üzenetek

hozzászólások


xmaas
(őstag)

Szep motor gratulalok hozza biztos egy elmeny kozlekedni vele ,hasznald egeszsegel , esszel,odafigyelessel es alazattal ne enged hogy az erzelmek felulirjak a jozan gondolkodast/biztonsagodat


Kolondrum
(félisten)
Blog

Hosszú idő után egy cikk amit elolvastam. :R
Van benne egy rész amit nagyon át tudok érezni és amit sokan "ott" biztosan nem.

[ Szerkesztve ]


dfdfdf
(őstag)
Blog

Ezt jó volt olvasni. Köszi.


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
Blog

6 liter vigyázva? Ez csak nekem durva?


macilaci78
(nagyúr)

Ez egy jó kép, én 20 méterrel arrébb dolgozom... :D
Jó a cikk, arányos.


macilaci78
(nagyúr)

Igen. Egy 250-es MZ-vel országúton meg lehet etetni a 7 litert, városban a 9-et is.
Haverom egy régi huszonéves Triumph-ot szerelt fél évig, mire 6 literre levitte a városi fogyasztását.


Kolondrum
(félisten)
Blog

Nem durva. Én 4.3-al járok, de már készítenek a következő vasnál 9.9-re ha megjáratom. Amúgy az is ellesz 5l körül.

[ Szerkesztve ]


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

hó, de jók ezek a képek! gratulálok a cikkhez és a motorhoz :)


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Azért az MZ kétütemű vas :) ez meg 4 ütemű... :)


Kolondrum
(félisten)
Blog

És más dimenzió is.


zotyesz66
(őstag)

Nagyon szar MZ az, amelyik ennyit zabál, vagy pedig szét van tuningolva és üveg hangon hajtják. Én P20-assal is eljártam 4.5 literrel, OK, tudom, nem ez a jellemző rájuk, de ez eléggé egyben volt. És igen, országúton 90-110 között volt ennyi, városban sem ment 5 fölé.


Lomha 8V
(addikt)
Blog

Ezek az Eliminator-ok bűn rondák, de ez a változat valóban szép. :K


Xaels
(félisten)
Blog

Köszönöm először is. Megváltás, még hidegben is ha nem kell végigszenvednem a 66-os buszt meg a 3-as Metrót. Fél óra nagyjából a legnagyobb forgalomban is a hazaút, hajnalban azért sokkal egyszerűbb a helyzet :K Csak ritkán eresztem el a hajam, de akkor is szinte csak olyan esetben amikor 100%-osan ura vagyok a helyzetnek. A Kreszt is többnyire próbálom betartani, haza vár 3 tündér :D

(#2) SymbianOS: örülök, hogy végigolvastad pedig annyira talán sok új nem volt benne.

(#3) dfdfdf: én is köszönöm, hogy szántál rá időt.

(#4) Kalandor: eleinte nekem is szokatlan volt, de ez egy több mint 20éves motor. Karburátoros. Több mint 200kg. Hogy menjen fel kell pörgetni és keresztülszelem a várost naponta többször. Sok a megállás, elindulás.

(#5) macilaci78: hát ebben a hónapban nem mentem arra olyan sokat, de általában ha Budafokra kell menni akkor arrafelé megyek-jövök. Köszönöm.

(#8) Bozodi János: köszönöm. Igyekszem olyan képeket csinálni amit nem látni minden nap.

(#12) Lomha 8V: alapvetően én is így álltam hozzá, eszem ágában sem lett volna Eliminatort venni, de ezzel a festéssel annyira más az egész motor. Az alap csicsakrómpóni változatok még mindig hidegen hagynak.


simonkera
(csendes tag)

Olvasgatom a logout -ot és meglátom ezt a cikket ... :) és látom a képekből hogy munkatársam írta :) jó cikk lett grat hozzá!

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Én igaz vidéken lakok, de tényleg megváltás a motor. Igaz én egy kis Honda CG125-öst használok városi, és rövidtávú közlekedésre.

Egy dolog miatt a fogyasztása: 2L alatt 100km-en. Ennél olcsóbban jelenleg nem lehet. :D


Xaels
(félisten)
Blog

Igyekszem, na. Nem ontom az írásokat, de ha belekezdek akkor alapos próbálok lenni.

(#15) Duliee: én ragaszkodtam a nagymotorhoz. Túrázgatni is járunk és utast is szoktam vinni. Jó néha kiereszteni a gőzt. Ebben a hónapban meg is kezdjük a szezont Tömörkényben.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Köszönj be hozzám Félegyházán :D

Amúgy van egy túrázógép ,de az valószínűleg el lesz adva, egy Honda CBF500/A


Xaels
(félisten)
Blog

Nem túrázgatsz már? Strapabíróak azok az 500-asok, olyanon tanultam és kapott rendesen :DDD Még nem tudom pontosan merről megyünk és hányan.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Igazából nagyon nem merültem bele a túrázásba, kellene rá egy plexi, családé volt a motor, oktatómotornak lett véve, de alig volt használva, 5 szezont oktattunk rajta, totál agyonkímélt mindkettő


Xaels
(félisten)
Blog

Az az igazság kisebb túrákon annyira nem hiány a plexi, de az nem költség egyébként. Az enyémhez is volna gyári, de elég ritka. Tavaly amikor körbementünk a Balaton körül, szerintem a táv 2/3-a 40-50-el ment le. Persze nem pályázunk, csak nyugisan. Bár hazafelé a Velencei 40-esektől már agybajt kaptam.

üzenetek