Figyu, ma ezek a cégek akik 2005 - 2012 között így működtek, azok ma a legnagyobbak között lévő pl notebook kereskedések. Félreértések elkerülése végett, nem arról van szó, hogy jajj Móricka betévedt a király utcai suftni tuning zacishoz, hanem globálisan ilyenek voltak a boltok...
Sok céghez volt szerencsém az elmúlt 15 évben, de csak pozitív tapasztalataim voltak ha garanciális ügyintézésről vagy szervizről volt szó.
Ebből mennyi volt vitás ügy?
Nem a legolcsóbb kis cégekhez járok vásárolni, sok közülök már a 2000-es évek elején megvolt. Szóval nem, nem mindegyik működik úgy, és a németeknél sincs mindenhol kolbászból a kerítés.
Senki nem mondta, hogy bárhol kolbászból van a kerítés, csak a mentalitás az nem a Kádár rendszer paródiája... A kedvesség, meg a viselkedést nem lehet tanulni mesterségesen, az nevelés/szocializáció kérdése is. Valahogy arrafelé ez megvan, MO-n meg nincs. Tisztelet a kivételnek.
Még a sokszor fikázott iPon-Aqua-Extreme Digital vonallal is volt garanciális ügyem, és mindet pillanatok alatt megoldották, a jogszabályok szerint jártak el.
Aha... Soha semmi, minden tökéletes...
Nem tudom, hogy Te eddig hol éltél, de a világ fejlettebb része ezeken a dolgokon már túllépett....
[ Szerkesztve ]