üzenetek

hozzászólások


tomcat78
(őstag)

Köszi. :R Ennyire nem ástam bele magam a témába. De a cikk szerint akkor részben fordítva gondolkodtam.
Meg ahogy látom, azért vastagon vannak kiskapuk is. Ezt az autó tömegében arányt netto faszságnak látom.... Legalábbis első olvasatra. Miért kell kedvezni a nehezebb autóknak korrekció gyanánt? :F Bár asszem ebben köszön vissza, hogy a gyártók tisztában vannak vele, hogy a népnek kell a nagy autó. Elvégre hülyén nézne ki egy elnöki parádé egy Smart-ban :DDD
Alapvetően ez az egész szabályozás rövidtávon biztosan nagyobb terhelést ró a környezetre. Megfelelni a normáknak, eladható terméket készíteni. És még ugye ott a konkurencia is. Már nem elég egy túlméretezett tablet mondjuk az autóba, mert (majdnem) mindenki tesz bele. Valamivel meg kell fogni a vevőt, ami fejlesztésekbe kerül. Az meg ugye energia, És nem kevés. Nem tudom létezik e olyan kimutatás, ami az autó gyárak energia igényét és környezetre gyakorolt hatását taglalja erre az időszakra. Szerintem (szigorúan csak vélemény, nem olvastam utána!) simán nőhetett a károsanyag kibocsájtás a szabályozásnak köszönhetően, még úgy is hogy a konszernek igyekeznek úgymond zölddé tenni a gyártást. Mert nem engedhetik meg maguknak, hogy vevőt veszítsenek.

üzenetek