[Re:] [bitpork:] Zőccség - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Elf
(aktív tag)

Szintet léptünk! :R
Már nem Pistikére mutogatunk hanem bárkire aki él!
És mivel vannak élők ezért én most ideszarok, szkész. :D

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Nekem a teljes elektromos még nem alternatíva sem anyagilag sem használhatóság szempontjából. VAn amikor egy nap lenyomok 800km-t és ott minden perc számít mert időpontra kell mennem. Azt meg nem is említem hogy annyi villany vételezési pont nincs ami elég lenne. a házban most ketten vagyunk a 12-ből akik villanyoznak. Abban reménykedünk hogy jön még 1-2 család és akkor végre át tudjuk verni az udvari két töltőhelyet.

(#39) ncc1701: Szerintem ez annyira nem rossz. a long time 7.5L.

[ Szerkesztve ]


nevemfel
(senior tag)

Félreértesz, nem az a kérdés, hogy miért nem elektromos, hanem hogy miért nem sima dízel?


bitpork
(veterán)
Blog

Mert a hosszútáv mellett van aktív város is. Gondolkodtunk már egy kis városi kocsin, de azt meg felesleges luxusnak érzem. Ez meg arany középút. Minkét helyen használható.


nevemfel
(senior tag)

Hülye vagyok, most nézem, hogy ez egy Q7-es SUV, nem valami "kombi". :D Gratulálok, és irigyellek is. Szép nagy ótó. Nem kevés egy ekkora traktorhoz ez a lóerő?

[ Szerkesztve ]


nevemfel
(senior tag)

Mármint a villanyos lóerő.


ncc1701
(veterán)

Á, nagy átlagban, nagy autótól a 7.5 nem rosz. Az insignia nekem városban bekéri a 8.5 átlagot. De hát csodák nincsenek, 1.6 tonna, és 6 gangos automata.

Ja, a hülyék klubjában én is benne vagyok a kocsival. Dpf, dízel, automata, turbó minden egy kupacban, ami messziről elkerülendő. :) Bár a motor konstrukciós hibája már javítva van.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Soha , de soha ne légy irigy! Lehet az asszony kib@szott a sarok "SLUT" feliratú bőrszerkóban hogy megvehesse magának a dömpert! Ezt nem tudhatod ;)
A villanyos teljesítmény pont elég hogy meglódítsa bódét. Kb 120 ig megy finom gyorsítással elektromosan de amúgy minden tartományban a villanymotor be tud segíteni h elgurul a gyógysz@r. Megtanít szépen vezetni ha szabad így fogalmazni.


nevemfel
(senior tag)

Világos, csak hát ez, hmm, amellett, hogy "ződ", inkább csak bonyolult, és drága a javítása. Öcsém épp költözik, családalapítás előtt áll, és próbálom lebeszélni a hibridről, illetve afelé terelem, hogy inkább vegyen egy sima belsőégésű dömpert családi/hosszútávra, helyben futkározáshoz meg egy használt Nissan Leafet.


#89309696
(őstag)

Én felismertem.


icemad
(nagyúr)
Blog

Lehetne egy kisebb írás a fedélzeti rendszerről? Szerintem nem csak engem érdekelne. Köszi. :R


bitpork
(veterán)
Blog

Este összerakok valamit!


icemad
(nagyúr)
Blog

Wow. Köszi, de annyira azért nem sürgős. :D


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Az új benzineseken szerinted miért van DPF?"

Nincs DPF. EU előírás miatt viszont van PF. Részecskeszűrő. Nagy a baj, ha egy Otto motor úgy kormol, mint a Diesel.
Az égés során keletkező salak és a robbanótérbe bekerült szennyeződések visszatartására optimalizált a szűrő.

Amúgy az olvasás kezdetén Ford Tourneo vagy hasonló kategóriás járműre gondoltam. Ülés szám, kényelem, ...


aero.
(veterán)
Blog

Egy kisbusz lehet minden, csak sosem lesz kényelmes. Még ez sem, állandóan fészkelődtem a sofőr ülésben, meg az utasok is :)
A futómű, hajtáslánc ugyanaz a bakkecskéző, mint az alapként szolgáló mezítlábas furgonban, kicsit illúzióromboló.


bitpork
(veterán)
Blog

Volt minimál ápdét.


bitpork
(veterán)
Blog

WOW. Tehát ha a nevéből kihagyjuk az égés típusára vonatkozó részt akkor már nem is részecskeszűrő... :R

Az írás kezdetén ott van pár szempont ami mellett kellett dönteni, de a régebbi autók szempontjai között is vannak aktuálisak amik nem múltak még ha nem is említettem őket :B Máj bed. A családi egyterű mellett se teherautó, se kamion nem játszik :P
MOD
A másik ami nagyon fontos a valamilyen fokú terepállóság. A családom fele még mindig külterületen lakik :(

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Mert jelenleg nem tartozom felelősséggel senkiért, értem meg nem nagy kár. Családos emberként már egészen más a szitu.


bitpork
(veterán)
Blog

Iza nevében köszönöm szépen! A övé én csak üzembentartó vagyok ;]


Hieronymus
(addikt)
Blog

"WOW. Tehát ha a nevéből kihagyjuk az égés típusára vonatkozó részt akkor már nem is részecskeszűrő.."

Ezt ki írta?
Én nem az biztos. Valakivel összetévesztesz. :K


Somatom
(veterán)
Blog

Gratula!
Az az 50Km -es villany hatótáv meglepett. Azzal én símán el tudnék villanyautózni. Csak ez a SUV elrendezés nem nekem való.
Ne is törődj a villanyfanokkal! A legtöbbje álszent. Símán járhatnának bringával és akkor nem lennének okozói a zsúfoltságnak. Én itt a főfaluban villanybringával közlekedek, a dízel a garázsban áll. Na, akkor most ki a ződebb?


bitpork
(veterán)
Blog

Azért az az 50 új korában volt. Ilyen futásnál a városi forgalomban jó ha 15 összejön amikor megy a klíma meg a lámpák meg a mindenféle asszisztens. (irgalmatlan fogyasztása van ám az üres 2.6 tonnának) Cserébe ha nem nagyvárosi a forgalom akkor most is elmegy 30 km-t. Most a Balcsin kipróbáltuk. Ráadásul a falazott malacból most nyáron elég gyorsan felszlopálja magát.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Jaaa, hogy az "laboratóriumi 50Km". :)


icemad
(nagyúr)
Blog

Nekem még most is tudja a 30-32 km-t klíma nélkül a C-Max. 25-26 klímával. Pedig abban kisebb akku van, mondjuk a gép is könnyebb. 5 éves múlt. Az aksit kb 3 óra 15 perc alatt tölti fel nulláról.


Somatom
(veterán)
Blog

A Ford (Toyota) hibrid rendszere nekem is szimpatikusabb. Sajnos a nekem megfelelő bódéba (Galaxy) csak idén kezdték belepakolni, úgyhogy kell még pár év, mire számomra megfizethető árúra használódnak. Remélem, addig kitart a mostani Grand Espace olajkályha!


bitpork
(veterán)
Blog

Gyárilag hozza is! De Hansban 200k méter van.


bitpork
(veterán)
Blog

Itt a 2.6 tonna 4x4 automatával megkéri az árát. Meg ilyen apróságok mint hogy azt hittem h a led lámpa majd kevesebbet fogyaszt mint a xenon. Hát nem- lámpánként 98W ha be van kapcsolva és akkor még a hozzá tartozó elektronika nincs is számolva. Meg minden szart átpakoltak az elektromos rendszerre. Tekintve hogy Hansban mindenre IS van elektronika (soft-close, táblafelismerő, lane assist, ACC, holttér figyelő, front és rear pre-sense, 360°C kamera és radar, önparkolós mittoménhogyhívják, magától élesedő parkradar) és ez mind feszt megy, csoda hogy újonnan többet tud az autó villanyosan. Egyébként most ha teljesen lemerítem és akkor töltöm 34ig felmegy. Ha meg csak rátöltögetek akkor változóan 30-31. Teljes töltés gyár szerint falazott malacról max 8:30. Most olyan 4-6 óra kb.


Somatom
(veterán)
Blog

Nem erős bevállalás kétszázzal megvenni egy ilyen telekütyüs autót?


bitpork
(veterán)
Blog

A dolgot nagyban leegyszerűsíti hogy 35 milliót nem csak nehezen adnék ki újra de konkrétan nincs ennyim. A másik meg hogy öregszem. Nem fogok úgy meghalni hogy nem tettem meg amit akartam. Kockázat? Az mindig mindenben van. Arczonfoschom és élvezem amíg megtehetem :)


Somatom
(veterán)
Blog

Maximálisan megértelek. Ha eljön a kapuzárás, nem a racionális döntéseink emlékei a legkedvesebbek. Egy fórumtársunk aláírása jut ilyenkor eszembe:
A felnőtt férfit a kisfiútól csak a játék ára különbözteti meg. :D

üzenetek