üzenetek

hozzászólások


tomcat78
(őstag)

Mert? Melyik része a probléma?


Noukoum
(veterán)

Átlagos magyar, semmi különös.


Tempus_fugit
(tag)

Ülés alatt nem fér el egy rendes töltőkábel.


Semin
(senior tag)

Az megvan ugye, hogy minden gyorstöltőnek (DC) saját kábele van az oszlopon? Ezeket használjuk utazáskor.
Oda nem kell a céltöltőnél használatos Type2/EVSE. :DD

Nyilván nem szép dolog a tudatlanságon nevetni, de ha már 20 hsz-en keresztül ment az oltás legalább valaki megnézhette volna ;)

[ Szerkesztve ]


Diabolis
(tag)
Blog

Tényleg bele akarsz futni egy kis magyarozásba?

Ahogy a Daciát, ezt is felesleges, inkább környezet pusztító mint kímélő járműnek érzem. Az előbbi nem elég minőség, ez pedig (olvasás alapján) felesleges pénzkidobás. Az igazság újra valahol félúton lehet.


Lami66
(őstag)

Legyél már egy kicsit praktikusabb gondolkodású. Amikor megveszed, az első töltés után bevágod a kábelt a hátsó ülések elé oszt jóvanazúgy. A rossebb se fogja nyitogatni a csomagtér ajtót minden töltésnél :P

[ Szerkesztve ]


NoZoli
(tag)

Teljesen jogos! Még ha nem is családi utazás miatt, de egy Audi adjon már annyi kényelmet, hogy ne kelljen ki-be pakolgatnom, ha tölteni szeretnék! Viszont, aki ki tudja csengetni ennek az autónak az árát, az nem bajlódik az autóba rakott kábelekkel. Otthon van fali töltő, saját kábellel. Ha villámtöltő kell, annak is van saját kábele.


#76500480
(aktív tag)

Kartámasz alatt kitüremkedő csavar gyönyörű látvány a Q4ben. Megnéztem élőben egy régebbi Audit és ott is jelen volt a csavar fej de mélyen süllyesztve. A Q szériából tényleg a batár nagy 7 volt az utolsó átgondolt belterü kocsi. Hol van az elektromosan lecsukható LCD vagy a finoman kattanó, szélén krómozott ablakemelők :F

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Tervezhettek volna a csomagtérajtóba egy ehhez hasonló kintről nyitható de zárt rekeszt ami mögé a töltőt teszik. Vaskosabb lett volna a csomagtérajtó és buktak volna tizenöt-húsz litert a csomagtérből cserébe plafonig lehetne azt pakolni.


NoZoli
(tag)

Nyilván, annyi más megoldás lehetett volna. Pláne, egy Audinál. Mégis a legolcsóbbat választották.


subset
(senior tag)

Köszönjük a tesztet.
Megtudhattuk, hogy 20+ Milláért sem adnak még hibátlan, rendes elektromos Audit.
Nem mintha az lenne a legnagyobb bajom, hogy 20 Millás autók közül kelljen válogatnom :)

Egy modern dízellel (EU6) nehéz ám mások orra alá füstölni...a szó szoros értelmében.
Egy 10-20 éves meg persze hogy okádhatja, akkor még olyan világ volt

[ Szerkesztve ]


borsodika
(őstag)

Az euro 6-os dízel alatt is ha egr,dpf, adblue off és még megkapja a Jancsika chippelést akkor már füstösebb lesz. Egy régebbi dízel autó is lehet füstmentes, ha normálisan van karbantartva, rendszeresen szervizelve. :)


subset
(senior tag)

Azért írtam, hogy EU6-os :) Ha ki vannak iktatva az ehhez kellő technikák akkor az már nem EU6-os.
Ha meg elektromost szén/gáz/hulladékégető erőműről töltesz akkor meg...márpedig sajnos ez van még.

Pont a napokban lehetett olvasni, hogy nem adnak több engedélyt kis hazánkban napelemparkok megvalósulására mert az elektromos hálózat infrastruktúrája nem képes befogadni több megújulót....
Sőt a futó beruházások is megszívták, nem veszik át már az ő áramukat sem. Szomorú...
Akkor most ki kinek az orra alá füstöl.


Noukoum
(veterán)

Ez nem vélemény kérdése.


Pro Koryak
(addikt)

"De ugye aki valahol figyelt történelem órán, az kb tisztában van vele, hogy a klímaváltozás egy rendszeresen ismétlődő jelenség a földön. És ugye a dínók tuti nem jártak V8-cal "

:Y Valóban van baj.


Füleske
(addikt)

Egy kupé SUV - ban nem a praktikumot kell keresni. Ezeknél már csak egy kreténebb forma van, a kupé SUV kabrió. Nincs ez rosszul megtervezve, két embernél több úgyse használja, akkor is rövid távokra, "bemutat(koz)ó" autónak. Ezért fontos a kályhaezüst hűtőrács-hely is az elején.
#12: Láttál már töltőkábelt? Mire betennéd az ülés alá... Plusz a kivétel... Visszasírnád a csomagtartós megoldást. Az nem egy tyúkbél...

#14 kakuk.tamas: Nem lesz 1000 km hatótáv (max. WLTP, valami eXXtrém autónál (EQXX), inkább a gyors töltésre érdemes rámenni. (800V, lesz ez még több is idővel) Túl nehéz, nagy, drága akku kellene a valós 1000 km - hez, és felesleges is. A jelenlegi fél óra megálló/400 km autópálya már bőven élhető hosszú távokra is.


Füleske
(addikt)

EU6 - okban is gyárilag, hivatalosan van letiltva minden szűrő, ha az autónak nem megfelelőek a körülmények. Ami az esetek nagy része is lehet, ha "nem megfelelően" (értsd pl: rövid távra, hidegben, melegben) használják az autót: [link]


Kinder
(senior tag)
Blog

Tesla Model3 Performance tulajként azt mondom, ez így nagyon kevés, vagy azért, amit tud, irgalmatlan drága, és ezt nem menti meg a márkajelzés.


tomcat78
(őstag)

Jól van barátom... De ezek szerint szerencsére az átlag magyarnak le kéne süllyednie hozzád. Érv nuku, csak személyeskedés. Áruld már el nekem, hogy tulajdonképpen Te mégis mivel vagy különb? Bár..... Tudod mit? Igazából hagyd..... Ne nézz annyi tévét, ártalmas :R Ha érdemben nem megy valami, inkább ne erőltesd. Átlagos magyar, mi? H....lye gyerek.


tomcat78
(őstag)

Nnnna..... Némi olvasgatás után: Világszinten az össz co2 kibocsájtás a közlekedés részéről nagyságrendileg 25%. Ez vegyesen, személy, teherforgalom, hajók, repülőjáratok, vasutak. A teljes 100%- ból a személyautók tesznek ki nagyjából 14-et. Csak összehasonlításként a gyár és építőipar 11%, az Egyéb (ipari folyamatok,
mezőgazdaság, hulladékgazdálkodás) 22-őt. A háztartások 15%! ( ez a szám meglepett amúgy). De a poén, hogy a maga 27%-ával az energia ipar vezet. Részemről a summa (és érdemben szívesen beszélgetek róla bárkivel) egészen biztos, hogy jó az irány az elektromos személyautókkal? És nem, nem vagyok ellene! Csak némi gondolatébresztésként gondoltam feltenni a kérdést, hogy amíg önmaga az energia előállítása pl többet szennyez, addig érdemes e plusz "fogyasztókat" rászabadítani. Illetve, alapvetően a számok alapján egy átlag háztartás kicsivel károsabb a környezetre, mint a személyautó közlekedés. Namármost..... Lassítsuk a felmelegedést. Ok! De akkor józan paraszti (átlagos magyar) ésszel tenném fel a kérdést, hogy önmagában mennyit ér a föld szempontjából, ha elkezdünk elektromossal járni? Nagyjából semmit.... Azt a megtermelt energiát ígyis-úgyis eladják neked, nekem, meg mindenkinek. Növekszik az energiaigény, amit egyenlőre legegyszerűbben annak a bizonyos 27% az emelésével tudnak kompenzálni. A közlekedés jelentős szegmens összességében! De ha az emberiség kissé kevésbé pazarlón élne, legalább annyit, vagy akár többet segíthetne. Az irány jó, nem ezzel van a baj! De a rendszert az alapjaitól kéne javítani. Mert így amin javítani akarnak leginkább az év végi mérleg. Amit a fogyasztókkal fizettetnek ki.
Ja, és igen. Ez egy idei tanulmány. De sokat nem változtak a számok- legalábbis személyautó szinten 2019 óta. Akkor, ha minden igaz, valami 13%-ot olvastam egy akkorra datálódott tanulmányban.

üzenetek