Tanács kellene szervízzel kapcsolatban. Már nem garis Acer laptopot elvittem egy közeli szervízbe, korábban tabletet javítottak, akkor nem volt gond.
Alap gond, nagy teljesítményen zajos lett a venti (csapágy gondolom én).
1. kör: szervíz kipucolja, újrapaszta (mondják ők) hazavisz, ugyanúgy szar
2. kör: szervíz cseréli a CPU ventit mindenestül, minden oké
3. kör: még aznap este lecsuk sleepbe, reggel se kép se hang, töltőnél pillanatra villan a led. Szerintünk töltő csatlakozó lazult meg ki-be szereléskor, volt ezzel a gonddal még régebben szakszervízben, garanciálisan. A második körön volt is ilyesmi gond amikor mutatta nekem a szervízes, hogy nem igazán látja a töltőt, mivel csak nagyjából lett akkor összerakva. 2. kör után otthon nem volt ezzel gond.
Szervíz napokat tököl, majd közli, hogy az alaplap alul tiszta kosz, ugyanis ők azt nem takarítják. A kosz miatt a proci meg elfüstölt (ők water damage-et mondtak).
Nem Magyarország, de EU. A gép még náluk van, de bármikor elhozhatom. Természetesen nem vállalják a felelősséget, kidobtam kb. 70 EUR-t (szervíz számla nélkül zsebbe és alkatrész, az már blokkal) és lett egy halott gép. Mit lehet tenni?