Ember, ez rendkívül korrekt teszt volt, hasznos is, PH teszt ember kellene legyél! Respect!
hozzászólások
PuMbA
(titán)
Az AMD VGA miatt kapsz valamivel rosszabb eredményeket 2 mag 4 szál esetén, mint a 1050 Ti-s YouTube videók szerintem, ugyanis NVIDIA kártyával jobb frametime-ot lehet elérni gyengébb processzor esetén, legalábbis a linkelt videón ez látszik, hogy már egy Core i5 is lefogja az AMD kártyákat, egy i7 után
[ Szerkesztve ]
Nincs ertelme multit merni mert nem osszehasonlithato az eredmeny mivel nincs egyforma szituacio menet kozben nem lehet rekonstrualni a jelenetet. Teljesitmeny mereseknek pont az lenne az ertelme az osszehasonlithatosag. A cikkbol a sok levont kovetkeztetes ele nem artott volna a szerintem szo. Amugy meg sokan jottek a forumon hogy nem eleg pl egy huzott 6600k i5 sem a bf1 multihoz, itt legalabb latszik hogy boven eleg, szoval mar csak ezert is koszi a tesztet, a kerkedok szaja ezennel befogva.
AxBattler
(félisten)
Részletes, informatív teszt, köszi!
Ezek szerint akkor járok a legjobban, ha veszek egy nemtuningos i7-et... mondjuk a 6700T, 7700T procik már tudják a 3.6 Ghz-et.
[ Szerkesztve ]
Fred23
(nagyúr)
Köszi, érdekes volt, több hasonló kéne!
PuMbA: Mintha azt olvastam volna valamikor, hogy a rendering DX11 alatt NVIDIA karival mehet több szálon is, míg AMD-nél egy renderelő szál lesz túlterhelve.
Én is ezt hallottam, fórumon rá is kérdeztem Abunál(47. hozzászólástól):
https://prohardver.hu/tema/re_nem_jol_mukodik_az_anizotropikus_szures_az_ujab/friss.html
Elég bőségesen válaszolt, mondjuk a felét se értem de ez nem az ő hibája.
[ Szerkesztve ]
Azok hardcore játékosok, és igazuk is lesz abban, az a csúnya frametime tüske pont rosszkor jelentkezik, és oda a préda, sőt Ő lesz az ingyen frag. Átlag játékos meg pont letojja. Ez egy örök harc.
Amúgy meg NV dx11 AMD pedig dx12 renderrel pont ugyananyit tud. Ezen rúgózni megint.
[ Szerkesztve ]
Szép munka!
Annyit a 6 magos i7-ekről, hogy haveromnak az van és a mérései szerint a BF1-ben komoly stabilitást hoz még pluszban a 4 magosokhoz képest.
Kissé szkeptikus vagyok ezeknek a teszteknek a használhatóságáról. Értsd: Egy Pentium G és egy i7 de még egy i5 között is nagyon sok különbség van és ezt kvázi "szimulálni" nem lehet a magok letiltásával és az órajellel. Pl. tök más L1, L2, Lx cache méretük van ami azért elég lényeges különbség. Vagy totál más architektúrára épülnek, más utasításkészletekkel. Nem tudom hogy ez ezt a tesztet mennyire befolyásolja de azért az az egyenlőség jel a megfeleltetésüknél elég sok idézőjel közé értendő szvsz
PuMbA
(titán)
Az írásból nem derül ki, hogy milyen renderrel ment
[ Szerkesztve ]
Szerintem Architektúra egyezik, Haswell i7-el szimulálta Haswell i5,I3-at nincs szó semmilyen architekturális különbségről. Utasitáskészletből a pentium van butitva, i3 ugyanazt támogatja mint az i7. Gyorsitótár jogos, más, tesztekből az jött le hogy mérési hiba határon beül van a különbség(i5 vs i7 azonos órajelen olyan játékoknál amik 4 szálnál többet nem használnak,vagyis csak a Cache mérete különbözik).
[ Szerkesztve ]
DeathAdder
(veterán)
Köszi.
Kíváncsi volnék a 6 mag 12 szálas őskövület i7-990x-em 4.4 GHz-n járatva milyen eredményeket hozott volna
Bár szerintem mostmár végképp kihagyom a ddr4-es konfigra való váltást, majd a ddr5-re.
zzola
(félisten)
Neked jó az i5 is, mások meg tudják, hogy az már nem elég...
Köszi a tesztet Hannibhál
Idézek;" 6 mag 12 szálas őskövület i7-990x-em 4.4 GHz" LOL nem őskövület az,ha kell 60fps manapség is csak GPU legyen (nekem ennek a xeon variánsa van)
nalaca000
(tag)
Nagyon jó kis teszt lett.
Azok a frametime grafikonok baromi hasznosak.
Ilyenek mehetnének a normál pH-s tesztekbe is.