Én inkább bevásároltam az osram h7 40 ezres ledjeit, azok már 6 EU országban road legálnak számítanak. Plusz vadi új hella lámpatestbe tettem őket, amik kaptak fóliát is.
[ Szerkesztve ]
Én inkább bevásároltam az osram h7 40 ezres ledjeit, azok már 6 EU országban road legálnak számítanak. Plusz vadi új hella lámpatestbe tettem őket, amik kaptak fóliát is.
[ Szerkesztve ]
Nem is értem az osram-ot. Nézem a lument oldalán, ott van 2 fajta h7-es. Egyik 18,6k a másik 40,5k. Hasonlítom össze az adatlapjait de az olcsóbbik még erősebb is (18 vs 16 W), minden egyébben megegyeznek
Írtam nekik mailt, ezért vettem a drágábbat. Az már 6 eu országban road legál, és esélyes, h mindenhol az lesz. Az olcsóbb meg sehol sem az, és nem is tűnik úgy, h abba az irányba mennének vele.
Tothgera30 javasolta itt. Ezen felbuzdulva rendeltem én is.A másik amit szintén ő ajánlott a MAXGTRS volt.
Nemsokára megjön kínából, remélhetőleg nem fog hibát dobni az Astraban. Nincs még más tapasztalatom a márkával.
Srácok, a CD30 MP3 feliratai közül melyik a szín? Az AC lenne az?
Na, a héten insigniában kicserélésre került pár tömítés, ne legyen már olajos a mocc. Olajdekni le, vissza volt a történet szerelő haverral, ez nekünk 4 órába került. Motorolaj le, szűrőt nem cseréltem ~1000km után, csak átmostam féktisztítóval. Lejön még a váltó olaj fele is, mert egy kicsit a féltengelyt ki kell húzni a művelethez. A bölcsőt lejjebb kell engedni annyira, amennyire a futómű engedi, illetve a rezonátor csöves kipuff részt ki kell kapni. Váltó olaj, amit leengedtünk már szép tiszta piros volt (ezt is 1000km-el ezelött cseréltem), de ha már itt voltunk, akkor kapott újat. Motorolaj dettó, nem töltöttem vissza az 1000km-t futott olajat, dízel autó lévén már fekete volt. Olajteknőt ennél a kocsinál tömítőpasztával kell visszatenni, amúgy teljesen tiszta volt az alja (semmi olajsár), látszik az ~5ekm-es olajcsere periódus, illetve az olajcserénél a mocc tisztító hatása.
Ami cserélve lett:
-turbó visszafolyó olajág műanyagját kivettük, ebben volt 2 tömítés, teljesen kukák voltak, cserélve lettek, plusz kapott tömítő pasztát.
-kapott egy új olajszint szenzort is (53eft), nem mertem betenni az ebayes tömítést, nem akarom mégegyszer lebontani, így nyugodtabban alszom.
-4L castrol motorolaj, 3L castrol atf olaj (kb 40eft)
-automata váltó olaj leeresztő csavarjai (20eft)
-gyári GM olajleeresztő csavar (4300ft csergőben, vicc)
Anyag költség volt 120eFt, a 4 óráért a szerelő kért 80eFt-ot. Ezzel idén már átléptem megint a fél millát (330eft volt az első lámpatestek, ledek, fóliázás).
Jövő héten megy Novóth Tibihez vezérlés cserére. Novemberben megint olaj+szűrő cserék, akkor majd megelőzésképpen kap egy új önindítót is a vas.
[ Szerkesztve ]
Arra a deklire is van tömítés, parafából. Nekem is ugyanez a formája. Persze lehet csak pásztázni is, nem lesz semmi baja
Lehet igazad van, sőt én el is hiszem. Mindenesetre mikor először levettük, akkor is csak pasztázva volt. Ugye nagybátyámé volt a vas, mondjuk úgy, h sokan kókányoltak már rajta. Nem győzöm kijavítani a pancserek okozta dolgokat.
Én is újítottam valamit. Igen zavar, h nincs infóm az olajnyomásról, hőmérsékletről. Mostmár lesz:
Majd nézek valami apró digitális visszajelzőt, h ne tűnjön nagyon racsingnak a dolog
Linkeket mindenképpen. Most hirtelen nem emlékszem, h az insignia ad-e olajnyomás jelet valahonnan odb csatin keresztül, de ez nem hülyeség.
Hát a tied modern autó, sztem tuti tudja az ecu. Bár sokmindenből kispórolták már, pedig szerintem legalább olyan fontos adatok mint a vízhőfok.
Ali-n lehet jó áron találni olajszűrő adaptert (olajszűrő szendvics ):
Ehhez még nézni kell szenzorokat, meg visszajelzőt
pl. ez nem rossz mert pont a két fontos adatot méri:
Én azt nem értettem soha, h ha már kb minden újabb kocsiban ott az egérmozi, akkor miért nincs olyan opció, amhol ki lehet listázni rá a mindenféle hőfok-nyomás adatot, amit ad a kocsi összes érzékelője, plusz a hibakódokat...
Mert mondjuk én nem szeretnék mindenféle extra műszereket beberhelni a verdába.
Sziasztok.
Szervízben parkol kb. fél éve a 2006-os 1.9 CDTI Zafira B.
Alapjárat van, viszont terhelésre nem gyorsul. A porlasztó és a turbó rendben van, a felujított és a régi sem produkál eltérő működést. Részecskeszűrőt is kitakarították, de semmi változás.
Visszafelé füstöl, több szaki is ránézett de egyelőre nem találják a hiba forrását.
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a típussal, hasonló hibajelenséggel?
Ha fél éve ott van, tuti néztek hibakódot is, van ilyen irányban infód hogy milyen hibakód van / volt benne?
Sziasztok
Szeretnék venni egy 2005ös évjárati 1.7 CDTI GTC-t,Miketlehet ezekről tudni ?mik a nyügjei ennek a Z17DTH motornak ?a kocsiban 360e km van ez egy dizelnek sok vagy ideális vagy átlagos ?Mennyire macerás ez a motor?tipus hibák érdekelnének.
Köszönöm
Illetve hogy ha netán inyektor felújítás esedékes akkor az mibe fáj,? Vagy kettős tömegű csere, turbó, ilyesmik ék a cserélye mennyi?
250ekm után bármi letérdelhet, úgy számolj. Injektorok, turbó, magas nyomású, üzemanyag szivattyú, dpf(ha van). Bármi, és akármi.
Ja, nem csak opelnál, bárminél. Árat a kedvenc szerelőd fog adni úgyis. Alkatrész árat meg kovács autónál meg tudsz nézni plö.
[ Szerkesztve ]