Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


Chaser
(titán)

A topikot azért hoztam létre, hogy információt kaphassunk a különböző gyártók magyarországi szervizelésével kapcsolatosan. Elsődlegesen az lenne a topik célja, hogy beírjátok, a gépetek bejelentéstől számítva mennyi idő alatt került vissza használhatóan.
Amit kérnék beírni:
-gyártó és a pontos típus /pl Lenovo G550L/
-hiba jellege /pl nem kapcsol be, meghibásodott az optika, hdd, stb/
-garancia típusa /normál garancia, vagy egyéb , ez gyártó és típus függő/
-ha nem callcenteren vagy kiskeren keresztül történt a gép szervizelése, akkor a szerviz nevét

Notebook hibájával, javításával kapcsolatos és egyéb, nem a topik célját segítő kérdéseket, kéréseket ide írjátok: Azonnali notebookos kérdések órája

Vásárlással kapcsolatos kérdéseket a Milyen notebookot vegyek? topikban kérném feltenni.

Lehetőség szerint ne offoljuk tele a topikot, mindannyiunk számára hasznos segítség lehet.

[ Módosította: Thrawn ]


Chaser
(titán)

-Dell Inspiron 1525
-1. Burkolat felválás a zsanérnél és zsanér mozgás 2. Mikrofon nem rögzít
- next business day helyszíni garancia
- Humansoft

Mind2 probléma bejelentéstől számítva 2-3 napon belül megoldva helyszínen.

Valahogy így képzelem a jó szervizt:).


stifi
(senior tag)

na majd akkor én is jelentem ide ki hogy dolgozik
hátha sikerül eloszlatni a cseh szervizes mendemondákat :P


Chaser
(titán)

Ez lenne a lényeg, ha mendemondák vannak oszlassuk el :K


rekid
(addikt)
Blog

Laptop: HP EliteBook 8530w asis
Vásárlás helye: Notebookstore Budapest
Hiba jelentkezése: kb. 3 hónappal vásárlás után
Hiba: A kijelző kb. 1 centiméteres körben a fedlap pöccintésére "behullámzik". Alap állapotban problémamentes.
Elhárítás: Telefonon egyeztetés, bevittem a szervizükbe, garanciálisan cserélték 1 héten belül.
Plusz: A szervizben vettem eszre hogy repedt az alsó ház. Gond nélkül cserélték azt is. (Itt lássuk be nyugodtan mondhatták volna hogy leejtettem és nincs csere ingyen.)
Egyéb: Rendkívül kedves, ügyfélközpontú kiszolgálás.

[ Szerkesztve ]


stifi
(senior tag)

egyelőre egy saját notiról számolnék be

Fujitsu-Siemens Amilo Pa 1510
hiba: hűtő hangos alap fordulaton
garancia normál 1 év, szervizes

a listából a Rikvest-et választottuk (2008-ban), mert az volt közel, kb 2 hétig tartott a javítás

fél év után észrevettük, hogy valami csörög a gépben (asztalon volt, nem mozgattuk így nem vettük észre), akkor a garancia már rég lejárt, de azért visszavittem
két csavar ki volt esve és szabadon kószált a notebook belsejében, így abban maradtunk, hogy ők megkeresik honnan jött ki, én meg nem firtatom, hogy az összerakáskor hanyagul szerelték össze, vagy magától estek ki
bár erősködtek, hogy magától is kieshet, annyira nehezen hozzáférhető helyen voltak a csavarok, hogy inkább elfogadták az én verziómat, miszerint összerakáskor nem voltak elég precízek

ezzel együtt elégedett voltam velük, mert már volt más termékünk is szervizben, és azzal nem volt gond


apuc
(őstag)

HP Pavilion DV5 1140eh:1 év 3 hónapja vettem, a gyári aksi 11 hónap :D után cellazárlat miatt off.
Callcenteres gari, hártól-házig.
3 hét múlva jött meg az új.
Gariban postáztak egy újat- de nem zsír újat!!
Amikor betettem a gépbe, az Everest 4 %-os elhasználódást írt ki, ami az azóta eltelt 4 hónap alatt 15%- ra nőtt!!
Amikor kibontottam a csomagot látszott hogy nem gyári új az aksi! :O

De nem akartam szórakozni, lesz@rtam már, örültem hogy megjött.. :U

[ Szerkesztve ]


Gabcsika
(tag)

- Dell Studio XPS 1340
- slotdrive DVD nem működik megfelelően (típushiba) + SMART error a 320-as Hitachi-n
- normál garancia
- Humansoft Kft.

Kiváló szakértelem, pontos, gyors kiszolgálás, kifogástalan munka.
CSAK AJÁNLANI TUDOM a céget!


stifi
(senior tag)

nem kötözködni akarok, védeni a hpt meg főleg nem, de 4% elhasználódás egy akkunál semmi... ha áll a raktárban pár hetet ennyit már simán mutat egy szoftver (a mérés szórásáról már ne is beszéljünk)
az meg, hogy ki volt bontva, semmit se jelent, egyrészt bármi lehet az oka (pl sokat állt már a raktárban, és direkt letesztelték neked, hogy mennyire használódott el - tudtad, hogy a notebookokat pl a nagykerben fél év után kötelessége a forgalmazónak kibontani, és az akkukat feltölteni? onnantól már bontott lesz, mégis el tudják adni újként, az más kérdés, hogy sosem bontják ki és inkább áll tovább a cucc, ha pedig megveszed hívhatod egyből a szervizt), másrészt bármikor be lehet csomagolni úgy, hogy az életben nem mondod meg, hogy ki volt bontva, ez már csak az ő igénytelenségük, hogy nem tették meg...


apuc
(őstag)

Ja, ezt nem tudtam.. :U


taltos
(senior tag)

Gyártó: Apple
Pontos típus: iMac
Hiba jellege: A gép egyre gyakrabban kikapcsolt, fagyott, majd már be sem kapcsolt.
Garancia típusa: Normál garancia.
Szervíz neve: Kiskeren keresztül a központi szervíz.
Javítás ideje: Kb. 3+ hónap. Ez idő alatt a gép náluk volt.
Megjegyzés: 600 000 Ft -os gépről van szó, telefon hívásra (a szervíz) le sem ***-t, végül mikor visszakaptam, a gép mocskos volt, és össze volt karcolva. Ezt látva a kiskereskedő adott egy új gépet. (Persze ennek is volt átfutási ideje.)

Gyártó: Apple
Pontos típus: iMac
Hiba jellege: Elromlott a táp.
Garancia típusa: Garancia időn túl.
Szervíz neve: iStyle
Javítás ideje: 6-7 hét (kb. két hónap). Ez idő alatt a gép náluk volt.
Megjegyzés: A fenti iMac volt. A javítás költsége olyan 40-50 000 Ft volt.

Gyártó: IBM
Pontos típus: ThinkPad T41p
Hiba jellege: Félre diagnosztikált videókártya hiba, emiatt komplett kijelző csere.
Garancia típusa: Normál.
Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
Javítás ideje: kb. 3 nap.
Megjegyzés: Soha nem tapasztalt korrektség. A gépet kívül / belül nagyon szépre megtisztították.

Gyártó: IBM
Pontos típus: ThinkPad T41p
Hiba jellege: Most már jól diagnosztizált videókártya hiba, emiatt alaplap csere.
Garancia típusa: Normál.
Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
Javítás ideje: kb. 3 nap.
Megjegyzés: A már tapasztalt korrektség. A gépet kívül / belül nagyon szépre megtisztították.

Gyártó: IBM
Pontos típus: ThinkPad T41p
Hiba jellege: Valami gond a HDD-vel.
Garancia típusa: Normál.
Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
Javítás ideje: 2 nap.
Megjegyzés: A már tapasztalt korrektség. Komolyan. A gépet kívül / belül nagyon szépre megtisztították.

Gyártó: IBM
Pontos típus: ThinkPad T41p
Hiba jellege: Elcseszett Recovery partíció miatt visszaállítás.
Garancia típusa: Normál.
Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
Javítás ideje: Azonnal.
Megjegyzés: A már tapasztalt korrektség.

Gyártó: Lenovo
Pontos típus: ThinkPad T500
Hiba jellege: Billentyűzet csere.
Garancia típusa: Helyszínire bővített normál.
Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
Javítás ideje: Csomagküldő szolgálattal 2-3 nap.
Megjegyzés: Nagyon korrektek voltak, pedig (a vásárlás előttieket is beleszámolva) vagy 15-20 -szor hívtam fel Őket minden hülyeséggel, de mindig nagyon rendesek és segítőkészek voltak. A javítás után telefonon felhívott egy nő egy másik részlgről, hogy értékeljem a szervízt, hogy volt-e valahol gond, stb.

[ Szerkesztve ]


#27070592
(senior tag)

apuc
(őstag)

Lenovo rulez :D


thomas791
(tag)
Blog

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni 1 laptop proci cseréjéhez!
ennél a típusnál a proci a hátlap felől közelíthetö meg? >> HP Compaq nx6325<<
Ezer köszönet!


rekid
(addikt)
Blog

így. :)


thomas791
(tag)
Blog

Köszi ! :R
Tehát le kell bontani a felét kb. :W
:R :R :R :R :R


thomas791
(tag)
Blog

Mégegyszer köszi a segítséget!
A rajz alapján sikerült a cpu- csere! :R


rekid
(addikt)
Blog

Örülünk neki! :) :C


isti13
(csendes tag)

Sziasztok !

Egy acer 3103 laptopom van az a problémám hogy a billentyűzet nem reagál semmire a gép indulásakor még a bios-t sem tudom behozni bár az xp normálisan elindul a másik gond hogy egyik usb sem működik így egeret sem tudok használni ! Előzmény: este bekapcsolva hagytam a gépet és reggel csak egy fekete képernyő várt semmit nem tudtam csinálni !

Ha Valaki esetleg tud segíteni akkor előre is köszönöm ?!


Chaser
(titán)

Go to service.

Úgy látom a topik átment mindenesbe:) :U

üzenetek