatja a játékokat, mint a "világ legerősebb konzolja".

Amúgy szerintem is főleg a jobb API-hez lehet köze. Mert bár már nem teljesen ugyan az a kettő, de ugye elviekben ( vagyis papíron) a PS3 sokkal erősebb hardver volt mint az X360, de aztán a multi címeknél szinte mindig az X360-as verzió volt a jobban kinéző. És ott is ez nagy részben jobb API-nak volt köszönhető (vagy inkább annak, hogy a Sony-é volt nagyon rossz).

üzenetek