Sajnos, pedig hasznos topic. A címbe írasd bele, hogy OLVASD EL AZ ELSŐ HOZZÁSZÓLÁST!
Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum
hozzászólások
brd
(nagyúr)
Esetleg a nem ideillő hozzászólásokat is lehetne töröltetni, mert így sok értelme nem lesz a topicnak.
kovacszk
(senior tag)
Bocsi az offolásért, de csatlakoznék ahhoz hogy ez egy jó kezdeményezés lenne, kb mint az apróhirdetéseknél a piros-fekete pontozás. Sok esetben hasznos tud lenni ha tudod mire számíts, sok esetben nem tudsz választani gariidő alatt a szervizek között, de ha mondjuk több ember tapasztalatából tudod hgy kb 3 hónapig fog tartani egy sima ramcsere, lehet inkább veszek én új rammot és nem "pihentetem" a gépet hónapokig.
Chaser
(titán)
Gondoltam rá már mikor nyitottam, de mondom csak lesznek olyan jó fejek az emberkék, hogy nem offolják szét De még mielőtt modit keresek, ha van esetleg valami más 5let amit bevegyünk a #1-be akkor mondjátok.
brd: Nincs ezzel gond, direkt ezért kértem, hogy gyártót-típust írjatok, ha valaki kíváncsi egy adott gyártó szervizelésére beírja a keresőbe hogy asus, lenovo, hp, stb.
Mondjuk aki különböző problémával ideesik azok kedvéért meg betesszük a #1-be az azonnali notis kérdések topikját.
alamuszi
(senior tag)
IMB/Lenovo: ThinkPad T61
Szerviz: Központi IBM Szerviz
Probléma: a gép bekapcsolás után határozatlan időközönként kikapcsol.
Megoldás: alaplapcsere.
Szervizben töltött idő: 42 óra
Vélemény: Igaz a történet, ha egyszer IBM-et vesz az ember, nehezen szánja rá magát, egy másik márkára. Na az is tuti ez nem ígéret, hanem bizonyíták. Ja és megengedték, hogy a merevlemezemet kivegyem, mert lehetnek rajta érzékeny, adatok. Mint utóbb kiderült, vizet kapott. Erre meg a szervizes legyintet egyet. Na ezt nevezem én ügyfélcentrikus cégnek, már ki is néztem a következő áldozatot, egy T410 személyében....
LENOVO Rulez!!!
[ Szerkesztve ]
Lehetne még belevenni a tipikus hibákat, bővítés, hogyan bővítsük mi magunk!
Nem , most komolyan nem kéne ki-offolni....
nekem itt adták azt a leirást(rekid), mi szerint honnan is kell kezdeni 1 cpu cserét,
intelt cseréltem 1 szer már hátulról, de ez az AMD amiben itt segítettek, na ott volt billentyüzet kibuktatás stb...., szóval az ilyen segítőkész emberkék fórumát kqrv@r@
nem kéne offolni... igaz, ez a saját véleményem!!!!!
ÜDV!
Ne használj ennyi szmájlit!
[ Módosította: ollie ]
A laptopod tudott szellőzni?( alúlról)
Mert ha nem akkor tényleg szervíz....
Chaser
(titán)
Jah túl lelkes vagy, csak nem jó helyen, direkt ezért vettem bele a #1-be az azonnali notebookos kérdések topikját, erre szemetelsz tovább Nem baj, holnap gyomláltatom a fölösleget, nem kell válaszolni.
Ez szemetelés? ok... hagyjuk!
Emberek vagyunk!
figyi! remek hogy lelkes vagy és segitokesz te is, tartsd meg jo szokásod és segíts te is masoknak viszot a topic inditoja kimondottan a szervizekre helyezi a hangsúlyt. A Te problémád az Azonnali notebookos kerdesek topicba vagy a hp notebookok topicba illett volna tartalmilag. (Ott is segitettunk volna) miutan ujonc vagy így bocsánatos dolog. Kerlek ne vedd a szívedre hogy offnak veszik a hozzaszolasod ebben a topicban.
Chaser: Take it easy Egyebkent meg belinkelhetnetek elso hszbe a laptop gyártó topicokat. pl hp notebookok ibm/lenovo notebookok
[ Szerkesztve ]
ro_bert17
(őstag)
Bemásolom ide is, mert a topic szerintem jó kezdeményezés, és most karácsonykor valakinek hátha jól jön.
Sony Vaio szervizzel kapcsolatos tapasztalat:
Barátnőm notebookja pár nap múlva kerek két éves lesz. Mivel gyakran bele akadt a töltő kábelébe, ezért a töltő csatlakoztatása nem volt túl stabil. Mintha lötyögött volna egy kicsit. A géppel egyébként semmi más probléma, hibátlanul működött. Javasoltam neki, hogy szervizzel nézessük meg, amíg van rá garancia.
Múlt hét kedd telefon. Ügyfélszolgálat rendkívül korrekt, segítőkész. Elmondja a feltételeket, és javasolja készítsünk akkor biztonsági mentést, mert így a garancia vége felé, átfogják vizsgálni az egész gépet. Szerdán kiküldik a dobozt futárral, jelezzük nekünk csak csütörtöktől jó. Semmi gond, csak dobozt hozták. A csomagolás ötletes, felhasználóbarát, a gép szinte nem sérülhet. Másnap Frankfurtba viszik, folyamatos sms tájékoztatás. Kedden jött meg a doboz - kevesebb idő alatt, mint a várható 1 hét - benne két levél: az egyik egy személyes levél, melyben sajnálják, ha kellemetlenséget okoztak, plusz egy fájdalom díj vaio törlőkendő. A másik részletes technikai: miket csináltak. Ki tisztították, ki cserélték a töltő csatlakozót, csuklótámasz és belső rész műanyag csere, lcd műanyag csere. Ez utóbbi kettőt nem értettük, de tényleg kicserélték, mert a pici hajszálkarcokat, használódás nyomokat az istennek sem találjuk. Így mintha totál vadiúj lenne a készülék. Ma hívtak az ügyfélszolgálattól, hogy elégedettek vagyunk-e, és minden rendben volt a javíttatás során. (de ráérnek )
Ezt az egészet azért írtam le, hogy ha valaki bizonytalan lenne Vaio vásárláskor a support minősége miatt, egy percig se tegye. Nekem egy nagyon kellemes tapasztalat volt!
[ Szerkesztve ]
SzaboZE
(addikt)
Szép-szép, de szerintem manapság egy ilyen kategóriájú és ráadásul mobil gépnél elfogadhatatlan a helyi szervíz hiánya miatt fellépő 1 hetes javítási idő.
[ Szerkesztve ]
ro_bert17
(őstag)
Ebben van valami, bár ez kb. 3-4 munkanap volt, nem tudom ez számít-e valamit. Akinek van helyi szervize az országban, azok dolgoznak pl. hétvégén?
Nekem mondjuk tényleg azt tetszett, hogy foglalkoztak a problémával, abszolút korrekten. Pont egy töltőcsatlakozó esetén, ami ugye szertintem az esetek 90%-ban user error. És én egy szóval sem kértem tőlük, de teljesen átvizsgálták ezek szerint a gépet, és olyan jellegű szolgáltatásokat nyújtottak ez által, amiről csak elismerően tudok beszélni.
Persze egy hardcore munkaeszköz esetén, azért lehet bosszankodnék, ha 4-5 napot kellene várni a gépre egy komolyabb hiba esetén.
Egyébként nálatok, ami nem nbd garis gép, minden esetben 2-3 nap alatt meg szoktátatok oldani a problémát? Vagy esetleg elő ferdül, hogy alkatrészre várni kell, vagy nehéz feltárni a hibajelenséget, és esetleg emiatt többszöri próbálkozás van, stb??
SzaboZE
(addikt)
"Egyébként nálatok, ami nem nbd garis gép, minden esetben 2-3 nap alatt meg szoktátatok oldani a problémát?"
Bizony előfordul a hosszabb javítási idő. Ott viszont általában külföldön vásárolt gépekről van szó, aminek a garanciáját nehezebb elintézni itthon. De NBD-ben 1-2 nap alatt készen kell lenni, és inkább ott a helyszínen van készen az esetek 97%-ban. Ha ez nem sikerül, annak külön oka van (hibás, nem megfelelő alkatrész, szállítási nehézségek). Én azért jegyeztem meg ezt, mert az árkategória nem mindegy.
natë
(nagyúr)
A bp-i Profi Szervízzel (hivatalos Lenovo) kapcsolatos kalandom írnám le. Múlt év november utolsó napján vásároltam egy Lenovo Ideapad Y560A gépet, amiben kicsit több, mint egy hét után elkezdett "köhögni" a winchester. Sajnos a szériahibás Seagate Momentus sorozatból kifogtam én is egyet, pár nap alatt 70% alatti SMART értékek köszöntek vissza a tesztprogramokban. December 14-én följuttattam a szervízbe a gépet (vidéki vagyok), először 1 hetet igértek javítási időnek. A következő igéret a két ünnep közötti napokat jelölte meg határidőként. Hamar kiderült, hogy "szabadságolás miatt" a javítás már átcsúszik ezév első napjaira. Vártam türelemmel, de január első hetének utolsó napján rákérdeztem, kb. mire számíthatok. Azt a választ kaptam, hogy még ki sem bontották a gépet, így fogalmuk sincs mi a pontos baja, javítható-e avagy mit kell cserélni.
Próbáltam elérni a helyi "képviseletet", ők elzárkóztak a válasz elől.
Aktuális hét szerdai napon udvariasan rákérdeztem, hogy januárban megkapom-e még a gépem. Végre kibontották a dobozból és 15!!! perc alatt kicserélték a winchestert. Közben kiderült, hogy ledhibás a kijelző, de azt nem akarták cserélni, idézek "a szervizes kolléga jónak itélte", használhatónak. Ekkor kissé ingerülten, de intelligensen írtam nekik egy emailt, hogy 1 hónapig volt a gépem náluk egy HDD csere miatt, amennyiben lehetséges cseréljék már ki a kijelzőt is. Jónéhány óra után jött a levél, kicserélik, pénteken, azaz ma mehetek a gépért. Odautaztam, átvétel előtt kibontattam, kipróbáltam. Az új kijelzőn középen egy világító halott pixel volt. Kicsit összetörtem. Az ügyintéző srác azt mondta, 1 pixel miatt nem kellene cserélniük, de gyorsan telefonálni kezdett..5 perc múlva visszajött, javasolta menjek el ebédelni, cserélik a kijelzőt!
Madarat lehetett volna fogatni velem!
1 óra sem telt el visszamentem. Bekapcsolták nekem a gépet, javasolták nézzem át. Karcmentesen, tökéletes állapotban, hibátlan kijelzővel kaptam meg.
Amennyire rossz véleményem volt a cégről, annyira pozitívan csalódtam!
Le a kalappal a Lenovo hivatalos szervize előtt
Bár megvárakoztattak rendesen, tökéletes gépet kaptam vissza!
Vtwo
(senior tag)
Sziasztok!
Garancia időn túli javításhoz(Asus) tudna valaki Pesten KORREKT,NEM LEHÚZÓS szervizt ajánlani?
[ Szerkesztve ]
Gép: Dell latitude e6400 (next bussiness day warranty)
Hiba: - néhány betű nem reagált a billzeten.
Szervíz: Humansoft Kft.
- felvették a hibabejelentést, másnap kiszálltak (vidékre), kicserélték a billzetet vadi újra.
Le a kalappal Dell/Humansoft.