[Re:] [bacsis:] Vegyünk új autót: Első szárnycsapások: teljes letargia - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


flymi
(addikt)
Blog

Én elgondolkodnék/számításba vennék még egy Insignia-t is.

[ Szerkesztve ]


flash-
(veterán)
Blog

azon gondolkodtam hogy vajon mekkora a különbség egy külföldi és egy magyar használt autó között?

gondolok most elsősorban arra, hogy egy adott autót magyar utakon használták vagypedig német utakon..
feltételezem az utóbbi futóműve,kormányműje több megtett kilóméter után is még jobb állapotban van de ez a gyakorlatban menynire releváns tényező?

(mer abba már bele se megyek hogy egy német alsó-közép vagy középosztálybeli gondolom nagyobb százalékkal viszi az autóját rendszeresen márkaszervizbe, mivel neki valószinü ez nem olyan kiadás arányaiba mint itthon?)

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

én meg nem.


joysefke
(veterán)
Blog

A lancer meg z asx nagyon gyenge minőségű autók. Csak a motorjuk megbízható, egyébként hulladék.

Mire gondolsz, én nem így tudom...


.Szaki.
(addikt)
Blog

Hát az echte németek még a tankolást is füzetben vezetik, nemhogy a szervizt. :D

Egyébként nem csak ettől függ, attól is függ, hogy mit értünk külföld alatt. Ha mediterrán hely, akkor hiába jó műszakilag, lehet, hogy a festése lesz matt, vagy a műszerfal lesz rosszabb állapotban, a másik ilyen sarkalatos pont pedig az, hogy bizonyos országokban, vagy országon belül bizonyos térségekben jobban sóznak, vagy kevésbé, vagy mivel is sóznak, mert attól meg szétrohad az autó.


bitpork
(veterán)
Blog

Már sokadik német nyelvterületes kocsim van. Ha ott olcsón veszel akkor az akár itthonin is lehet. Ami jó az ott is drága.


szabonagyur
(félisten)
Blog

Nyugi ott sem rohannak mindennel márkaszervizbe... sőt amúgy nem is biztos, hogy mindig a márkaszerviz garancia valamire, tudnék mesélni érdekes dolgot...
Kint sem feltétlenül a sokadik tulajdonos érdekeit veszik figyelembe, és ugyebár sokszor garancia idő előtt már megy is a csere.

Az utak sem feltétlenül annyival jobbak (nem mindenhol), nincs kolbászból ott sem a kerítés.

[ Szerkesztve ]


flymi
(addikt)
Blog

Nem is neked írtam. ;]
De ha már így beleugattál robotkutya miért is nem? :P


szabonagyur
(félisten)
Blog

Hát nem olvastad? 2 év múlva ennyiből már most újonnan vásárolt Swift vagy Vitara is lesz.

Az más kérdés, hogy hahun jelenleg vagy 6 db ilyen Swift van, Vitaraból meg 0 db 2016-2017-s gyártással, tehát 2 évesen. ;]


Eastman
(őstag)
Blog

Még alföldi helybenjárós meg mátrai szaladgálós között is van.


bambano
(titán)
Blog

két és fél misis költségkeretbe 1-es insignia fér bele, azok meg nehezek, mint a sár -> sokat fogyasztanak, és a megbízhatósága sem az igazi. az automata váltójának a szoftvere windowson fut.
azóta ezen tudtak rontani a rendesebb motorok kivezetésével. most vehetsz insignia2-t 1.5-ös turbós benzines motorral. jó, hogy könnyebb a kasztni, de nem annyival, hogy egy félmotorral is elmenjen.

azt meg mindenki döntse el magában, hogy akar-e akkora autót, amivel a plázák zömében tolatni kell.


bambano
(titán)
Blog

például osztrákoknál erősen sóznak, az onnan behozott autóknál esélyesebb a rozsda. olaszok nem ismerik a havat, azok az autók jó eséllyel rozsdamentesek.


MineFox54
(őstag)
Blog

Csak azt ne

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Őszintén szólva nem néztem utána, hogy mi ez mert semmire sem tartom az amerikai autókat. Viszont a C Vectra nem egy betegágy ha műszakilag arra épül akár még jó is lehet. Csak azért leírni autókat mert nincs bennük hátul villanyablak elég nagy hülyeségnek tartom lévén, hogy aprópénzből pótolható utólagos extra de a gyári bontott villanyablak is fillérekből megvehető a legtöbb autóhoz és a beszerelése sem igényel különösebb felkészültséget.

[ Szerkesztve ]


Eastman
(őstag)
Blog

Tényleg minimalista vagyok, de a négy elektromos ablakról nem mondanék le. Menet közben frappáns és jól szabályozható kereszthuzatokat lehet alkotni velük és bármikor hatékonyan átszellőztetni.

Mára már alapnak gondolom.


bagkri01
(őstag)
Blog

Akkor én német vagyok mert én is füzetbe vezetem még a tankolást is. :))


.Szaki.
(addikt)
Blog

Precíz. :R

[ Szerkesztve ]


xxmen
(tag)

Esetleg nem nézted még a Renault Clio 4 -ket, 2,5m -ből már 2016-2017 es évjáratot kapsz. Nagyjából 1,5 év múlva a 2018 -as évjáratú autók ugyanilyen áron lesznek. Nem kopog, nem zörög, ki lehet fogni érintetlen autót is továbbá a szervizelése Suzuki szinten van. Lesz benne mindenféle extra (elektromos ablak hátul, ülésfűtés, menet stab., érintős rádió, akár kombi változat is!), nyilván nem egy Octavia vagy SuperB. Nem fog menni 200-al, de a normál 130 autópálya tempót könnyen lehet tartani vele. Fiatalos külső, belső ki kell próbálni egyet, hogy legyen mivel tervezni.

10 éves autó alapból cancel, engem senki sem fog tudni meggyőzni erről. Tele van az autó piac használt ledobott céges szarokkal, hiába voltak karban tartva. Lássuk be ha a földön akarunk maradni ezeket inkább hagyjuk ki, csak a baj lesz már vele.

Hétköznapi családos ember, hétköznapi fizetésből, hétköznapi autót akar venni már magának. Itt már nem számít a lóerő, a fogyasztás, inkább a kényelem és a kiszámíthatóság és megfizethetőség.


alkatraz3000
(senior tag)
Blog

Na majd írok egy cikket én is. 2018-ban 4x cseréltem autót xD ráadásul végül öregebbet vettem, 640.000 kemény forintért. Extra, lóerő rakásig van, küszöb az nincs, de majd lesz. Persze BMW :D


nullpoint
(senior tag)

Ez tetszett :D :D :D

üzenetek