Pajzs Technológiájú gépjárművédelem : [link]
Sziasztok.
Azért indítottam ezt a topicot, mert kíváncsi lennék a véleményekre, tapasztalatokra ezzel a rendszerrel kapcsolatban, hogy érdemes-e ilyen rendszert egy új autóba beleszereltetni.
Azt szeretném megtudni, hogy milyen előnyei és hátrányai vannak a rendszernek, és nem a konkurencia fröcsögő köpködéseire és személyeskedéseire vagyok kiváncsi.
Szóval a tényeket és nem a légből kapott híreket kérném itt közzétenni.
Köszönettel
biggamer
Pajzs technológiájú gépjárművédelem - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/own/biggamer.gif)
biggamer
(veterán)
![](/dl/faces/m24.gif)
koob
(senior tag)
megveszed vagy nem , erre nem kell topik. .. mi lenne itt ha mindenre ...
előnyei: egész jó
hátránya: -
Atyaég... Lehet, hogy jó cucc, de a honlapon még a térkitöltő GIF-ek is felkiáltójelre végződnek. Fenntartásaim vannak olyan cégekkel kapcsolatban, akik _ennyire_ z égbe magasztalják magukat. Ráadásul olvasni is fárasztó, most méé' üvöltöznek velem a weboldalukon?
Sipi
![](/dl/faces/own/biggamer.gif)
biggamer
(veterán)
Köszönöm a magasröptű vélemény nyilvánításodat.
Egy szóval sem mondtam ( vagyis írtam ), hogy én akarok venni.
És azt sem hogy nem.
Véleményeket kértem, és nem levegőbe beszélést, meg okoskodásokat.
Gondolom ( ahogy a kimerítő véleményedet elolvastam ), Neked nincs ilyen rendszered, akkor meg ...
![](/dl/faces/m46.gif)
tbs
(addikt)
Nekem sincs ilyenem, de nem is kell... Korrekt elektronikus védelemnél is csak a tréler segít, ráadásul a kibogozásához szakember kell, nem szakhidegvágó...
Annak idején, mikor még én olvasgattam a rendszerekkel kapcsolatban, ezt találtam a legjobbnak, akkoriban még azt írták, hogy ha a pajzs - os autót ellopják, akkor az akkori vételárat megtérítik neked, most nem tudom, hogy van-e még ilyen.
Most olvastam át néhány oldalrészét a lapnak, most olyat nem látok, hogy mennyire kártalanítanak, de ettől függetlenül lehet, hogy valahol ott van.
[Szerkesztve]
![](/dl/faces/own/biggamer.gif)
biggamer
(veterán)
Még most is ezt mondják ( írják ).
Csak nem tudom, hogy benne van-e a szerződésben.
Ahogy én olvasgattam, az elektronikus indításblokkoló, a váltózár meg a kormányzár nem ér semmit.
Mindegyiket pár perc alatt kiiktatják.
Állítólag ez jobb.
A Kék Fényben meg a TV Híradóban is volt erről a rendszerről szó, elég jó fényesítették.
Viszont a tréler ellen nincs védelem, de az elég körülményes.
Sok helyen van már térfigyelő kamera is, talán a felvételeken be lehet azonosítani a trélert, vagy a sofőrt.
De valahogy csak meg kellene védeni az autót.
A vezess.hu egyik fórumán találtam, ebből mindenki levonhatja a következtetését, én is levontam :
''Az indexen van erről egy külön fórum, ha nagyon ráérsz olvass bele. És az Autólopáson is írtunk róla sokat, sőt maga Tímár úr is hozzászólt kb 1 éve.
Ár/érték arányban nem igazán meggyőző a dolog szakmailag, és hiába kértünk érveket, csak a marketinget kaptuk, meg mindenféle személyeskedést Pajzs-támogatóktól. A párbeszéd egészen odáig elfajult hogy egy magát pártatlannak megnevező fórumtárs (gyozzmegnek hívták) durván személyeskedni kezdett velem, végül bírósággal fenyegetett engem és a cégünket. Mivel hivatalos beszerelőműhely vagyunk, minden engedélyünk megvan ráadásul a topicon jól ismernek, nem tudott kárt tenni bennem, de volt egy idő mikor komolyan elkezdtem félni. Végül odatévedt egy moderátor, és jól meghúzta az egész topicot, alig maradt valami.
A Pajzs saját fórumáról mindent kimoderálnak ami nem odaillő szerintük, pedig volt olyan hozzászólás hogy ellopták a Pajzsos autót, aztán eltűnt. (a fazon adott elérhetőséget is, nem kamu volt!) Pénzvisszaadási garanciát csak a távfelügyelt, GPS-es autókra adnak egyébként, a sima Pajzsra nem.
Sokáig ment a vita az ugókód-nem ugrókód témában (merthogy állítólag a távrecsege nem ugrókódos), most már biztosan az, mert az egyik Zafis fórumtárs felrakta a frissen berakott Pajzs távirányítójának a fotóját és az megegyezik a régi házunk 10 éves kapunyitójáéval, ami bizony ugrókodos, csak hát kicsit idejétmúlt konstrukció. Aki kicsit is ért a dologhoz az csak mosolyog az egész Pajzs-dolgon, de mindig találnak ügyfelet aki beveszi a''lophatatlan'' marketinget. Asszem úgy búcsúztunk gyozzmegtől hogy ő beperel engem hitelrontásért mert leszóltam a rendszerét (azóta még nem tette meg, egyébként sem vagyok az a mocskolódós típus, gondolom ezt sejtitek) én meg jól belinkeltem a GVH űrlapját amin fel lehet jelenteni a fogyasztók megtévesztéséért a céget. Én mondtam hogy ha ő a bírósággal rabolja a drága időmet, akkor én meg rászánom magam és kitöltöm az űrlapot. Ha a Colgate több tízmilliós bírságot fizetett a legfehérebb elnevezésért, kíváncsi vagyok mibe fájt volna nekik az ''önerőből lophatatlan'' dolog...merthogy lophatatlan autó nincs, akárki akármit is mond, legfeljebb nem éri meg elvinni mert annyira időigényes / roncsolással járó / kockázatos.
Eddig még nem lett a dologból semmi, azóta nem hallottunk a társaságról. De érdemes beleolvasgatni a fórumba ''
Olvasd el az előző hsz - omat, hogy mit találtam, szóval...
![](/dl/faces/own/biggamer.gif)
biggamer
(veterán)
Ha megnyitod a főoldalt, majdnem középen van, kiemelve nagy piros betűkkel.
Azt láttam, de nem írják, hogy mennyire, vagy Te azt is látod? Csak annyi van, hogy kártalanítanak.
![](/dl/faces/m46.gif)
tbs
(addikt)
Várom szeretettel a kiiktatókat. Egy összekuszált kábelezés, egy máshová rakott ecu és egy proximity kártya/kulcs és máris áll a járgány... A mechanikai védelmek, mivel valahogy berakják őket, ki is szedhetők. A leszakadt csavarokat egy flex/fúró kombóval egy lakatos megoldja, de egy újrakábelezéshez kell némi gógyi.
Ja, és ritka marha az, aki a központi zárNYITÁST a riasztó távirányítójára köti.
Az egyszerű móriczka gátlók és vijjogók tényleg viccesek.
Ha nagyon parás vagy, akkor autótípustól függően hatásos lehet egy váltózár.
![](/dl/faces/own/biggamer.gif)
biggamer
(veterán)
'' Mitől több a Pajzs Technológia?
A Pajzs Technológia egyedi szolgáltatásai
A Pajzs Garancia
A Pajzs Garancia egyedi szolgáltatás, amit csak a cégünknél lehet igénybe venni.
A Pajzs Garancia egy sikeresen végrehajtott gépjármű lopáskor abban az esetben is érvényes, ha a gépjármű tulajdonosa nem rendelkezik casco biztosítással!
Meggyőződésünk, hogy a gépjárművédelem nem egy kereskedelmi tevékenység, hanem a legmagasabb felelősség vállalással járó szolgáltatás! Ennek értelmében mi az általunk elvégzett munkáért felelősséget vállalunk, a gépjármű tulajdonosának pedig biztosítékot jelentve mindaddig mellette állunk, ameddig a gépjármű a tulajdonában van.
Lehetőségek a Pajzs Garanciára:
1. Pajzs Garancia casco nélkül.
Feltétel a Pajzs + GPS beépítése, és havi 4.000 Ft. kommunikációs díj rendszeres fizetése.
Lopáskor a gépjármű piaci értékének 50%-a kerül kifizetésre.
+ a Pajzs Technológia teljes ára visszafizetésre kerül!
2. Pajzs Garancia bármilyen casco módozattal.
Feltétel a Pajzs + GPS beépítése, és havi 4.000 Ft. kommunikációs díj rendszeres fizetése.
Lopáskor általunk a casco módozat önrésze kerül kifizetésre.
+ a Pajzs Technológia teljes ára visszafizetésre kerül!
Mit jelent a kommunikációs díj?
A kommunikációs díjjal a P.T.B. Pajzs Technológia Kft. biztosítja a gépjármű és a külvilág közötti kapcsolatot.
Pénz visszafizetési garancia minden Pajzs Technológiával rendelkező gépjárművédelmi rendszerre!
A Pajzs Technológia alkalmazásakor minden Tisztelt Ügyfelünknek biztosítjuk a pénz visszafizetési garanciát!
Miért fontos a pénz visszafizetési garancia?
Azért, mert meggyőződéssel állítjuk, hogy a gépjárművédelem nem egy kereskedelmi tevékenység, hanem a legmagasabb biztonsági szintet képviselő szolgáltatás!
A Pajzs Technológiával mi biztosítjuk ezt a jogos elvárást! Ezért fontosnak tartjuk a pénz visszafizetési garanciát!
Visszafizetjük a pénzét, ha ellopnák a gépjárművét annak ellenére, hogy az tartalmazta a Pajzs Technológiát!
A Pajzs Technológiájú gépjárművédelmi rendszerekkel felszerelt gépjárművek esetében minden lopási szándék a kísérleti stádiumban megrekedt! ''
Itt az van, hogy 50 %-át kifizetik a kocsi árának, meg talán az, hogy a beépített rendszer árát.
De lehet, hogy rosszúl értelmezem.
Akkor lehet, hogy mégis inkább a Casco jobb egy sima riasztó rendszerrel ?
Ezt a mondatod kifejtenéd bővebben?
''Ja, és ritka marha az, aki a központi zárNYITÁST a riasztó távirányítójára köti.''
Neked hogy van? (nem mintha nekem akárhogy is lenne..., sajnos)
![](/dl/faces/own/biggamer.gif)
biggamer
(veterán)
Azt mondják, hogy a váltózár is egy nagy nudli.
És kb. 70.000-be kerül.
Semmi nem ellophatatlan, és ez nem csak mőrfi szerint
tréler, azt csá....utána meg lesz idejük rá.
A bekötés meg csak szerelőműhely kérdése.Mér neked a riasztó nem nyitja a központizárat?
![](/dl/faces/m46.gif)
tbs
(addikt)
Kérlek, kulccsal nyitom az ajtót. A kp zár csak zárni tud. Nem ki fáradtság, de a kódlopóknak bosszúság.
#16, big: ha masszív rudazatos a váltó, netán hátsókerekes és a váltóbot közvetlenül csatlakozik a váltóhoz, akkor igenis hasznos. Szétbontás nálkül max vontatni lehet az autót, kinyomott kupluggal. Huzalos vagy gömbcsuklós váltóátvitelnél tényleg semmit sem ér.
#17, dragon: Hát nem a trélert írtam én is..? Szerencsére tucatautó lett, nem hinném, hogy bárki pont egy olyan szürkére vágyna, aminek az elemei UV festettek... Szerelőműhely: minden riasztót és blokkolásgátlót 1000féleképpen be lehet kötni. Az egyszerűbb műhelyek csak bekötik és kész. A profik kábeleznek keményen. Egyforma színre cserélnek mindent az ecu környékén, ha lehet az ecu-t is odébbteszik. Stb.
[Szerkesztve]
Igen-igen, itt 50% + rendszer ára van. Én valami olyanon gondolkodnék, hogy hogyan lehet azt megvalósítani, hogy az indításkor szükséges kábelt a motortérben megszakítanám valahol egy kapcsolóval, és a kapcsolót valami jó kis helyre eldugnám az utasfülkében. Nem tudom én ülés alatt valahol, vagy akárhol. És az mr egy kisebb fejtörés - szerintem -, hogy miért nem megy.