Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


radi8tor
(MODERÁTOR)

Személyeskedésnek és reklámoknak nincs helye a fórumon!


szebbvilagot
(csendes tag)

Átfogalmaztam reklámok és személyeskedés nélkül, remélem azért a szakmai védekezést engedélyezed!


otps
(aktív tag)

Sziasztok! Keresek megbízható embert, aki meg tudja javítani a kicsit régebbi, X sorozatú, még 4:3-as képarányú ThinkPadem és garanciát is vállal rá. Ja, első körben csak arra vagyok kíváncsi, érdemes-e. Nem indul el, fogalmam sincs, mi van. Köszi!

[ Szerkesztve ]


BaLee
(addikt)
Blog

Adott egy Lenovo Yoga 2 Pro laptop, amit Ausztriában vásároltak így a magyarországi 3 év garancia helyett 2 évet adtak rá de a lényegen szerintem ez sem változtatna.

Augusztus elején megrendeltük a szervizt, jó 1 hét volt mire kijöttek, a futár nyugtatott, hogy 1-2 héten belül visszakapom, mert ez többnyire "így szokott lenni".
Eltelt jó 1.5-2 hét az ajánlatig. Fizetős ajánlat, én úgy vettem ki hogy alaplap csere. Jó drága (~100k) de a laptop árához képest (~300k) még pont a belefér kategória. Megrendeltük.

Vártunk 2 hetet, érdeklődtünk -> Alkatrészre vár a gyártótól.
Hetente érdeklődtünk, ugyanez a státusz.
Az szerviz rendelő e-mail augusztus 2-án ment el, most szeptember 27 van és a válaszuk, hogy az alkatrész sajnos a gyártónál sincs raktáron így nem tudnak semmit sem mondani, hogy mire várható.

Azért írtam az elején, hogy lényegtelen, hogy garanciális vagy fizetős, mert ha garis laptop lenne szerintem ugyanitt tartanánk.

Ezzel elérték, hogy bár nagyon szimpatikusak a Lenovo termékei, de nekem Lenovo telefonom ill. notebookom nem lesz többet amíg ilyen a szervizük.

Adatok:

-Lenovo Yoga 2 Pro
-nem kapcsolt be, csak villogott a billentyűzet, majd jó 20-30 perc után indult csak el
-fizetős javításra adtak ajánlatot ez is lett megrendelve
-TMX Mobile Solution Szerviz Kft.


Dédé93
(újonc)

Asus X554LJ a notebook-om típusa, mindig Asus párti voltam a régebbi specifikaciójuk (K53SD) még anyagból volt , 2016 -ban meg műanyagra ,meg minél könnyeb anyagokból készül ami nem bír annyit. Előző nulla szervízeléssel tökéletesen működött (3 évig) --> Az új 1 év és problémák sorozata jön elő

Problémák ,hibák:
- wi-fi térereje, egyre kevesebbet fog be , ledob (idegesítő)
Nem szoftveres probléma megjegyzem
- akkumulátor mivel beépített az egész egy nagy rakás sz... akkumulátor tartalma szigóruan monoton csökken.
Ezt se tud cserélgetni hanem egyből szervíz!
- Touchpad , na ez kritikán aluli két hónap használat után kopott ,besüllyedt és rosszul érzékelt ,pontossága romlott

Pozitív viszont:
- Garancia van rá 3 év ,kötöttem rá 1 éves pixel garanciát, de azt nem is kellett használjam. (Ha nem sajnálod rá a pénzed akkor megéri ,egyszer megszívtam egy Acer tablettel 2 hét múlva vettem észre a pixel hibát, nem cserélték ki, nem érte el a törvényi szabályozás szerinti minimum hiba számot , ami után teljes LCD csere van :DD :DD )
- mindent kicseréltek rajta amire panaszkodtam, részletesen átvizsgálták igaz alkatrész függő ,de számítsatok ilyen 2-20 napra


ondine
(csendes tag)

Bár nem mostanság született ez a poszt, de a személyes tapasztalatom alapján mondhatom: sok minden nem stimmel a honlapon feltüntetettek közül.

1. A 6 hónap garancia videókártya javítás esetén nem 6 hónap, hanem úgymond korlátozott garancia, ami 1 HÉT!!! Az én gépem 37.000 Ft-ért javították ezzel a hibával, "szerencsémre" 6 nappal később újra meghibásodott, így még a korlátozott garanciaidőn is belül voltam.
2. A honlap szerint a futár költsége nem az enyém akkor, ha meg tudják javítani a gépet. Nos, nekem kellett a futárt fizetnem mindkét alkalommal, tehát a 37.000 máris 43.000 Ft lett. Amikor rákérdeztem telefonon, a fiatalember csak annyit tudott mondani, hogy háááát ő nem tudja, mi szerepel a honlapon, azt nem ők kezelik, de megkérdezte a kollégát és az azt mondta, hogy nekem kell fizetnem a futárt minden alkalommal.


bobalalexand
(újonc)

Hallott már valaki ilyenről? Alaplaphibás lett a gépem 1,5 évesen, sosem volt javítva, elvitte a lakásbiztosító, visszakaptam és fizettek. Azt mondták,hogy javíthatatlan. Most el akartam adni alkatrésznek egy szervízbe, ahol közölték, hogy ennek az alaplapja már többször volt javítva és az LCD is pixelhibás, ez nem az eredeti gép, a kijelzőn sincs rajta az ACER matrica,stb.. Állítólag szerintük megesik, ha úgy gondolja a biztosító, hogy már nem csinálja meg a gépet az ügyfél, kiveszi azokat az alkatrészeket, amiből még pénze lehet máshol, RAM,stb. ezért érdemes lett volna felmatricázni, mert ez nem egyedi eset, de ezt már nem tudom bizonyítani. Valakinek van ötlete, vagy hallott ilyenről? Köszi, a biztosítónál azért teszek egy panaszt a ,szakemberre" szerintem, hátha más is tett már és hihető


SzaboZE
(addikt)

És mennyit fizettek? Mert ha egy gép árát, akkor kb nemmindegy? :)


Sukta 95
(tag)

üdv!

Van egy asus k501l gépem, amelyen észrevettem a napokban, hogy melegszik állandó használat során ,a szokásosnál jobban a hőfök az aida szerint 80 fok körüli. levettem a hátlapot és megláttam, hogy nem egy az egyik hűtőventillátor. Lehetséges, hogy az egyik a dedikált kártyáé és azért nem megy alaphelyzetben? (most tesztelem, hogy elindul-e) esetleg valaki tud rá megldást? vagy debrecenben hozzáértőt, rövid határidővel? :)

köszi!

ui: másfél éves a gép, ha jól emlékszem 2 év garancia van rá, raktam már bele sajátkezüleg ssd-t, ennek ellenére visszavennék garanciába? (bár, amennyiben könnyen javvítható, nem nélkülözném hetekig a gépet, inkább megcsináltatnám vkivel heylben..)

szerk.: tárgytalan, beindult a másik is :)

[ Szerkesztve ]


puhoska76
(tag)

ITECH SZERVIZ vállalta hogy pofára ejtett lenovo yoga 3 tab kijelzőjét cserélik 27500ft plussz 4-6hét.Egy hónap után rátelefonáltam illetékesre,tudatta nincs még alkatrész,oké rendben majd lessz.2 óra mulva csörgetnek "megjött" az alkatrész másnap lehet érte menni.Igazsághoz hozzá tartozik első hívásomkor nem tudtak felvilágosítást adni mi van a tab-al azt mondta utánna kell nézni mert igy nem tudja...Lényeg a lényeg futárral kértem kiszállíttatni meg is jött csomagolás sértettlen .Tab bekapcsolt állapotban érkezett próba, semmit sem érzékel oké lehet a védő fólia,levesz letakarít spec törlőkendő ugyan ez kikapcsolni nembírom ujraindítani sem érzékelés nulla.Felhívom őket hogy hát ez nem jött össze válasz náluk működött felvétel van róla biztos a futár dobálta......vagy a törlőkendő tette tönkre........ :((( Hivjam a futárszolgálatott ők a hibásak.Jelzem embernek 6 hónap garit vállaltak tabot küldöm nézzék meg válasz náluk jó volt futárszolgálat a hibás.Jelenleg itt tartok holnap fogyasztóvédelem és meglátom mi legyen,senkinek sem ajánlom őket!!!!


puhoska76
(tag)

Visszavitettem futárral 3 nap után hívom őket megkapták e meg ilyesmi ,megkapták mást nem tud mondani.Oké rendben másnap délután hív egy futár hogy csomagot hoz.....nem is értettem nem rendeltem semmit.... hát jött vissza a tab ,azt se kérdezték meg személyesen megyek érte vagy hogy szeretném átvenni símán csak visszaküldték futárral.Lényeg megjavították de azért szólhattak volna hogy szeretném átvenni,lényeg az soha többé velük semmit sem javíttatok.


abbacsat
(újonc)

Sziasztok!

Komplex hibával kerestem fel a mammuthoz közel laptop szervizt.

Apukám gépét vittem hozzájuk, mert már nagyon lassan ment rajta az internet, állandóan csak töltött, és nem csinált semmit. Bevittem a szervizbe a gépet és az ott lévő fiatalember bekapcsolta, és megnézte, hogy mi baja van. Ajánlott egy windows 10 újratelepítést, és egy belső hűtő tisztítást, mert nagyon meleget fújt folyamatosan a gép.
Délelőtt vittem be hozzájuk és aznap délután már telefonáltak is hogy mehetek a gépért mert elkészült.

Nagyon örültem neki, hogy ilyen gyorsan készenlett, így apukám este már tudta is használni. Átvételkor bekapcsolta a gépemet és megmutatta, hogy mit csinál rajta.

Az árral is nagyon meg voltam elégedve, mert szinte fele annyiért csinálták meg mint egy évvel ezelőtt egy másik szervizben.

Ha nem számít reklámnak kiírnám ide a címüket, tényleg csak ajánlani tudom őket, nem úgy mint azt a szervizt ahova ő előttük mentem, mert azok csak lehúztak engem.

Nehezen járok ezért külön örültem, hogy közel van a mammuthoz.

A nevük csalogány laptop szerviz, és a csalogány utcában vannak a shell kúttól nem messze.


Eydisas
(újonc)

Sziasztok!

Van egy Dell Vostro 5470-es notebookom, aminek a jobb és bal oldali zsanérja is eltört, az azokat fedő műanyagokkal együtt. Így most végeredményben a kijelző vészesen kileng előre-hátra, kitámasztás nélkül már nem is merem használni. Próbáltam keresgélni szervizeket, ahol foglalkoznak ennek a javításával, viszont nem nagyon találtam véleményeket.
Tudnátok esetleg nekem ajánlani szervizeket Budapest-Érd vonzáskörzetében?

Előre is köszönöm a válaszokat! :))


DerDer
(tag)

Ehh, beregisztráltál hogy ajánlj egy helyet és azóta se léptél be. Biztos nem ott dolgozol.. :))


lils
(újonc)

Hello. (nem tudom mennyire off a bejegyzésem, de úgy érzem muszáj megosztanom ezt valakivel)

Van egy Asus X554L laptopom, rengeteg problémám volt vele az évek során. Garanciában volt korábban szervizelve, most a kiegészítő biztosítás keretin belül küldték el szervizbe. A kijelzőjével voltak problémák. A szerviz lapra az volt írva hogy hogy kijelző csere, és szalagkábel csere. Egészen örültem, hogy viszonylag hamar készen is lett. Haza hoztam erre itthon se kép se hang. A töltő fény ki se gyullad. Nem lehet bekapcsolni. Szóval semmi életjelet nem mutat. Felhívtam a szervizelő céget. Azt mondták lehet a töltővel van a gond, mert az ő tesztjükön átment. Felhívom a biztosító céget, (mert számot kell kérni, amivel lelehet adni a Media Marktban) Miután elmondtam a szituációt, azt mondta a férfi hogy hagyjam a töltőn mert lehet annyira le van merülve, hogy a töltő fény sem gyullad ki. (Hogy mi??) Ilyen létezik? És szerintem a szervizelés során sem merült le annyira, hogy be se lehessen kapcsolni. A szervizes férfi azt is mondta, hogy az ő tesztjükön átment, és bekapcsolták, megjelent nekik a kijelzőn a kép. Akkor csak kellett valami energia maradjon benne, ha tényleg a töltővel van gond. (amit amúgy nem hiszek)

Úgy érzem teljesen hülyének néznek, és borzalmasan dühös vagyok. Nektek mi a véleményetek?


hallador
(addikt)

Alaphelyzetnem senki nem fogja neked elvállalni ezt, a gép mint széria nem egészen 5 - 7 hónapos ennyi idő alatt semmi nem törik el még a 80 000 Ft-os bóvli sem nem, hogy egy Vostro. Ehhez elemeket kell rendelni és garanciavesztés mellett megjavítják neked, főleg mert a Dell nem ad el alkatrészt, csak ha betelefonálsz a Dell-hez majd fényképeket küldesz nekik, és 1 perc alatt eldöntik, hogy jogos vagy nem a sérelmed, ha igen, akkor megmondják mit kell csinálni.
- Humansoft
- Delta
- Getronics

Ezeket próbálnám meg, hátha valamelyik bevállalja. Azért sok reményt ne fűzz hozzá. Ha ilyen állapotban meg is javítják, akkor is önköltségen, és ha valami elromlik javítás alatt senki nem vállal garanciát érte, amellett, hogy a gari ugrik azonnal ilyen törés esetén.

2. Keresni az ebay-en, amazonon pótalkatrészt bontott gépből és abból felépíteni a garancia így is ugrott.

üzenetek