üzenetek

hozzászólások


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Kb én is a low-tempózást szeretem, nincs kedvem hajtani, ha állatkodni akarok, kimegyek Kecskemétre Gokartozni egyet...


D1Rect
(félisten)
Blog

Baromi jók a képek.


Xaels
(félisten)
Blog

Azért jólesik megcsavarni a bajszát kicsit. Ez a motor szinte könyörög néha, hogy fordulaton legyen ;] De lapvetően én is a türelmesebbek közé tartozom.

(#22) D1Rect köszi.

[ Szerkesztve ]


Kolondrum
(félisten)
Blog

Az a bibi, hogy hiába írod le, az nem adja át, én már lemondtam, hogy másokkal megértessem. Amikor azzal jön, hogy de a kocsi meleg, akkor legyintek, te sem fogod megérteni a miértet.

simonkera! ------ semmi! :R

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Na igen meleg, de azzal nem vagyok előrébb, hogy állok a dugóban vagy fél óráig keresek parkolóhelyet. Motorhoz kapok behajtási engedélyt kocsiszínbe és senkit nem zavar. A Citaro is meleg, gyakorlatilag rosszul lettem rajta és inkább leszáltam a friss levegőre. De a motoron a fél óra cidri is kevesebb mint a hajnali 2órás fagyoskodás az ütött kopott IK280-asokon meg amikor betalálnak...


Kolondrum
(félisten)
Blog

Nálatok máshogy vannak a dolgok, itt a parkolás, behajtás, semmi sem gond. Többen járnak motorral. A 35cm3-ról a V2-es 1000-ig mindennel. Nyáron olcsóbb így, de részemről élményt is ad. Én döntöm, hogy unatkozom vagy sem hazafelé.


Xaels
(félisten)
Blog

Kocsiszín válogatja... De mindegy igazad van a döntés mindig a miénk és zsbadok vagyunk. Ha akarunk nagypapisan jövünk haza, de ha olyanunk van akkor mint egy punk pukkasztjuk a népet ;] Hányszor vagyok úgy vele, hogy végzés előtt már alig várom, hogy hazaérjek de valahogy mikor itt vagyok az utcánknál már olyan rövidnek tűnik az út és mennék még egy kört.


Kolondrum
(félisten)
Blog

:R Azaz tudod te miről van szó! :R


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Jó kis moci, nekem inkább robogóim voltak, mint a nick nevem is mutatja, Ő volt a kedvencem! :)
180-as kétütemű, 21LE, kb 100kg önsúly. BRUTÁLIS! A Runnerem is kb 6 liter evett, de egy csepjét se sajnáltam, akkora élmény volt. Jön a jó idő, én meg azon agyalok, hogy megint veszek egyet. :)


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Ilyenből van egy itthon, de nem ez a köbcenti :D ismerősnek volt, tényleg jó volt.

SP-ből van itthon Malossi-s, óra szerint 100, amúgy meg hanta-adat :D olaszok kicsit bizakodóak voltak.. Illetve van egy NRG is Piaggo-tól.. injektoros , az 3 éve áll... Nem tudjuk mi baja, de folyton gondjai voltak az üzemanyagellátással.. Ha van tipped, vagy szakmai fórum hozzá jöhet az infó

[ Szerkesztve ]


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Nekem is volt 50-es kétütemű tuning gépem, azok is jók tudnak lenni, de annyit zabált mint a gyári 180-as runner, viszont úgy azért nem ment, meg aztán a tartóssága sem volt olyan mint egy gyári mocié.
Én a gyárilag nagyobb köbcentire esküszöm. Aprilia leonardo 250-es gépem is volt, na az is elég komoly kis gépezet, ment mint a barom, evett kb 4-5 litert csutka gázon (120-130). Egyébként volt egy piaggio nrg mc2-es robogóm, 50-es vízhűtéses, gyári hengerrel, 80-90-et ment. Az is nagyon jó kis gép volt.
Injektoros robogókat épp azért nem szerettem mert sokkal macerásabb, drágább a javítása. Sajnos nincs tippem mi lehet a baja a tiédnek, ebbe annyira nem ástam bele magam.

Most nézegettem a hirdetéseket és ezt néztem ki: [link]

[ Szerkesztve ]


creation
(senior tag)
Blog

Közben én is ide találtam :)

Kawasánszki vonalon nekem nagy kedvencem a Versys (főleg magasságom okán). És 400-as mocitól az a fogyasztás nem szokatlan. Főleg mert azért tömeget kell mozgatni a négy szerencsétlen 100ccm-es hengernek... Fordulat motor... V2-vel szerintem kevesebbel is beérné.

Párom nézeget most hasonló motorokat magának, de előbb megörökli a kis VTR250-et. Aztán ha már azzal tud "viselkedni", akkor jöhet valami "nagyobb" vas :)

Jó cikk lett, szép képek és átérezhető.

Respect :R


Xaels
(félisten)
Blog

Tőlem elég messze állnak a robogók. Mondjuk valamelyik nap rendesen "megkergetett" egy robeszos a Helsinkin kifelé pedig bőven 9000-es fordulat felett voltam.

(#32) creation nekem is bejön a Versys, de erre is nehezen mászok fel néha a 175cm-emmel. 6000-es fordulat alatt olyan is mintha egy döglött béka hátán ülnék. De ha felpörörög akkor hamar fent van 140-en.

[ Szerkesztve ]


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Érthető, egy robogó azért nem motor, főként a kis kereke és a gagyi futóműve miatt. Viszont vannak olyan példányok amik már nem annyira robogós érzést adnak, annak ellenére, hogy első ránézésre egy sima robogónak tűnik. :) Ilyen a Runner is. :) 400-as motorokat simán megfogok vele, a futóműve is elég stabil.


creation
(senior tag)
Blog

Valahogy én kerülöm a "fordulat" motorokat (annak ellenére, hogy a VTR is a kis ccm miatt nagyobb fordulaton érzi jól magát, bár azért alul sem olyan rossz a V2 miatt).

Mivel magasságom meg van a túra-endúró kategóriákba tartozó paripákra, így azokat bűvölöm. Alul is nyomatékosak és fent sincs miért szégyenkezniük.

Ilyen a Triumph XCX, a Versys 650, a DL650 aka V-Storm, a Transalp 650 és a TDM 850 3vd... Esetleg az abszolut elmebeteg DR800 big :DDD

De nincs miért szégyenkeznie a te járművednek sem. Bár lehet városban jobban jönnél ki egy alul is nyomatékos vassal, mint egy pörgőssel. De ahol szegény az eklézsia, ott azzal kell beérni ami van. :R


Xaels
(félisten)
Blog

Eredetileg V2-es gépet szerettem volna, de ennek az árában vagy kisebb ccm-es lett volna vagy Virago amim már volt és nem akartam megint olyat. Haver vett most egy Transalpot. Nekem nagyon nem tetszik külsőre, ilyen túraenduróból kevés van ami tetszene.

Majd jövőre lehet tudom már cserélni, de 2év múlva szinte tuti. Ha minden jó akkor egy VT750C2B a kiszemelt.


creation
(senior tag)
Blog

Na mondjuk abban már lesz alul is nyomaték :DDD


Kolondrum
(félisten)
Blog

TDM850 megjelenése meg motorikus felépítése tetszik, csak a gond az, hogy alig 2000 táján leálltak a gyártással, ergo a piacon nem 0 km-es gépek vannak, nem bízom bennük.

Xaels! DL1000-est kaptam kölcsön egy lezárt úton megnézhettem milyen. Hát hallod.... Az valami huuu! Csak azzal nem lavírozol a forgalomban, mint egy bálna.

[ Szerkesztve ]


creation
(senior tag)
Blog

Az semmi, az ami nekem tetszik, azzal már '95-ben leálltak (3vd).

Néha előfordul belőlük 1-2 40ekm alatti példány. Azokkal érdemes kezdeni, ha jó az állapotuk. Megéri rájuk szánni a pénzt, mert igencsak alulról indulnak (450-500eHUF környékén már van). :R


Xaels
(félisten)
Blog

Az biztos. Teljesítményben elég amit ezek tudnak. De nyomatékban azért kell. Ilyen téren eléggé haragszom a gyártókra, mert 1000ccm alatt elég lagymatag a cruiser/chopper piac, bezzeg felette ott a Triumph Rocket és Thunderbird, a Moto Guzzi California, Yamaha Roadstar Warrior, Honda VT1300CX. A kicsik meg alig-alig változtak az elmúlt években.

(#38) SymbianOS ezekre nem tudok rendesen felülni. Meg sem próbálom. A Kawa Z750-ről is csak pipiskedve ért le a lábam.

üzenetek