Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


lils
(újonc)

Hello. (nem tudom mennyire off a bejegyzésem, de úgy érzem muszáj megosztanom ezt valakivel)

Van egy Asus X554L laptopom, rengeteg problémám volt vele az évek során. Garanciában volt korábban szervizelve, most a kiegészítő biztosítás keretin belül küldték el szervizbe. A kijelzőjével voltak problémák. A szerviz lapra az volt írva hogy hogy kijelző csere, és szalagkábel csere. Egészen örültem, hogy viszonylag hamar készen is lett. Haza hoztam erre itthon se kép se hang. A töltő fény ki se gyullad. Nem lehet bekapcsolni. Szóval semmi életjelet nem mutat. Felhívtam a szervizelő céget. Azt mondták lehet a töltővel van a gond, mert az ő tesztjükön átment. Felhívom a biztosító céget, (mert számot kell kérni, amivel lelehet adni a Media Marktban) Miután elmondtam a szituációt, azt mondta a férfi hogy hagyjam a töltőn mert lehet annyira le van merülve, hogy a töltő fény sem gyullad ki. (Hogy mi??) Ilyen létezik? És szerintem a szervizelés során sem merült le annyira, hogy be se lehessen kapcsolni. A szervizes férfi azt is mondta, hogy az ő tesztjükön átment, és bekapcsolták, megjelent nekik a kijelzőn a kép. Akkor csak kellett valami energia maradjon benne, ha tényleg a töltővel van gond. (amit amúgy nem hiszek)

Úgy érzem teljesen hülyének néznek, és borzalmasan dühös vagyok. Nektek mi a véleményetek?

üzenetek