üzenetek

hozzászólások


opr
(veterán)

"ennek az autónak a rugalmas platformja különösen alkalmas a Yandex autonóm rendszerének befogadására, ill. csak minimális hardveres módosításokat igényel az átalakítás."
Ez egy olyan szinten sulyos marketing bullshit volt, hogy nem birtam megtartani, le kellett raknom a foldre. :DDD
Plane tetszik, hogy egy ilyen kijelentes utan az auto szanaszet van furva, es konkretan van rajta egy egesz rohadt tetocsomagtarto a cuccoknak. :D

Ezt az idegesito manager/marketing-bullshitelest leszamitva amugy hajra-hajra, amit eddig lattam az orosz kozlekedesbol, az alapjan azt mondanam, hogy ha ott el tud menni egyedul, baleset nelkul, akkor kozel barhol. Bar Oroszorszag meg csak a "hard" szint, ha ez van, mehet a godmode (Pakisztan/India).
Az orosz onvezeto auto amugy tudni fogja, hogy ha a masik kocsibol kidugnak egy AK-t, akkor felre kell huzodnia asap jelleggel? :DDD


sztanozs
(veterán)
Blog

A kék villogó biztos azért van a tetején, hogy aktívan megelőzze a balesetet (ergo mindenki húzzon el az önvezető kocsi elől a pitlibe)...


bambano
(titán)
Blog

lidar lesz az a kék villogó...

egyébként az oroszoknál könnyebb önvezető autót csinálni, ott úgyis az a szokás, hogy koccannak, elcsattan pár pofon vagy előkerül egy-két fegyver, oszt le van rendezve.

de az szerintem is vicces, hogy a nagyon alkalmas autóra még tetőcsomagtartót se lehet felszerelni a cuccoknak...


vicze
(félisten)

Oroszoknál standard a kék villogó. Mindenki kirakja ha siet. ;]

(#1) opr: Indiától délebbre, már a god mode se elég, és minimum super saiyan vagy afelett kell legyen az AI. :DDD

[ Szerkesztve ]


opr
(veterán)

Oda mar ugyis max onvezeto tankot kuldenek, ott meg belefer par koccanas. ;]


bambano
(titán)
Blog

százados a harckocsi sofőrnek:
- katona, tolasson be a tisztásra!
- de ott nincs tisztás!
- majd lesz, ha betolat.


opr
(veterán)

Ez jo, ez tetszik, koszi! :R


sztanozs
(veterán)
Blog

Ez konkrétan Ócsánál úgy esett meg, hogy a T54-essel bekeveredett egy tisztiiskolás hallgató a fák közé, kb 40 m-re az erdő szélétől. Egyszerűbb volt kiirtani az erdőt vonalban, mint kikormányozni vissza a tankot az útra :DDD


t72killer
(titán)
Blog

Ezekután a maffiózók nem fegyverrel, hanem csavarhúzóval és franciakulccsal fognak szaladgálni ;].

Egyébként csinálják csak, minél nagyobb a hájp, annál valószínűbb, hogy a világon vki csinál egy tényleg használható verziót. A 2x1300km-es családlátogatós utakon mit nem adnék egy robotpilótáért, az se baj, ha csak az autópályákon hagy aludni.


_cHAos_
(aktív tag)

Kíváncsian várom a tudatlan hozzászólásokat, hotynembiztonságos :D
Miközben EuroNcap amerikai megfelelőjénél az első három legbiztonságoságosabbnak minősített személygépjármű az USA-ban három Tesla modell...

[ Szerkesztve ]


vicze
(félisten)

Ezt úgy írod, mintha az NCAP-ban nem lenne Tesla.
Másrészt ezeknek a teszteknek semmi köze az önvezetéshez, így a kommented értelmezhetetlen.


_cHAos_
(aktív tag)

Értelmezhetlen hogy USA-ban a három legbiztonságosabb személygépjármű három Tesla modell? PONT.
Lehet nem túl szofisztikált ezzel a ténnyel dobálózni, lehet boncolgatni is, hogy csak az elektromos hajtáslánc miatt van, ettől függetlenül ez tény.

Mondjuk az sokat nyom a latban, hogy egy robbanómotoros személygépjármű nyomába sem érhet egy elektromotorosnak töréstesztben, egyszerűen nem lehet annyira kompakt ezáltal nem lehet biztonságosabb, ez szimpla fizika és matek.

[ Szerkesztve ]


vicze
(félisten)

Tehát ezért nyugodtan carmageddonozhat az Autopilot, mert van benne légzsák? :U
Érdekes logika.


_cHAos_
(aktív tag)

Miért is Carmaggadenozna?
Ha arra a jogi szabályozásra gondolsz, hogy kinek helyezze előtérbe a biztonságát veszélyhelyzetben az Autopilot /nyilván a vezetőnek és az utasoknak, minden normális vezető így dönt , ez életszerű, bármennyire is nehéz ezt bevallani, ha nem is direkt akkor az életösztön miatt nem fogod kockáztatni a saját és az utasaid életét egy random gyerekes anyuka miatt sem, SŐT./
Sztem rövidesen, hamár nem most is de több lesz a jogi probléma, mint a technikai.


vicze
(félisten)

Továbbra is erősen kevered a szezont a fazonnal.
A önvezetése nem, "driving assist", önvezetés esetén nincs ember, ez önmagától megy az autó, ezt meg tudod érteni? A cikk amihez beböffentettél erről szól.
Igen pontosan az életösztön miatt nem fogja senki kockáztatni saját vagy mások életét és egy önvezető autóra bízni...


opr
(veterán)

Mint ahogy az eletoszton miatt nem megyunk busszal meg trolival sem, nem ulunk a volan moge faradtan, nem telefonozunk vezetes kozben, nem megyunk gyorsabban, mint a megengedett maximum sebesseg, stb, ugye?

Nyilvan a jelenlegi rendszerek meg eppenhogy prototipus fazisban vannak, vagy meg ott sem, de szepen lassan ki fogja ez noni magat. Ha 5-10 ev mulva bevezetik, akkor En sztem olyan 15-20 ev mulva be fogom vallalni (betatesztelest meghagyom masnak :DDD ).

En nagyon tudnek dijazni egy olyat, hogy kiveszek pentekre meg hetfore egy tavolrol dolgozos napot, reggel beulunk a kocsiba, beallitunk valami uticelt, ami messze van (~8 vagy tobb ora), aztan csak tankolnom kell, a kocsi szepen odamegy, en addig dolgozok, szabit/penzt nem buktam, es megis van egy teljes hetvegem valahol, ami amugy ilyen rendszer nelkul nem elerheto, legalabbis ha nem hozok aldozatokat.

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

miért nem mész vonattal?


opr
(veterán)

Mert kesik, kenyelmetlen, draga, igazodni kell hozza, zajos-hangos es nem donthetem el, hogy milyen paraszt ul mellem.


bambano
(titán)
Blog

anyósodat sose vitted nyaralni? :P


opr
(veterán)

... Es ez igy is marad! :D

üzenetek