Szep motor gratulalok hozza biztos egy elmeny kozlekedni vele ,hasznald egeszsegel , esszel,odafigyelessel es alazattal ne enged hogy az erzelmek felulirjak a jozan gondolkodast/biztonsagodat
hozzászólások
Hosszú idő után egy cikk amit elolvastam.
Van benne egy rész amit nagyon át tudok érezni és amit sokan "ott" biztosan nem.
[ Szerkesztve ]
macilaci78
(nagyúr)
Igen. Egy 250-es MZ-vel országúton meg lehet etetni a 7 litert, városban a 9-et is.
Haverom egy régi huszonéves Triumph-ot szerelt fél évig, mire 6 literre levitte a városi fogyasztását.
Nem durva. Én 4.3-al járok, de már készítenek a következő vasnál 9.9-re ha megjáratom. Amúgy az is ellesz 5l körül.
[ Szerkesztve ]
hó, de jók ezek a képek! gratulálok a cikkhez és a motorhoz
Azért az MZ kétütemű vas ez meg 4 ütemű...
zotyesz66
(őstag)
Nagyon szar MZ az, amelyik ennyit zabál, vagy pedig szét van tuningolva és üveg hangon hajtják. Én P20-assal is eljártam 4.5 literrel, OK, tudom, nem ez a jellemző rájuk, de ez eléggé egyben volt. És igen, országúton 90-110 között volt ennyi, városban sem ment 5 fölé.
Ezek az Eliminator-ok bűn rondák, de ez a változat valóban szép.
Köszönöm először is. Megváltás, még hidegben is ha nem kell végigszenvednem a 66-os buszt meg a 3-as Metrót. Fél óra nagyjából a legnagyobb forgalomban is a hazaút, hajnalban azért sokkal egyszerűbb a helyzet Csak ritkán eresztem el a hajam, de akkor is szinte csak olyan esetben amikor 100%-osan ura vagyok a helyzetnek. A Kreszt is többnyire próbálom betartani, haza vár 3 tündér
(#2) SymbianOS: örülök, hogy végigolvastad pedig annyira talán sok új nem volt benne.
(#3) dfdfdf: én is köszönöm, hogy szántál rá időt.
(#4) Kalandor: eleinte nekem is szokatlan volt, de ez egy több mint 20éves motor. Karburátoros. Több mint 200kg. Hogy menjen fel kell pörgetni és keresztülszelem a várost naponta többször. Sok a megállás, elindulás.
(#5) macilaci78: hát ebben a hónapban nem mentem arra olyan sokat, de általában ha Budafokra kell menni akkor arrafelé megyek-jövök. Köszönöm.
(#8) Bozodi János: köszönöm. Igyekszem olyan képeket csinálni amit nem látni minden nap.
(#12) Lomha 8V: alapvetően én is így álltam hozzá, eszem ágában sem lett volna Eliminatort venni, de ezzel a festéssel annyira más az egész motor. Az alap csicsakrómpóni változatok még mindig hidegen hagynak.
simonkera
(csendes tag)
Olvasgatom a logout -ot és meglátom ezt a cikket ... és látom a képekből hogy munkatársam írta jó cikk lett grat hozzá!
[ Szerkesztve ]
Én igaz vidéken lakok, de tényleg megváltás a motor. Igaz én egy kis Honda CG125-öst használok városi, és rövidtávú közlekedésre.
Egy dolog miatt a fogyasztása: 2L alatt 100km-en. Ennél olcsóbban jelenleg nem lehet.
Igyekszem, na. Nem ontom az írásokat, de ha belekezdek akkor alapos próbálok lenni.
(#15) Duliee: én ragaszkodtam a nagymotorhoz. Túrázgatni is járunk és utast is szoktam vinni. Jó néha kiereszteni a gőzt. Ebben a hónapban meg is kezdjük a szezont Tömörkényben.
[ Szerkesztve ]
Köszönj be hozzám Félegyházán
Amúgy van egy túrázógép ,de az valószínűleg el lesz adva, egy Honda CBF500/A
Nem túrázgatsz már? Strapabíróak azok az 500-asok, olyanon tanultam és kapott rendesen Még nem tudom pontosan merről megyünk és hányan.
Igazából nagyon nem merültem bele a túrázásba, kellene rá egy plexi, családé volt a motor, oktatómotornak lett véve, de alig volt használva, 5 szezont oktattunk rajta, totál agyonkímélt mindkettő
Az az igazság kisebb túrákon annyira nem hiány a plexi, de az nem költség egyébként. Az enyémhez is volna gyári, de elég ritka. Tavaly amikor körbementünk a Balaton körül, szerintem a táv 2/3-a 40-50-el ment le. Persze nem pályázunk, csak nyugisan. Bár hazafelé a Velencei 40-esektől már agybajt kaptam.