Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


hallador
(addikt)

Nekem is van tapasztalatom:
- Magyar ügyfél
Gép HP ProBook 430 G5
- Alaplap hiba: a gép nem kapcsol be, a bekapcsoló gomb megnyomásával villan egyet a power gomb majd jó nem történik semmi.

- Szerviz: Nem írom le... (de aki tudja melyik a HP legnépszerűbb szervizpartnere az tudja kiről van szó), addig is hivatalos szerviz.

7 az az 7-es hétig tartottak benn egy gépet, mert nem volt alaplap. Az az nem voltak hajlandóak alaplapot hozni mert nincs. Ez azért nem hihető, mert a HP a care pack alapján 10 napos javítást ígér.
Az ügyfél az üzleti gépből nem veheti ki az SSD-t, mikor rákérdez a HP ügyfélszolgálaton, hogy akkor most ezzel mi van, akkor azt mondják neki nem lehet bontani a gépet, holott a HP Weboldalai egyértelműen leírja, hogy de. A válasz szimplán csak annyi. hogy túl új a gép nincs tapasztalat vele????
Üzleti gép, tehát ez nem lehet kifogás, persze ha ez nem Magyarország, hanem Németország, akkor érdekes az ügyfél kezébe adják az SSD-t.
A sors fintora, hogy ugyanezt a gépet csak német billentyűzettel Németországban 3 nap alatt javították. Érdekes a sztori, még szerencse, hogy a magyar ügyfél elég türelmes, meg tudtunk neki biztosítani cserenotebookot. De akkor is elég pofátlanok. Legközelebb a HP-nál nyittatunk egy mappát, hogy ugyan legyenek már szívesek elmagyarázni, hogy a hivatalos szervizük miért nézi hülyének az ügyfelet, és a Magyar HP képviselet szintén miért nézi hülyének az ügyfelet...
Nincs ezzel semmi baj, de a HP nem ad lehetőséget megfelelő szerviz care pack vásárlására sem, mert van ugyan NBD de azt nem vállalják, hogy másnap elkezdik javítani, csak azt, hogy másnak elmennek a gépért, és lehet, hogy a megvásárolt NBD mellett is több hetet kell várni a gépre.
Nem közlik az ügyféllel a HP egyik hivatalosnak mondott boltja (hpshop.hu), hogy igazából hogyan működnek a dolgok, miután megveszi az ügyfél a gépet, utána derülnek ki a dolgok, mint, hogy az NBD nem létezik csak névileg, adott vásárlás felett van csak valódi NBD ami kb 50 db feletti vásárlás esetén igaz, és a többi. A HP már nem az ami akár 2 - 3 éve is volt.

Az hagyján de sem bocs, meg sem valami fapapucs, vagy valami, mintha tök természetes lenni. Azért hogyan is mondjam ez ilyen magya..... sztori....
Az is, hogy vásárlásnál az eladó a már Magyarországon 20 éve fennálló közönyösséggel nem közli vele, hogy ilyen és ilyen garanciális feltételek is lehetnek, nyilván ha tudja a vevő, akkor nem HP-t vesz, hanem mondjuk Dell Vostro 5371-es valódi NBD-vel.

Szomorú.

[ Szerkesztve ]


jhos910
(aktív tag)

Sziasztok!
(Elore is bocsi az ekezetek miatt.)

Van egy jopar eves acer laptopom ami elkezdett bootolas kozben kikapcsolni.
Nagyjabol igy nez ki a folyamat. Bekapcsolom->Acer logo->Windows logo felvillan es egybol kikapcsol
Ha egybol a biosba lepek akkor bekapcsolva marad. Memoriak jok, probaltam minden kombinacioban. CMOS elem jo. Toltorol illetve akksirol is ugyan ezt produkalja. Amire gyanakszom az hogy a belso tapegyseggel van valami, nem tud eleg aramot adni a gepnek amikor annak szuksege lenne ra. Van esetleg valami tippetek mit lehetne kiprobalnom?

Koszi elore is.


nahunn
(tag)
Blog

nem hordja senki a gépét szervizbe? :)

[ Szerkesztve ]


krisz77
(tag)

sziasztok akkor mit lehetne tenni hogy be vittem egy laptopot egy szervizbe és nem tudták meg javitanni de a pénzt nem akarják vissza adni?


Korosa27
(csendes tag)

Sziasztok! A gyerek Lenovo notebookja nem indul. Hova érdemes szervízbe vinni Budapesten? A válaszokat előre is köszönöm.


SzaboZE
(addikt)

Azért jó lenne többet tudni erről. Hogy miért nem tudják megjavitani, mi a baja, mit mondtak a szervizben stb. Rossz esetben fogyasztovedelemhez kell fordulni. De addig vannak lehetőségek még attól függően hogy mi a pontos helyzet. Ha pl ez egy nem garanciális gép már, akkor könnyen lehet hogy a bevizsgálásnak ára van és azért nem jár vissza munkadij. Cserébe tudod mi a baja a gépnek.

[ Szerkesztve ]


ted_tris
(tag)

Sokan szidjak a lenovo szervizt.
Lehet tobb van es kifogtam egy jot.
Vadi uj garis lapost kuldtem el a tmx szerviznek (ez a garancialis szerviz) mivel fika volt az aksi.
Elvitte futar, kb. 2 het elteltevel hozta.
Nem volt osszebarmolva.
Olyan allapotban kaptam vissza ahogy elvittek csak kicsereltek a hibas alkatreszt.
:R

[ Szerkesztve ]


fungi
(aktív tag)

Nem túl pörgős a topik. Mondanék két szervizt, az egyik a DoctorHouse, a másik a Laptophardware Budán, eddig pozitív tapasztalataim voltak mindkettővel.


SzaboZE
(addikt)

Azért a két hét alatt kivitelezett akkucserét nem mondanám prémium szolgáltatásnak. :) Gondolom Ideapad volt.


teddysnow
(csendes tag)

A doctorhouse-ban én is voltam, ajánlani tudom.


jaja1981
(addikt)

Sziasztok, adott egy Dell E6320.
Szuperül teszi a dolgát, de a gyári aksi már kezdi megadni magát.
Kicseréltem a cellákat Samsung cellákra, rendbe össze raktam, de a laptop nem ismeri fel. Villog a töltés lámpa, aksiról nem megy a laptop. Az aksi P- és P+ kivezetésén nem mérhető feszültség, de a cellákon rendben van. 12V.
Olyan, mintha letiltott volna valami az aksiban. Tudtoksegíteni?

Köszi.


GeoPhoto
(tag)

Hello,

Látom, hogy nem élő ez a fórum, de hátha éppen ezért nem fog elveszni a kérdésem:

Lenne egy Clevo P170SM-A, amiben valamiért elromlott a ventillátor detektálás és ezért ha túllépi a 60 fokot akkor azt hiszi, hogy nincsen hűtés és lekapcsol, pedig mindkét ventillátor pörög és működik. Takarítás. újrapasztázás volt, még a ventillátorokat is visszacseréltem a régire ellenőrizni (amikor megvettem kb 2 éve akkor cseréltem, mert úgy adták el a hwaprón, hogy mindkettőben volt törött lapát)

Mivel egy i7-es CPU és egy MXM-es GTX 970M 6GB-os kártya van benne a mai napig használható lenne, ha nem hülyül be. Ja, és persze a bios-ban meg semmit sem lehet állítani.

Szóval ha valaki tud olyan szervízt akik eséllyel nyúlnának hozzá legyen szíves segítsen.

Köszi.
Geo

[ Szerkesztve ]

üzenetek