Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


BaLee
(addikt)
Blog

Adott egy Lenovo Yoga 2 Pro laptop, amit Ausztriában vásároltak így a magyarországi 3 év garancia helyett 2 évet adtak rá de a lényegen szerintem ez sem változtatna.

Augusztus elején megrendeltük a szervizt, jó 1 hét volt mire kijöttek, a futár nyugtatott, hogy 1-2 héten belül visszakapom, mert ez többnyire "így szokott lenni".
Eltelt jó 1.5-2 hét az ajánlatig. Fizetős ajánlat, én úgy vettem ki hogy alaplap csere. Jó drága (~100k) de a laptop árához képest (~300k) még pont a belefér kategória. Megrendeltük.

Vártunk 2 hetet, érdeklődtünk -> Alkatrészre vár a gyártótól.
Hetente érdeklődtünk, ugyanez a státusz.
Az szerviz rendelő e-mail augusztus 2-án ment el, most szeptember 27 van és a válaszuk, hogy az alkatrész sajnos a gyártónál sincs raktáron így nem tudnak semmit sem mondani, hogy mire várható.

Azért írtam az elején, hogy lényegtelen, hogy garanciális vagy fizetős, mert ha garis laptop lenne szerintem ugyanitt tartanánk.

Ezzel elérték, hogy bár nagyon szimpatikusak a Lenovo termékei, de nekem Lenovo telefonom ill. notebookom nem lesz többet amíg ilyen a szervizük.

Adatok:

-Lenovo Yoga 2 Pro
-nem kapcsolt be, csak villogott a billentyűzet, majd jó 20-30 perc után indult csak el
-fizetős javításra adtak ajánlatot ez is lett megrendelve
-TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

üzenetek