Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


ignorant
(senior tag)
Blog

Nem magyar szerviz, de gondoltam megosztom a tapasztalataim.

Vettem egy 13.3" XMG gaming laptopot ( http://www.mysn.eu/ ) kb egy eve. Nagyon meg vagyok vele elegedve, de sajnos leesett es a kijelzo burkolata megserult.

Miutan felvettem a kapcsolatot a gyartoval, szo nelkul rendeztek a kollekciot masnapra DHL-en keresztul.

Kb. 2 heten belul mar vissza is kaptam a gepet, az egesz burkolatot lecsereltek a kijelzon.


tomazin
(veterán)
Blog

Ugyan annyira nem pörög a topic, de szerintem nagyon hasznos dolog, úgyhogy megosztom én is a tapasztalatom.

Előtörténet, hogy egy kiállítási darabot vettem a PrémiumPC nevezetű bolton keresztül (elmondásuk szerint nagykerben volt kiállítva), a gép teljesen rendben volt egy szempontot kivéve, amit otthon vettem észre.

- gyártó és a pontos típus Lenovo S205
- hiba jellege: akksitartó pöcök le volt törtve (illetve tápkábel kontaktos volt)
-garancia típusa: normál garancia
- kiskeres szervíz volt

A szervíz kb 2 napot vett igénybe, hihetetlen korrektek voltak. Mondtam nekik beadáskor, hogy a tápkábel (ami a trafó és a konnektor között van, csak a tyúkbél rész) sem az igazi, mert hol tölt hol nem, másik kábellel ok volt. Ezt nem cserélték ki a szervízben, viszont ők adtak egy másikat azonnal.

Azóta se írtam le sehol (pedig akkor megfogadtam, hiszen ritkán van ilyen kellemes, gyors, korrekt ügyintézés), úgyhogy utólag is köszönöm a boltnak. :R

[ Szerkesztve ]


ragabor
(csendes tag)

Csak őket tudom ajánlani: Doctorhouse LAPTOP szerviz


sgery
(őstag)
Blog

Laptop: Samsung Smart Pc Pro
Vásárlás helye: Nem hivatalos, de új készülék.
Hiba jelentkezése: kb 9 hónap után.
Hiba: Elhárítás: Minden szervízt végighívtam, a központi Ügyfélszolgálati chet-en kb. 3x beszéltem mindig más kollégával.
Egyéb: A legfőbb hiba ami gondot okozott (mert amúgy a készülék egy pontját sem a minőség jellemzi), hogy a billentyűzet dokkolón a készüléket fogó fülek eltörtek (végülis 360e-res táblapc, mit vár az ember?). Maga az alkatrész nettó 4.500Ft, drága de elfogadható egy kis vasdarabért. DE. A samsung Mo-on nem ad ki alkatrészt csak ha Ők szerelik be. Ez a hivatalos Samsung képviselet álláspontja is, Ők mondták, továbbá a szervizek is mondták, hogy a Samsunggal kötött szerződésük tiltja erre Őket. Mivel a szerelés mindenhol nettó 9.000Ft, ez picit gondot okoz, ugyanis 2 csavar tartja, a csere nekem sem tart többet 1 percnél. Egy rántotta elkészítése bonyolultabb.
A vicc az egészben, hogy a világ számos pontján a Samsung hivatalosan értékesíti weben keresztül az alkatrészeket. Bárkinek. Nem maradt más, rendelek onnan.
Sajnos a Samsung nem volt nyitott az építő jellegű, kultúrált kritikámra, ezzel jelezték, hogy nem Ügyfélorientált cégről beszélünk.
Még pár észrevétel. Tehát tegyük tisztába, a Smart Pc Pro a megjelenésekor a legdrágább, elvileg prémium + kategóriás készülékük volt. Mo-on sehol nem lehetett hozzá kapni semmilyen kiegészítőt, soha. Se tokot, se fóliát, se töltőt, semmit. Itt is sokáig mentem, a képviselet vezetőségével is beszéltem, mondták, hogy külföldről rendeljek. Azóta ha bárhol (pl. MM) odajön hozzám egy samsung szakember rámsózni valamit, elküldöm egy SmartPcPro kiegészítőért. Megfordul és elmegy örökre :D
Még egy samsung szerviz észrevétel: régen volt egy TAB7-em. Pixelhiba miatt küldbem be hozzájuk. Kicseréltéka kijelzőt, szintén pixelhibás, rögtön látszott (tehát nem is ellenőrizték). Ismét vissza, ismét csere, ismét pixelhiba mindig máshol. Hagytam is, ennyit nem ér, eladtam...


architect26
(aktív tag)

Sziasztok! Van egy Sony VAIO vgn-z21xn/b szubnotim, 6 év után feladta magát, bekapcsoló gomb megnyomásával semmi, az ég világon semmi sem történik, az akksi fullon van, még hálozati töltő is rá van csatlakoztatva, de semmi sem történik... :( :(

A kérdésem az, hogy tudtok egy nagyon megbízható és korrekt sony vaio szervizt Budapesten?? Utána googleztem, találtam is párat, de nem tudom melyik korrekt. Nagyon sürgős lenne, mert mindennap használom/használnom kell suliban, ill. munkában. Köszi szépen előre a segítségeteket! :)


Pikkolo^^
(addikt)

Gery15
(addikt)
Blog

Sziasztok!

Toshiba Satellite A300-as laptopot meddig lehetne fejleszteni? Jelenleg 2x1GB DDR2 memória van benne, gondolom mehet bele 2x2GB ram simán. Viszont processzorral gondban vagyok... Intel Pentium T2390 proci van benne ehelyett mit lehetne?

Válaszotokat előre is köszönöm! :R


Pikkolo^^
(addikt)

Rossz témába írtál, ez nem erről szól.


dgabesz
(újonc)

Sziasztok! A Lapos.hu-t kerüljétek (VIII. kerület), mert kontárok. Az én laptopomat bevittem hozzájuk videochip cserére. Két hét után mondták, hogy megtörtént a csere már csak tesztelni kell.... Eltelt újabb két hét de semmi. Bementem és megdöbbenve tapasztaltam, hogy hozzá sem fogtak a laptop javításához, vagyis hazudtak a chipcseréről... No comment!

www.doctorhouse.hu-t ajánlom én is!!!!


RunnyJuggler
(aktív tag)

Udv!
Elromlott a lenovo laptopom hattervilagitasa, de meg garancialis. A jotallasi jegyen egy telefonszam van, ami csak.ilyen robotizalt ugyfelszolgalat, de gozom sincs, hogy ez most melyik szerviz. Valami tpx-rol beszel, de nem talaltam ilyet es a papiron se lattam a nevet.
Hova tudom vinni a laptopom szervizelni?


SzDaavee
(csendes tag)

Sziasztok!

Van egy Lenovo G580 notebookom és már a 2. évén is túl van, de még nem volt kitakarítva és gondolom ezért van az hogy a kezemet úgy égeti fél óra használat után mintha csak a platnira nyomnám rá a tenyerem. Gondoltam rá, hogy megoldom én az újrapasztázást stb. de utána néztem hogyan is kell ezt csinálni és bevallom megijedtem. Valaki tudna esetleg egy jó és megbízható helyet Budapesten ahol ezt megcsinálják nekem ?

Előre is köszönöm a válaszokat!


KBear
(tag)

Vásároltam egy Toshiba notebook-ot édesanyámnak. A boltban 3 év garanciával árulták. A normál 2 éves garanciát egy külön papíron található kóddal lehetett a Toshiba oldalán 3 évre hosszabbítani. Ma regisztráltuk a gépet. A garanciahosszabbításra vonatkozó kódot is megadtuk. A folyamat végén írta ki az oldal, hogy a számlát egy megadott e-mail elérhetőségre vagy faxon el kell küldenünk, hogy a harmadik év életbe lépjen. Külön ki volt emelve, hogy a vásárló nevének megfelelően látszódnia kell. Ekkor jöttünk rá, hogy valószínűleg elrontottuk a regisztrációt. Mivel édesanyám fogja használni a gépet, ezért az ő adatait adtuk meg a regisztrációs oldalon, a számlán viszont az én nevem és lakcímem szerepel, hiszen én vásároltam azt. Próbáltam visszalépni és újra elkezdeni a folyamatot, de ezt a rendszer már nem engedte. A Harmadik évre vonatkozó kódot már felhasználtnak írtja az oldal. Probléma továbbá, hogy az első meglepetésünkben a böngészőben történő visszalépéssel eltüntettük a regisztrációs oldalon megjelenő elérhetőségeket, ahová a számlamásolatot kellett volna küldenünk és most fogalmam sincs, hova is küldjem azokat, pedig erre csak 30 napom van, utána ugrott a 3. év.

Próbáltam a Toshiba honlapján található Call Centert elérni, de állítólag már nem léteznek, az e-mail is visszadobódott. Egyszerűen semmilyen más magyarországi elérhetőséget nem lelek a honlapjukon.

Közületek nem tudja véletlenül valaki, hogy mit lehet ilyenkor tenni, milyen elérhetőségen érhető el a Toshiba itthon, vagy legalább azt, hogy milyen e-mail címre kell küldeni azt a fránya számlamásolatot (.com-os e-mail volt, arra emlékszem egyedül)? Bár a regisztrált név nem egyezik a számlán lévővel...

Fogalmam nincs egyébként, hogy miért nem a megadott szériaszámhoz kötődik a kiterjesztett garancia?!

Nagyon köszönöm, ha valaki esetleg tudna segíteni!


szabonagyur
(félisten)
Blog

Esetleg valamelyik nagykerrel, mint a CHS kellene felvenni a kapcsolatot ebben az esetben. Vagy külföldi ügyfélszolgálat.


otps
(aktív tag)

Tapasztalatom, hogy a [...] szerviz nem tudja, vagy nem akarja ráírni a lapra, amikor átvette a gépem, hogy teszem azt, kicsit izés(?) volt csak a kijelző, de nem volt rajta nagy karc, csak azt írták rá, általánosságban, hogy 'karcos, sérült' - az egész gép, mármint, nem a kijelző, amúgy korához képest jó állapotban van.

Tehát, ha a szerviz megsérti, nem tudok védekezni. Azt mondja, ha nem tetszik, vigyem máshova. Ezt így hogy?


Wilika
(aktív tag)

A toshiba garanciáztatás szempontjából katasztrófa nálunk. Mikor vettem egy tabletet kb akárhányszor beregisztrálhattam a garanciára, egyszer sem szólt, hogy ez már megtörtént vagy hasonló.
Amúgy meg 3 hónapot állt szervizben, mert hol ezt, hol azt szúrták el benne, majd próbálták meg rám kenni.
Most is szemezgetek az apróhirdetések között egy toshiba géppel, mert amúgy a gép amit kitalálnak, legyártanak, mindig tök jó, csak ha bármi baj van vele... :S


Chaser
(titán)

Sehogy, fogyvédnél be kell jelenteni. Esetlegesen ha van a gyártónak hazai képviselete ott is. És persze ide sem árt beírni a nevüket.


Ispy
(veterán)
Blog

Vadász, vadász.... ;]


adika4444
(addikt)
Blog

Acer TravelMate B115-M, szervíz tapasztalatok

2014 év karácsony előtt a gép nem vette a töltést. A táp rendben ment másik ugyanilyen gépppel. Felhívtuk az Acert akik bár mondták hogy tudják javítani, azt is mondták hogy ha akkor küldjük akkor januárban kapjuk vissza, még ha a két ünnep között akkor is, de akkor nálunk van. De mi kiküldtük, inkább náluk álljon. A gép szépen ki is ért, meg is csinálták, majd január elején visszatért hozzánk a gép. azóta is köszöni szépen, jól van.
Ja tapipad is feljött, azt is javították táppal együtt, szóval full100%!


edari
(őstag)

Ilyen velem is volt. Kerekperec megmondom, hogy a fixdirect volt (asus hazai szervize).

[ Szerkesztve ]

üzenetek