üzenetek

hozzászólások


Magnum_
(nagyúr)

hasznos, korrekt cikk ;)


Zanik
(addikt)
Blog

Nagyon jó kis cikk, bár azt nem tudom, hogy a hazai Apple szervizesek mennyire örülnek, hogy vizsgálat lesz az ügyből, na mindegy.

Viszont kiemelnék pár állítást:
"Az Apple termékei a prémium kategóriába tartoznak" vs. "A termékek problémái egyértelműek voltak, a fülhallgató halkan, erőtlenül, recsegve szólt, az adatkábel pedig egész egyszerűen nem működött, amit véleményünk szerint az okozhatott, hogy a kábeltörésgátló nem funkcionált tökéletesen, ezért a csatlakozófejeknél eltört a kábel." - Akkor hogy is van ez?

Illetve azt írtátok, hogy "a kábel tényleg tönkremehetett volna fizikai ráhatás miatt is (bár nem ez történt)". Tehát nem fizikai ráhatás következtében tönkre megy egy prémium kategóriás termék tartozéka, és hú de jó fej a szervizes, hogy kicseréli, pedig vissza is dobhatná? Nekem ez így nem kerek!

Nem vagyok naiv. Tudom, hogy minden ilyen szar műanyag kábel Kínában készül, de egy magát prémium kategóriába soroló cég vagy gyártasson prémium kategóriás tartozékokat, hogy az ne mehessen "csak úgy" tönkre, vagy ne garasoskodjon, és kötekedés nélkül cserélje a meghibásodott tartozékokat, de legalábbis vizsgáltassa be, hogy fizikai behatás vagy gyártási (anyag) hiba okozta-e a sérülést.


Lotusomega
(senior tag)

Na Istyleba se megyünk többet az tuti :DD


Gusztáv
(addikt)
Blog

Az Apple árban és marketingben prémium szvsz. De mondjuk itt elég korrekten jártak el, szar a minőség de legalább kicserélik. De legalább működik a világarancia. Nagyon sok márkás terméknél megkapod az EU-s garancialapot, ami tőlünk nyugatabra működik is, csak valahogy a Osztrák-Magyar határon szűnik meg a hatálya. A bevizsgáltatás meg min 10x többe kerül mint egy fülhallgató, főkép ha olyan minőségi darab, hogy 4-5 hónap alatt tropára megy.

Lehetne foglalkozni más prémium márkákkal is, pl Nokia, ott is lehet hallani cifra dolgokat ;) .


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nem teljesen értelek. Az az állítás nem megkérdőjelezhető, hogy az Apple termékek a prémium kategóriába tartoznak-e, de ettől függetlenül lehet rossz minőségű valamelyik kiegészítőjük, ami miatt produkálhatja az adott hibákat. Véleményem szerint a kábeleik egyébként nem a legjobb minőségűek, a fülhallgató hidegben megmerevedik, az adatkábelnél pedig simán előfordulhat a cikkben taglalt jelenség, főleg intenzív használat mellett, márpedig egy iPhone-nál például ez előfordulhat, ugyanis egy kábellel tölti és szinkronizálja a készüléket az ember. Szóval így van ez, az utolsó bekezdésed meg egyezik a mi véleményünkkel.


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Arról már ezer éve írunk egy cikket (az összes mobilos viszontagságról), egyszer talán meg is jelenik. Sokkal nagyobb lélegzetvételű lesz, mint ez.


TheVeryGuest
(senior tag)

Nahát! Milyen érdekes! Kb egy hónapja kezdtek keresni az Apple-ösök embereket a helyi képviselethez, és most teljesen véletlenül megjelenik egy ilyen cikk. Micsoda fatális véletlen. Azért hihetőbb lett volna, ha szereztek egy teljesen bekrepált gépet, esetleg egy olyan monitort, amivel mostanában gáz van és azt próbáljátok meg gariztatni. Az USB kábel az az a tétel, amit egy boltos akkor is kicserél, ha épp a vevő fűrészelte ketté. Mindgyárt más a kép ha egy 100K -s tételt kell benyelni.


JanFe
(aktív tag)

Hasznos cikk.


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Te miről beszélsz?

1.: Pont teszek rá, hogy az Apple-ös képviselethez mikor és kit kerestek, ez nem témája a cikknek. Az iStlye és az Almárium 2005 óta végez szerviztevékenységet, bőven ideje volt már, hogy valaki letesztelje őket... ez nem egy friss történet.
2.: Miért nem keresett meg minket senki bekrepált monitorral? Nyilván jobb lett volna, az ajtó pedig nyitva állt mindenki előtt.
3.: Az USB-kábelt nyilván egyből cserélik, azért is dobtak ki minket kétszer az iStyle-ból...
4.: Ennek a cikknek nagyon komoly következménye lett, az egyik bolt bíróságra akarta vinni a "dolgot", nehogy valótlant állítsunk, az Apple pedig épp nagyban vizsgálódik, mert nem fért nekik bele, amit itt láttak. Rengeteget kellett egyeztetnünk, hogy ez a cikk megjelenhessen, nem örülök, hogy te meg jössz itt az összeesküvés-elméleteddel és körülbelül még mi jövünk ki rossz arcnak, hogy foglalkozunk a fogyasztók védelmével. Gondolkozz ezen.

[ Szerkesztve ]


Thibbie22
(tag)

Én csak annyit szólnék: "mindgyárt"... :)) Ne húzzátok fel magatok rajta! :C

Az írás igenis hasznos. Jó tudni, hogy azért az Apple sem fenékig tejfel, és náluk sem árt odafigyelni. Aztán nem kicsit gyenge, hogy belenyúltatok a lecsóba. Írországból tellároztak!!! Az olyan, mintha engem felhívna egyik nap Bajnai Gordon! Tuti spontán önkielégülnék! :))

Csak így tovább arcok, isszuk a szavaitok!


BaliJack
(aktív tag)

Gratulálok ehhez a próbaszervizeléshez és a tapasztaltak közzétételét köszönöm :R.
Annyira jó volt ilyet olvasni, ráadásul nekem teljesen új volt ez a jegyzőkönyvfelvétel elutasítás esetén :R.
Bárcsak lennének még ehhez hasonló próbák más témákban - természetesen nem csak itt :).


sbazsi
(veterán)

Csak egy kérdés: ha Te személyesen mentél el a szervizbe, elképzelhetőnek tartod, hogy felismertek valamelyik szervizben? :U

A hölgy egyébként tájékoztatott minket arról, hogy mostantól fokozottan odafigyelnek majd a magyar szerviztevékenységre, az eset kapcsán pedig komoly vizsgálatot indítanak, mivel az ügy náluk a legfelsőbb körökig is eljutott.
:C
Van itt 1-2 cég, amelyik tanulhatna tőlük... (talán még tudod is kire gondolok... ;) )


gtasystem
(őstag)
Blog

tényleg hasznos cikk, sajnos Magyarországon rengeteg kókler kap márkaképviseleti jogot..
nekem hasonló tapasztalatom volt pár éve Sony-Ericssonnal..
azóta tudom hogy a márkanevektől elvárható minőségi szolgáltatás és színvonal az nem mindenhol ugyanazt jelenti..
biztató hogy az Apple odafigyel az ilyesmire..


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nem tudom, nem hiszem, nagyon kevésszer fordult elő, hogy felismertek valahol.


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

:)

megyek és iszok egy pohár almalevet :))


hemaka
(nagyúr)

iStyle-nak egy nagy fekete pont.
A másik kettőnek pedig piros. :)


ent
(őstag)
Blog

Szia

Ne húzd fel magad ilyen hozzászólások miatt. A hozzáértők nagyon is tisztában vannak azzal, hogy egy ilyen cikk milyen előzménnyel és jogi problémákkal társul.

A PH! hírneve és megléte lehet a tét ha nem úgy jártok el mint ahogy mindig, NAGY körültekintéssel!!!

Hatalmas köszönet az ilyen cikkek miatt. Rengeteg segítséget ad nekünk user-eknek és a Mo.-on semmibe vett vevők ezen fajta cikkek után a jogosan megillető nagyobb mellel térhetnek be a márkakereskedők szervízeibe!

Kívánom, hogy ilyen garanciális ügyintézés más márkák esetén is megtörténhessen!

Grát még egyszer!


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

Gratulálok a cikkhez és saját részemről köszönöm, hogy ezt a fontos témát körbejártátok. Jelenleg csak egy ipod touch-om van (szerencsére jól működik), de gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy a hazai horror árak miatt szóba kerül néha hogy külföldről kellene beszerezni apple notebookot. Ez esetben megnyugtató, hogy meghibásodás esetén tényleg működik a világgarancia, ha nem is minden boltban. Ez a cikk gondolom hasznos volt azok számára is akik itthon vásárolnának és ezzel kaptak iránymutatást, hogy lehetőleg melyik boltot kerüljék el.


hitvanyalak
(senior tag)
Blog

Nem vagyok egyáltalán aple-fan, de azt a ciket végigolvastam, mert nagyon hasznosnak tartom. Le a kalappal, szeretem mikor ilyem körbe-és utánajárós cikkeket írtok :)


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Az itthoni vásárlókhoz direkt nem szóltam, mivel a cikk nem a hazai viszonteladókat, hanem a szervizeket vizsgálta. Ezt direkt ki is hangsúlyoztam: az itteni tapasztalatok egy esetet példáznak és kizárólag a szerviztevékenységre korlátozódnak, a viszonteladóira nem!

üzenetek