üzenetek

hozzászólások


Kornel
(veterán)

Teljesen jól gondolkozol, ár érték arányban nincs jobb ajánlat az Scross-nal jelenleg.
Bármelyik hasonló méretű autó, a Suzuki GL+ felszereltségi szintjére extrázva legalább +1, de inkább 1,5M.
1.0T is korrekten mozgatja a kasznit, az 4,3M körül van, de az igazi az 1.4T, az viszont már 4,7M.
A fedélzeti rendszerre minden valószínűséggel júliusban vagy augusztusban jön a 18xx szoftver, az Android auto támogatással.

Ha gondolod szívesen összefoglalom akár privátban is az autó előnyeit és hátrányait is.


Swinegod
(őstag)

Az SCross az szintén tetszik pedig minden autotesztes oldal szerint ronda, nem tudom azok mit szívtak, de szerintem szebb, mint a Vitara, pedig az se ronda. Van a sok Suzuki hater akik azért utálják, mert nem rohad le minden meggyfánál, nem ereget több 10m3-es füstfelhőket és nincs rajta VW logó, pedig max az ár amiben a Volkswagen kiemelkedik az autógyárak közül

Btw kifejezetten érdekel milyen, hogy downgradel-e a Suzuki, mint a Toyota pl, még anno a WagonR+-unkat imádtam, mindenre alkalmas volt amire egy autót használni lehet


Kornel
(veterán)

Közben nézem, hogy nem is Te kerestél ujan Scross-t, hanem SutiAdi, csak az avatarotok egyforma :)
Szóval akkor nem neked ment válaszba, de bárkinek írok róla szívesen, lassan másfél hónap és 2000+ km távlatából. :)


Swinegod
(őstag)

Nem, nem én kerestem, ettől függetlenül szívesen veszem a véleményt róla, mert tetszik. Ha nem addig használnám az IS-em amíg meghal a motor, ami valószínűleg az én életemben nem történik meg, akkor gondolkodnék is rajta, hogy Vitara, SCross vagy aktuális Swift Sport


Kornel
(veterán)

Na megvárom amíg a kolléga is ír, aztán írok egy kis összefoglalót, pozitívumok / negatívumok, objektív és szubjektív benyomások.

Egyébként az ideális felállás egy 1.4T Scross és második autónak egy nemsokára megjelenő 1.4T Swift sport lenne :) együtt is megállnak 10M alatt.


DithenS
(senior tag)

Amúgy mi az oka annak hogy hivatalos és s kereskedői ár között ilyen sok a különbség? Itt egy Suzuki például,5 millió egy felszerelt swift de 3,5ért megkapod.Használtautó.hu-n is más árak vannak mint a gyát weboldalán.Ez ilyen EU-s versenyszabályozás miatt kell?


Kornel
(veterán)

Kb. Emiatt.
A listaár közelében sincs a tényleges eladási árhoz, érdemes szétnézni a hahu árai között.


air
(nagyúr)

Bog!

Csak annyi korrekció a teszthez, hogy az Apple CarPlay már a korábbi szoftverrel rendelkező S-Cross, Vitara és Baleno modellekben is benne van.
Tehát nem a Swift új szoftvere hozta a CarPlay-t.
A magam részéről nagyon köszönöm a tesztet. :R


dabadab
(titán)
Blog

"egy 1.4T Scross és második autónak egy nemsokára megjelenő 1.4T Swift sport lenne"

Ebben mi a jó? Lenne két majdnem ugyanolyan autód.


Swinegod
(őstag)

A motor ugyan az, ennyi. A Swift igazából a munkába járáshoz oké a fogyasztás miatt, autópályára a gyorsaság miatt és parkolni is azzal könnyebb a városban + úgy összességében városi használathoz jobb mivel Hybrid és ugye kisebb míg az SCross azért terepre se rossz, nyaralni, családdal akárhova menni, erre kicsi a Swift


dabadab
(titán)
Blog

Nemtom, én családi autónak az S-Crossnál nagyobbat, városi rohangálósnak meg a Swiftnél kisebbet választanék (és az 1.4T nem hibrid). Persze, van köztük némi méretkülönbség, de nem akkora, hogy az indokolná mindkettő tartását.
A metálfényes S-Crosst meg senki se fogja komoly terepezésre használni, komolytalan terepen meg bármi elmegy.

[ Szerkesztve ]


Swinegod
(őstag)

1.4T Hybrid rosszabb esetben elmegy 5L benzinnel, meg ugye fürge és kiválthatná a Lexusom. Persze, nem teljesen hiszen mégiscsak 60-70 Le különbség van, de annyival nagyobb, nehezebb is az IS. Nekünk 4 személyre elég volt anno a WagonR+ is családi autónak, az SCross megváltás lenne
Nincs feleségem, se gyerekeim szóval nekem így most egyenlőre az IS is elég magában, nekem ezek még a jövő zenéi


hemaka
(nagyúr)

Nagyobb szalon tobbet tud engedni(lehet konkretan o latja el a kisebbeket, Opelnel pl ez van), vagy egy kisebb is, ha mar nagyon szabadulni akarnak tole. :D


Kornel
(veterán)

Scross egy teljes értékű családi autó, 2 gyerekig bezárólag simán. (Mondjuk mi annó egy trabantban utaztunk, pedig hárman voltunk gyerekek, de ott sok komfortról és tágasságról nem beszélnék nyilván)
Méretben alig kisebb a Qasqhai-tol pl., személy szerint nem vagyok kisdarab, de magam mögött kényelmesen elférek, a csomagtartó kalaptartóig 430 liter, de azért van még felette is tartalék.
A meglepően jó menetdinamikája ellenére (8,8 sec a 0-100 a valóságban, 1500-4000-ig maximális 220 Nm áll rendelkezésre, az 1250 kg körüli kaszniban) nem versenyautó, kényelmesen rúgozva, kevésbé indirekt kormánnyal lehet krzúzolni vele.

Ellenben a Swift sport mindig is igazi vérbeli hot hatch volt, még a régi 1.6 szívóval is, közvetlen kormányzással, erős sportos futóművel, kategória első úttartással és kanyarsebességgel, igazi boyracer kellék... Az új 1.4T motorral meg száraz gyorsulási adatokban is fel fog zárkózni a mezőnyhöz, a rebesgetett 160 PS és 240 körüli Nm a 900 kg körüli kaszniban 7 mp körüli 0-100-at sejtet.

Tehát Scross egy jó tágas, dinamikus hétköznapi használatra való autó, a Swift sport meg egy jót élményautózni.

[ Szerkesztve ]


kiskun968
(tag)

Nekem 3,56 ért megéri a Swift GL+. Ha minden igaz szerdán hozom is el.


Pityu89
(senior tag)

Akkor egy jó Giulietta elnyúhetetlen JTDm2 motorral Enyém 7. éve megy hiba nélkül, jobban néz ki, mint a MiTo, és nagyobb is, egyedi is, és köszönhetünk is az úton.
Nekünk is volt Suzuki a családban, technikailag nem volt baja egyiknek sem, de nem éreztem jól magam bennük, az anyaghasználat nem tetszett, számomra kényelmetlen is volt, nem volt az igazi.

Lexusból bármelyiket bevállalnám én is, de amit még igazán nem utasítanék vissza egy boxer motoros subaru. Az a hang, az igazából kárpótól minden hibájáért.


Kornel
(veterán)

Pár dolog fájóan hiányzik belőle.
Tempomat...
Digit klíma..
LED fényszórók.
Ha ezek benne lennének, Best buy lenne.


kiskun968
(tag)

Nekem az 1.3 16V után előrelépés lesz-


Kornel
(veterán)

Persze.
Nekem is az most ez.
Élvezem az extrákat.
Dupla digit klíma, automata LED fényszóró, automata ablaktörlő, automatikusan sötétedő tükör, és a cikkben is szereplő - szerintem elég jól használható - multimédiás fedélzeti rendszer.
Suzukihoz mérten ezek fejedelmi extrák :DDD


Swinegod
(őstag)

Dízelt soha. Ezt megfogadtam mikor életemben először a pofámba füstölt egy Golf 2-es. Így is jó esély van rá, hogy rákos vagyok, nem akarom ezt még dízeles autóval is tetézni

[ Szerkesztve ]

üzenetek