D-ben, “tempomattal” (vegsebessegen) megvan 24 is dr nyilvan ez nem eletszeru hasznalat.
Skoda, VW, Audi, Seat topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
Mennyi a vége? Remélem csak 180 mert akkor még egy könnyű préda nekem az autobahnon.
TrollBalint
(addikt)
szerintem tedd meg, biztos sikere lenne (ezt nem tudom miért mondom, de jól hangzik) viszont kérek jutalékot, ha kiadod
Ohh azt meg a Jazz-el is lenyomom. Vegre nem en vok a taplaleklanc legaljan.
Ha már erre jártam egy kis flotta update: Passat ('02 B5.5) 10 év és 150k közös km után eladásra került, helyét az e-Golf ('17) vette át. Asszony Beetle-je ('02) is elkelt már tavaly, helyét céges vas vette át, jelenleg egy '17-es MK3 Superb, de már úton az A5. MK1 TT roadster maradt és maradni is fog.
Qru légyszi a Passat képét az összefoglalóban lecseréled a Golf és ha lehet a TT képeire?
TT-ről osztottam már meg kép csomagot ha jól rémlik, Golf-ról ha készül annyi, akkor majd azt is megteszem.
Franko flotta! Nalunk meg #csakajappan
Ok, cserelem ha gep elott leszek.
[ Szerkesztve ]
Faby
(senior tag)
Olvasom itt többeknek az eGolf tematikájú hozzászólásait.
Egy vásárlási tanácsadó listát, mire figyeljek, mik a legnagyobb buktatók, tudna valaki írni?
Nagyon erősen gondolkodom a II Ocatavia cseréjén (2009, 1,6 BSE, második autó, jellemzően 99% városban, heti 120 km), de jó lenne első kézből származó tapasztalat.
Ha itt nem fér el, jöhet privátban.
FB csoportokat ne ajánljatok, nem használok (és nincs az az isten, hogy oda regisztráljak, tehát nem is fogok) FB-t.
Köszönöm.
Csak faceliftest (+20loero, 150km vs 250km hatotav), csak idoben szervizeltet (akkugarancia miatt), lehetoleg jol felszereltet. FB csoportba jo vetelek miatt sem
art felnezni amugy, sok autot oda raknak csak fel vagy jobb aron rakjak ki, mint hahura.
Megfontolnam az eUp nagyakkus valtozatat is, keresheted Skoda Citigo neven is. Nekunk alapvetoen eleg lett volna, csak vicces modon ket eve nagyobb valasztek es reszben emiatt jobb ajanlatok voltak az eGolfok kozott.
focvis
(veterán)
Faszák!
A TT az quattro, vagy csak a matrica?
Köszike, Quattro, 1.8T (APX), 225le volt valaha. 255le/400Nm-t mértünk nemrég, mert seggdyno nem vette be, hogy a kevés futott méter miatt tűnik erősebbnek. (+ Kakucson a stage 1 G6 GTI se tudott ellépni rutinosabb sofőrrel.) A féken se csak matrica a felirat.
A rekuperáció 3 fokozatban állítható ha 1-esben van akkor nem tölt vissza csak kigurul azt jól vettem észre?
Coyot
(őstag)
Milyen villanyos dolgok vannak ott? hát nem fogy a nafta igy!
Ooo passz, asszony autoja, en csak mosni jarok vele, tankolni mar nem kell
Igazabol B-ben hasznaljuk mindig, ott ugye maxon van a visszatoltes. Egyszer asszem kilrobaltuk D-ben a fokozatokat, majd megallapitottuk, hogy itt fullban kell nyomni a kretent es Be, Be, Be!!!
Most tanulom ennek a kezelését. Egyelőre D-ben megyek ha kell kigurítom ha lassítani kell akkor B-be áthúzom és megállni akkor fék (csak legvégső esetben). De aki nem szeret gépészkedni ennyit annak B és akkor kvázi egypedálos módban mehetsz. Egyelőre élvezem, mert így azt érzem, hogy vezetek aztán lehet ráunok és simán tolom majd én is B-ben és kész.
yodamester10
(őstag)
Ez nagyon jó fogyi Sajna a GTE vel ilyet soha nem lehet összehozni,nekem meg pláne nem mert szeretem taposni neki