Egy alkoholmentes Radlerben kiegyezünk?
Skoda, VW, Audi, Seat topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
Kína hatalmas piaca a VAG-nak, nem meglepő, hogy sok, jó minőségű gyári vagy azzal egyenértékű alkatrész lelhető fel jóval az európai ár alatt.
Rbalint88: lowline kameraként elvileg kb bármit be tudsz kötni (kedvenc lengyel VAG moddoló YT arcom pl egy dascham hátsó kameráját kötötte be példaként).
Maga a tekeredő vonal önmagában nem lenne nagy truváj, a Bravomban lévő filléres kínai kamera is tudja (igaz ez inkább csak vizuális feature), de a Golfban lévő gyárit paraméterezni kell az autó adataival, plusz can hálózatra is csatlakozik a pontosság miatt.
focvis nekem az átvezető nem tűnik olyan vészesnek. A tetőkárpittól küszöbig történő kábelelvezetéstől, illetve ha kell, a biztosítéktáblába bekötéstől (nem piggypack-el, hanem gyári helyre) jobban félek.
Tnap egy eGolf-al összehoztam 9,2 kwh fogyit, akkor az nem is volt rossz eredmény tőlem.
Jah nekik még Passat sedan is jár, nekünk már csak a kombi. [link]
Atlagban 12 korul el lehet vele jarni, a 9,2 mar erosen plattnerezos. Cserebe bekapcsolt motorfekkel nem tudsz 16-18-nal tobbet megetetni vele, annyit tolt vissza.
Tényleg se klíma, se rádió semmi. Ablak kicsit lehúzva de város + előváros. Induláskor 180 km hatótávot írt (elvileg fullra feltöltve de igazából nem figyeltem). Jó pofa, az út felénél már el élveztem is a dolgot, addig rettegtem, hogy visszajutok-e vele.
Egyszer kellett padlót nyomnom egy lámpaváltás miatt egész jól gyorsult.
Naaa! Ahhoz már azért hozzászokott az ember szeme (legalábbis az enyém).
Nem mintha az EU modell annyira szep lenne… tegnap lattam Passatot, elotte Tiguant, szerintem ez a szopottgomboc dizajn nagyon nem all jol a mainstream termekvonalnak
id-kon meg oke, mint megkulonbozteto dizajnvonal, meg ott is valahogy sarkosabb, hatarozottabb kicsit a reszleteiben, mint ezeken.
Tiguan no, a Taigo viszont tetszik.
Btw megvolt az Opel-el az első nagyobb kirándulás (autópálya, autóút és kevés országút vegyesen), 740 km és 5,2 lett a fogyi.
![](/dl/faces/own/trollbalint.gif)
TrollBalint
(addikt)
Jut eszembe: Audinál egyelőre egy generátor szíj hiánya csúnyán megakasztotta a nagyvasak gyártását. [link]
![](/dl/faces/own/trollbalint.gif)
TrollBalint
(addikt)
Tessék, mindig ezek a beszállítók...
De ha kell legyártom nekik azt a szíjat, féláron. Akár kerámiából is csinálok nekik gumiszíjat, ha az kell
![](/dl/faces/poison.gif)
Corsa02
(őstag)
Nem a szíj a probléma...azzal csak azért állt le e Vitesco, mert hónapok óta nem volt lehívásunk tőlük, mert nem volt RSG (RiemenStartGenerator).
[ Szerkesztve ]
Akkor ez a benzines lágyhibrid "túlrendelés" által szült jelenség lenne?
![](/dl/faces/poison.gif)
Corsa02
(őstag)
Huu, erről könyvet tudnék írni...főleg az aktuális Cariad baklövésről.
![](/dl/faces/poison.gif)
Corsa02
(őstag)
Részben, bár a kis modelleket annyira nem érintette a hiány, csak V6-tól felfelé.
Sorra mondták vissza a megrendeléseket a beszállítók Conti is Valeo is. Leginkább a RSG-n lévő elektronika hiánya miatt.