Skoda, VW, Audi, Seat topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


focvis
(veterán)

Egy alkoholmentes Radlerben kiegyezünk? :DDD


bitpork
(veterán)
Blog

:K :))


426os
(őstag)
Blog

Kína hatalmas piaca a VAG-nak, nem meglepő, hogy sok, jó minőségű gyári vagy azzal egyenértékű alkatrész lelhető fel jóval az európai ár alatt.

Rbalint88: lowline kameraként elvileg kb bármit be tudsz kötni (kedvenc lengyel VAG moddoló YT arcom pl egy dascham hátsó kameráját kötötte be példaként).
Maga a tekeredő vonal önmagában nem lenne nagy truváj, a Bravomban lévő filléres kínai kamera is tudja (igaz ez inkább csak vizuális feature), de a Golfban lévő gyárit paraméterezni kell az autó adataival, plusz can hálózatra is csatlakozik a pontosság miatt.

focvis nekem az átvezető nem tűnik olyan vészesnek. A tetőkárpittól küszöbig történő kábelelvezetéstől, illetve ha kell, a biztosítéktáblába bekötéstől (nem piggypack-el, hanem gyári helyre) jobban félek.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Tnap egy eGolf-al összehoztam 9,2 kwh fogyit, akkor az nem is volt rossz eredmény tőlem.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Jah nekik még Passat sedan is jár, nekünk már csak a kombi. [link]


rbalint88
(addikt)
Blog

Atlagban 12 korul el lehet vele jarni, a 9,2 mar erosen plattnerezos. Cserebe bekapcsolt motorfekkel nem tudsz 16-18-nal tobbet megetetni vele, annyit tolt vissza.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Tényleg se klíma, se rádió semmi. Ablak kicsit lehúzva de város + előváros. Induláskor 180 km hatótávot írt (elvileg fullra feltöltve de igazából nem figyeltem). Jó pofa, az út felénél már el élveztem is a dolgot, addig rettegtem, hogy visszajutok-e vele. :DDD

Egyszer kellett padlót nyomnom egy lámpaváltás miatt egész jól gyorsult.


TayRol
(veterán)
Blog

ilyen designnal maradjon Kínában.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Nem csúnyább mint a G8 szemből. :D


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Naaa! Ahhoz már azért hozzászokott az ember szeme (legalábbis az enyém). ;]


rbalint88
(addikt)
Blog

Nem mintha az EU modell annyira szep lenne… tegnap lattam Passatot, elotte Tiguant, szerintem ez a szopottgomboc dizajn nagyon nem all jol a mainstream termekvonalnak :(
id-kon meg oke, mint megkulonbozteto dizajnvonal, meg ott is valahogy sarkosabb, hatarozottabb kicsit a reszleteiben, mint ezeken.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Tiguan no, a Taigo viszont tetszik.

Btw megvolt az Opel-el az első nagyobb kirándulás (autópálya, autóút és kevés országút vegyesen), 740 km és 5,2 lett a fogyi.


TrollBalint
(addikt)

Audi picit más (fejlesztési szempontból), mint a VW, és lehet nem úgy haladt a fejlesztés, vagy valamiért nem működött még.

#216507simonjoe: Milyen motor?

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Jut eszembe: Audinál egyelőre egy generátor szíj hiánya csúnyán megakasztotta a nagyvasak gyártását. [link]


TrollBalint
(addikt)

Tessék, mindig ezek a beszállítók... :D
De ha kell legyártom nekik azt a szíjat, féláron. Akár kerámiából is csinálok nekik gumiszíjat, ha az kell :DD


Corsa02
(őstag)

Nem a szíj a probléma...azzal csak azért állt le e Vitesco, mert hónapok óta nem volt lehívásunk tőlük, mert nem volt RSG (RiemenStartGenerator).

[ Szerkesztve ]


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Akkor ez a benzines lágyhibrid "túlrendelés" által szült jelenség lenne?


Corsa02
(őstag)

Huu, erről könyvet tudnék írni...főleg az aktuális Cariad baklövésről.


Corsa02
(őstag)

Részben, bár a kis modelleket annyira nem érintette a hiány, csak V6-tól felfelé.
Sorra mondták vissza a megrendeléseket a beszállítók Conti is Valeo is. Leginkább a RSG-n lévő elektronika hiánya miatt.


Brumi˘
(addikt)
Blog

Kb. 1 hónapja vettem az e-Golfot és jót mosolyogtam a kereskedőn mikor mondta, hogy nem lehet vele 20-at etetni. De tényleg nem sikerült ezidáig (~1800km). 99%-ban B állásban van a "váltó".

üzenetek