Multijet is dízel, előbb még dicsérted Ettől függetlenül ez már nem a kettes füstölős golf, igaz hogy nem látom ki tudja mit pöfékel még ki. Szoktam GreenGo-zni is, na azok az Uppok is nagyon jó kis masinák, csak irreálisan drágák még.
hozzászólások
Kornel
(veterán)
Mondjuk a hitvitát lezárja az euro 7 norma, a luxus autókon kívül nem igazán lesznek dízel motorok a választékban.
Swinegod
(őstag)
Akármennyire is fullos dízel, a dízel az dízel
Btw a Multijetből nincs benzin? My life is a lie
SutiAdi
(tag)
Köszönöm az összefoglalót. Ahogy látom sikerült a fejegységes topikból estére egy autós kibeszélőset csinálni
[ Szerkesztve ]
Kornel
(veterán)
Fejegyseg SW frissítésre visszatérve a Vitara fórumban augusztust mondanak most is, belsős infók alapján.
nemszabad
(tag)
Pedig a pöfögő kettes golf sokkal kevésbé karcinogén, mint a "remek" mai dízelek....
Kornel
(veterán)
És ezen az ad blue (SCR) sem segít, egy zsír új Transit mellett is megfulladsz kb.
gyáliSanyi
(őstag)
Hát nem is tudom 4 millió egy közepesen felszerelt modellért és csak egy kisautóról beszélünk. Jó persze az új Micra még drágább.
Kornel
(veterán)
3,65M a GL+, abban már benne van a "fedélzeti rendszer".
A Dacian és a Ladan kívül nincs olcsóbb modell, ilyen felszereltséggel.
Nagyon elszálltak az új autó árak, nromalisan felszerelt kompakt nincs már 5M alatt.
[ Szerkesztve ]
kolopele
(nagyúr)
Másod autónak elmegy egy családban, lehet vele könnyen parkolni, bevásárolni, asszonynak vinni a gyereket a nagyihoz
tepenzed
(őstag)
hát ez még mindig rohadt ronda és drága is
Nem értem, majdnem 5 millióért ki venne ilyet, azért azok az extrák nem túl nagy számok. Inkább akkor egy szép opel astra, az is 4,8 körül van
Kornel
(veterán)
Egy: kurvara nem 5M 3,65M GL+!!!!!
Kettő: 4,8-ert veszel egy 1.6 kifutó J astrat, hát kurvara megéri.
Egy jól felszerelt 1.4T K Astra 5,7M.
gcsaba70
(csendes tag)
"Tempomat...
Digit klíma..
LED fényszórók."
Ezek pont benne vannak...
A hangerőt pedig a csuszka helyett a kormányról, bal hüvelykujjal sokkal egyszerűbb kezelni.
Az 1.2 GL+ 3.450.000.- (közepesen felszerelt)
1.2 GLX 4.050.000.- (ez a digitklímás, LED lámpás, magátólfékezős...)
tepenzed
(őstag)
"Ha a műszerfali kijelzőre is vágyunk, akkor már a GLX felszereltség szükséges, ami listaáron 4 780 000 forintot kóstál"
Ami abban a csomagban van, manapság alapvető elvárás egy új kocsival szemben
Ráadásul még mindig egy kis foskeverőt kapsz, ami az első fától totálkárosra törik
[ Szerkesztve ]
gcsaba70
(csendes tag)
Amennyire én tudom, az augusztustól gyártott S-Cross/Vitára már az új rendszerrel jön majd ki. Az év második felében pedig szoftverfrissítés válik elérhetővé a korábban eladott autókhoz. Így végre magyarul is fog navigálni.
Kornel
(veterán)
Plusz metál persze
tepenzed: pont nem, mert a GL+van is van központi kijelző, csak az SD kártyán lévő térkép hiányzik, megveszed 21k-ert ha nagyon szükséges. Ja és elég jó a Swift töréstesztje, egyáltalán nem rosszabb, mint egy Corsa-é, sőt...
És még mindig 3,5M-rol beszélünk, nem 5-ről...
[ Szerkesztve ]
gcsaba70
(csendes tag)
Kedves mindenki:
A Suzuki árképzési rendszere felettébb idegesítő! Jelenleg van egy listaár, amire mindenki hivatkozik.
Persze így drága. Az ok: több kereskedő is úgy gondolta, hogy ő majd teríti a kocsit Nyugat-Európában a Suzuki helyett. Ezt szeretnék megakadályozni ezzel. (a forgalomba helyezés után regisztrálni kell a kocsit a Suzuki rendszerében.)
És van a kedvezményes ár:
S-Cross esetén a listaárból jellemzően -940.000.-Ft-tal, Vitaránál -700.000.Ft-tal, a Swift esetében -730.000.-Ft-tal lehet számolni. (kivéve dízel.) Ha valaki orvos/ügyvéd/egyéni vállalkozó/őstermelő, akkor még valamivel többel is.