üzenetek

hozzászólások


alamuszi
(senior tag)

"Hát azért ez nem igy müködik...beszmacen olvastam h bemész lefotozzák a hibát sorszámot meg ha van számlát."

OK ez logikus, mivel nincs hivatalos képviselet (Illetve állítólag van, de valamiért nagyon bújkálnak :D). De ha csak a sorozatszám alapján gariztatnak, akkor vajon hogyan működhet egy olcsóbb apple termék esetén (pl: IPOD) amit dobozszámra árulnak jobbléti államokban. A sorozatszámot hol regisztrállják, mert, ha egy MediMarktban veszed meg a készüléket, ahol ott állt 2 hónapot, 2 hétig szállították, akkor a regisztrációtól számítva 42 hét garancia maradt rá, tehát ha nincs számla mi alapján gariztatod az egy évet?

Nem logikus amit állítotok, de lehet, hogy csak én nem tudtam felvenni, ezt a laza életérzést :D

"Megy a mail ki amcsiba csatolmánykényt a képe.Jön a válasz h igen ez cserés és szépen repcsivel ÖK küldik a gyári topcast vagy amit épp cserélni kell ezért kell sajnos rá várni és elvileg a gépet is ott kell addig hagyni. Szóval semmi képp nem saját szakállára megy ezaz egész. "

Na ez meg aztán végképp rugalmas módszer :D. Akkor itt a válasz miért nem terjedt el az üzleti életben ez a márka Magyarországon. Az Én T61-em 42 órát volt szervizbe.

(#42) joey20

Hát ez is egy hozzáállás.

[ Szerkesztve ]

üzenetek