üzenetek

hozzászólások


Zanik
(addikt)
Blog

Nagyon jó kis cikk, bár azt nem tudom, hogy a hazai Apple szervizesek mennyire örülnek, hogy vizsgálat lesz az ügyből, na mindegy.

Viszont kiemelnék pár állítást:
"Az Apple termékei a prémium kategóriába tartoznak" vs. "A termékek problémái egyértelműek voltak, a fülhallgató halkan, erőtlenül, recsegve szólt, az adatkábel pedig egész egyszerűen nem működött, amit véleményünk szerint az okozhatott, hogy a kábeltörésgátló nem funkcionált tökéletesen, ezért a csatlakozófejeknél eltört a kábel." - Akkor hogy is van ez?

Illetve azt írtátok, hogy "a kábel tényleg tönkremehetett volna fizikai ráhatás miatt is (bár nem ez történt)". Tehát nem fizikai ráhatás következtében tönkre megy egy prémium kategóriás termék tartozéka, és hú de jó fej a szervizes, hogy kicseréli, pedig vissza is dobhatná? Nekem ez így nem kerek!

Nem vagyok naiv. Tudom, hogy minden ilyen szar műanyag kábel Kínában készül, de egy magát prémium kategóriába soroló cég vagy gyártasson prémium kategóriás tartozékokat, hogy az ne mehessen "csak úgy" tönkre, vagy ne garasoskodjon, és kötekedés nélkül cserélje a meghibásodott tartozékokat, de legalábbis vizsgáltassa be, hogy fizikai behatás vagy gyártási (anyag) hiba okozta-e a sérülést.

üzenetek