Skoda, VW, Audi, Seat topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


J&P
(tag)

Köszönöm, jelenleg sárgás lötty van benne, de a tartály kupak meg zöld.
Akkor most milyen is kell bele gyárilag? Ásványi vagy szintetikus.
Vagy a kupak színe jelent valamit, vagy nem érdekes? :F

[ Szerkesztve ]


simonjoe
(őstag)

Pihent vagy, kellene már egy jó építkezésbe kezdened!! :D :P


bitpork
(veterán)
Blog

Éh pont annak a jele ez a kontrollálatlan marhaság részemről hogy ledobta az agyam a szíjat :(


zsoltip
(őstag)

Ki milyen kapacitást használt max update-hez?


dozó
(tag)

Mit szeretnél pontosan frissíteni?


MunezXBK
(nagyúr)

Nekem megy 128-as kártyáról, de SSD van, nem HDD.

Régebbi kiadás kb. 100%, hogy nem fog menni.


zsoltip
(őstag)

Skoda firssítési portálon alvázszám alapján elérve és letöltve
- az ECE 2024 térkép (azaz OI_P107_EU_202345_Offline_Update.zip) és
- a Radio Station Logos (HUN_20200331.zip) állományokat
felvinni a gépjárműre.


grizlisandor
(addikt)

2008-tól a legtöbb VAG motor kétlépcsős szabályzással/csökkentett olajnyomással működik.
Ez egy jó reklámfogás, vagy tényleges probléma/hibaforrás?


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

Úgy rémlik, az érzékelő figyeli is, szóval szól, ha nem jól vált a két mód között. Ford Puma motoroknál voltak komolyabban hibák emiatt pl, és ott rá lehet építeni a régi fogaskerekeset.

[ Szerkesztve ]


Corsa02
(őstag)

V6 Tdi-nél hasznos lehet, a többi motornál nem látom túl nagy értelmét.


J&P
(tag)

Nos, utánanéztem. Hivatalosan G004 000 zöld színű szervóolaj kell bele ami szintetikus olaj. De mivelhogy valaki volt olyan ügyes és belevágta a sárga színű olajat, ami ásványi, akkor maradok ennél. Rátöltök hogy ne a minimum alatt legyen azt csókolom. Nyilván ha lesz időm le lesz cserélve a megfelelő olajra.


golfvariant
(aktív tag)

Most voltam szervizben, olajcserere 100k-t mondott a szerviz ez mennyire reális?


grizlisandor
(addikt)

Gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt meg milyen szervizről van szó?!
Milyen olajat és milyen márkájú szűrőkről van szó?


focvis
(veterán)

Márkaszervizben reális.

Amúgy:
- olaj 20 ezer (minőségi)
- olajszűrő 5 ezer (gyári)
- munka bruttó félóra, ha alaposan átnézi a motorteret, diagra dugja, úgy 1 óra.


tibbike01
(őstag)

Sajnos reális, sőt már már jónak mondható. :(((


MunezXBK
(nagyúr)

Szép. Itt megveszem az olajat ~62€-ért, csere 30€. :D


atos19881101
(senior tag)

A rothadó nyugat. Pfejj ;]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Az jo ar Superb-be csak az 5.5 liter motorolaj vt 74k most. :DDD

[ Szerkesztve ]


rasotamas
(veterán)

Sziasztok!

Érdekes jelenséget tapasztaltam az imént :F
Hazafele megálltam 1 kilométerre egy pékségnél, és mikor indultam volna tovább, azt írta, manuálisan indítsam, és a Start gombot ha röviden nyomtam csak röviden indítózott és vissza megállt a motor, hosszan kellett nyomnom a start gombot, mint ahogy a kulcsot kéne elfordítva hagyni hagyományos slusszkulcsos megoldásnál.
Mi lehet az oka?


Mágus2
(Közösségépítő)
Blog

Nos, nem volt senki olyan kedves, amikor az autót gyártották, ásványi olaj került a szervóba, azóta ha valaki cserélte, nagyon helyesen nem dőlt be a reklámoknak és a drágább ásványi olajjal töltötte fel.

Az a zöld, amit most hoz hozzá a rendszer, nem volt bele való soha, csak azzal szeretnék helyettesíteni. Én anno megtettem az octaviaval, és meg is bántam. A zöld egy év alatt megég benne feketére. Legjobb, ha automata váltóba való ATF2(piros) olajra lecseréled az egészet. Olcsó, és soha nem ég meg feketére. Jelenleg a golf4-ben is ez van nekem, köszöni szépen, 5 éve jó, persze volt már cserélve azóta, de nem kell évente, mint a zöldet.

üzenetek