Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


ntomka
(nagyúr)
Blog

Sajnos, pedig hasznos topic. A címbe írasd bele, hogy OLVASD EL AZ ELSŐ HOZZÁSZÓLÁST! :D :U


brd
(nagyúr)

Esetleg a nem ideillő hozzászólásokat is lehetne töröltetni, mert így sok értelme nem lesz a topicnak. :(


kovacszk
(senior tag)

Bocsi az offolásért, de csatlakoznék ahhoz hogy ez egy jó kezdeményezés lenne, kb mint az apróhirdetéseknél a piros-fekete pontozás. Sok esetben hasznos tud lenni ha tudod mire számíts, sok esetben nem tudsz választani gariidő alatt a szervizek között, de ha mondjuk több ember tapasztalatából tudod hgy kb 3 hónapig fog tartani egy sima ramcsere, lehet inkább veszek én új rammot és nem "pihentetem" a gépet hónapokig.


Chaser
(titán)

Gondoltam rá már mikor nyitottam, de mondom csak lesznek olyan jó fejek az emberkék, hogy nem offolják szét:) De még mielőtt modit keresek, ha van esetleg valami más 5let amit bevegyünk a #1-be akkor mondjátok.

brd: Nincs ezzel gond, direkt ezért kértem, hogy gyártót-típust írjatok, ha valaki kíváncsi egy adott gyártó szervizelésére beírja a keresőbe hogy asus, lenovo, hp, stb.
Mondjuk aki különböző problémával ideesik azok kedvéért meg betesszük a #1-be az azonnali notis kérdések topikját.


alamuszi
(senior tag)

IMB/Lenovo: ThinkPad T61
Szerviz: Központi IBM Szerviz
Probléma: a gép bekapcsolás után határozatlan időközönként kikapcsol.
Megoldás: alaplapcsere.
Szervizben töltött idő: 42 óra
Vélemény: Igaz a történet, ha egyszer IBM-et vesz az ember, nehezen szánja rá magát, egy másik márkára. Na az is tuti ez nem ígéret, hanem bizonyíták. Ja és megengedték, hogy a merevlemezemet kivegyem, mert lehetnek rajta érzékeny, adatok. Mint utóbb kiderült, vizet kapott. Erre meg a szervizes legyintet egyet. Na ezt nevezem én ügyfélcentrikus cégnek, már ki is néztem a következő áldozatot, egy T410 személyében....

LENOVO Rulez!!!

[ Szerkesztve ]


thomas791
(tag)
Blog

Lehetne még belevenni a tipikus hibákat, bővítés, hogyan bővítsük mi magunk!
:DD
Nem , most komolyan nem kéne ki-offolni.... :F
nekem itt adták azt a leirást(rekid), mi szerint honnan is kell kezdeni 1 cpu cserét,
intelt cseréltem 1 szer már hátulról, de ez az AMD amiben itt segítettek, na ott volt billentyüzet kibuktatás stb...., szóval az ilyen segítőkész emberkék fórumát kqrv@r@
nem kéne offolni... :( igaz, ez a saját véleményem!!!!!
ÜDV!

Ne használj ennyi szmájlit!

[ Módosította: ollie ]


thomas791
(tag)
Blog

A laptopod tudott szellőzni?( alúlról)
Mert ha nem akkor tényleg szervíz....


thomas791
(tag)
Blog

Vagy túl lelkes volnék??? módósítsd a #1 hsz-t!


Chaser
(titán)

Jah túl lelkes vagy, csak nem jó helyen, direkt ezért vettem bele a #1-be az azonnali notebookos kérdések topikját, erre szemetelsz tovább :((( Nem baj, holnap gyomláltatom a fölösleget, nem kell válaszolni.


thomas791
(tag)
Blog

Ez szemetelés? ok... hagyjuk!
Emberek vagyunk!
:F


rekid
(addikt)
Blog

figyi! remek hogy lelkes vagy és segitokesz te is, tartsd meg jo szokásod és segíts te is masoknak viszot a topic inditoja kimondottan a szervizekre helyezi a hangsúlyt. A Te problémád az Azonnali notebookos kerdesek topicba vagy a hp notebookok topicba illett volna tartalmilag. (Ott is segitettunk volna) miutan ujonc vagy így bocsánatos dolog. Kerlek ne vedd a szívedre hogy offnak veszik a hozzaszolasod ebben a topicban. :)

Chaser: Take it easy :) Egyebkent meg belinkelhetnetek elso hszbe a laptop gyártó topicokat. pl hp notebookok ibm/lenovo notebookok :)

[ Szerkesztve ]


ro_bert17
(őstag)

Bemásolom ide is, mert a topic szerintem jó kezdeményezés, és most karácsonykor valakinek hátha jól jön.

Sony Vaio szervizzel kapcsolatos tapasztalat:
Barátnőm notebookja pár nap múlva kerek két éves lesz. Mivel gyakran bele akadt a töltő kábelébe, ezért a töltő csatlakoztatása nem volt túl stabil. Mintha lötyögött volna egy kicsit. A géppel egyébként semmi más probléma, hibátlanul működött. Javasoltam neki, hogy szervizzel nézessük meg, amíg van rá garancia.
Múlt hét kedd telefon. Ügyfélszolgálat rendkívül korrekt, segítőkész. Elmondja a feltételeket, és javasolja készítsünk akkor biztonsági mentést, mert így a garancia vége felé, átfogják vizsgálni az egész gépet. Szerdán kiküldik a dobozt futárral, jelezzük nekünk csak csütörtöktől jó. Semmi gond, csak dobozt hozták. A csomagolás ötletes, felhasználóbarát, a gép szinte nem sérülhet. Másnap Frankfurtba viszik, folyamatos sms tájékoztatás. Kedden jött meg a doboz - kevesebb idő alatt, mint a várható 1 hét - benne két levél: az egyik egy személyes levél, melyben sajnálják, ha kellemetlenséget okoztak, plusz egy fájdalom díj vaio törlőkendő. A másik részletes technikai: miket csináltak. Ki tisztították, ki cserélték a töltő csatlakozót, csuklótámasz és belső rész műanyag csere, lcd műanyag csere. Ez utóbbi kettőt nem értettük, de tényleg kicserélték, mert a pici hajszálkarcokat, használódás nyomokat az istennek sem találjuk. Így mintha totál vadiúj lenne a készülék. Ma hívtak az ügyfélszolgálattól, hogy elégedettek vagyunk-e, és minden rendben volt a javíttatás során. (de ráérnek )
Ezt az egészet azért írtam le, hogy ha valaki bizonytalan lenne Vaio vásárláskor a support minősége miatt, egy percig se tegye. Nekem egy nagyon kellemes tapasztalat volt!

[ Szerkesztve ]


SzaboZE
(addikt)

Szép-szép, de szerintem manapság egy ilyen kategóriájú és ráadásul mobil gépnél elfogadhatatlan a helyi szervíz hiánya miatt fellépő 1 hetes javítási idő.

[ Szerkesztve ]


ro_bert17
(őstag)

Ebben van valami, bár ez kb. 3-4 munkanap volt, nem tudom ez számít-e valamit. Akinek van helyi szervize az országban, azok dolgoznak pl. hétvégén?
Nekem mondjuk tényleg azt tetszett, hogy foglalkoztak a problémával, abszolút korrekten. Pont egy töltőcsatlakozó esetén, ami ugye szertintem az esetek 90%-ban user error. És én egy szóval sem kértem tőlük, de teljesen átvizsgálták ezek szerint a gépet, és olyan jellegű szolgáltatásokat nyújtottak ez által, amiről csak elismerően tudok beszélni.
Persze egy hardcore munkaeszköz esetén, azért lehet bosszankodnék, ha 4-5 napot kellene várni a gépre egy komolyabb hiba esetén.
Egyébként nálatok, ami nem nbd garis gép, minden esetben 2-3 nap alatt meg szoktátatok oldani a problémát? Vagy esetleg elő ferdül, hogy alkatrészre várni kell, vagy nehéz feltárni a hibajelenséget, és esetleg emiatt többszöri próbálkozás van, stb??


God_ot
(tag)

:R

"(de ráérnek )" :N de muszáj :-D

[ Szerkesztve ]


spyduck
(nagyúr)
Blog

Ez egy jó ötlet volt! Gratulálok :R


SzaboZE
(addikt)

"Egyébként nálatok, ami nem nbd garis gép, minden esetben 2-3 nap alatt meg szoktátatok oldani a problémát?"

Bizony előfordul a hosszabb javítási idő. Ott viszont általában külföldön vásárolt gépekről van szó, aminek a garanciáját nehezebb elintézni itthon. De NBD-ben 1-2 nap alatt készen kell lenni, és inkább ott a helyszínen van készen az esetek 97%-ban. Ha ez nem sikerül, annak külön oka van (hibás, nem megfelelő alkatrész, szállítási nehézségek). Én azért jegyeztem meg ezt, mert az árkategória nem mindegy.


natë
(nagyúr)

A bp-i Profi Szervízzel (hivatalos Lenovo) kapcsolatos kalandom írnám le. Múlt év november utolsó napján vásároltam egy Lenovo Ideapad Y560A gépet, amiben kicsit több, mint egy hét után elkezdett "köhögni" a winchester. Sajnos a szériahibás Seagate Momentus sorozatból kifogtam én is egyet, pár nap alatt 70% alatti SMART értékek köszöntek vissza a tesztprogramokban. December 14-én följuttattam a szervízbe a gépet (vidéki vagyok), először 1 hetet igértek javítási időnek. A következő igéret a két ünnep közötti napokat jelölte meg határidőként. Hamar kiderült, hogy "szabadságolás miatt" a javítás már átcsúszik ezév első napjaira. Vártam türelemmel, de január első hetének utolsó napján rákérdeztem, kb. mire számíthatok. Azt a választ kaptam, hogy még ki sem bontották a gépet, így fogalmuk sincs mi a pontos baja, javítható-e avagy mit kell cserélni.
Próbáltam elérni a helyi "képviseletet", ők elzárkóztak a válasz elől.
Aktuális hét szerdai napon udvariasan rákérdeztem, hogy januárban megkapom-e még a gépem. Végre kibontották a dobozból és 15!!! perc alatt kicserélték a winchestert. Közben kiderült, hogy ledhibás a kijelző, de azt nem akarták cserélni, idézek "a szervizes kolléga jónak itélte", használhatónak. Ekkor kissé ingerülten, de intelligensen írtam nekik egy emailt, hogy 1 hónapig volt a gépem náluk egy HDD csere miatt, amennyiben lehetséges cseréljék már ki a kijelzőt is. Jónéhány óra után jött a levél, kicserélik, pénteken, azaz ma mehetek a gépért. Odautaztam, átvétel előtt kibontattam, kipróbáltam. Az új kijelzőn középen egy világító halott pixel volt. Kicsit összetörtem. Az ügyintéző srác azt mondta, 1 pixel miatt nem kellene cserélniük, de gyorsan telefonálni kezdett..5 perc múlva visszajött, javasolta menjek el ebédelni, cserélik a kijelzőt! :Y
Madarat lehetett volna fogatni velem! :DD
1 óra sem telt el visszamentem. Bekapcsolták nekem a gépet, javasolták nézzem át. Karcmentesen, tökéletes állapotban, hibátlan kijelzővel kaptam meg.
Amennyire rossz véleményem volt a cégről, annyira pozitívan csalódtam!
Le a kalappal a Lenovo hivatalos szervize előtt :R
Bár megvárakoztattak rendesen, tökéletes gépet kaptam vissza!


Vtwo
(senior tag)

Sziasztok!
Garancia időn túli javításhoz(Asus) tudna valaki Pesten KORREKT,NEM LEHÚZÓS szervizt ajánlani? :U

[ Szerkesztve ]


5teve
(senior tag)
Blog

Gép: Dell latitude e6400 (next bussiness day warranty)

Hiba: - néhány betű nem reagált a billzeten.

Szervíz: Humansoft Kft.

- felvették a hibabejelentést, másnap kiszálltak (vidékre), kicserélték a billzetet vadi újra.

Le a kalappal Dell/Humansoft. :)

üzenetek